nieuwe laptopquote:
die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb alleen een 2e hands voor je
Hihiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik zelf ook
hahahahahahahahaha
oogjes nog vol met slaap soms vampquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Gelukkig stond ik nog achter je..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik nog achter je..
Maarre.. zo hoog is de drempel toch niet? Of heb je de artiesteningang genomen?
Nou, je hebt hem gevonden in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goed
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oogjes nog vol met slaap soms vamp
dat kleine drempeltje ....
jahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staat
dat je nog niet over me heen gekeken hebt, is een wonder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jah
zelfs jij bent een kleine dreumes dus...
kan wel over je heenkijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dat je nog niet over me heen gekeken hebt, is een wonder?
ja, anders zie je me aan voor drempel.. krijgen we vamp-actiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kan wel over je heenkijken
maar dan maak je je zelf op een andere manier wel aanwezig
mijn scherm....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, anders zie je me aan voor drempel.. krijgen we vamp-acties
zoo... dat is de eerste van vandaagquote:
hoeveel is je doel???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo... dat is de eerste van vandaag![]()
ik turf graag...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoeveel is je doel???
schoonmaken gaat...
dus moet vandaag meer worden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik turf graag...
high-score 8 schermen plak.. (verschillende mensen)
hahahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dus moet vandaag meer worden...
suc6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |