Open er een topic voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Dimens het volgende:
Hallo ik heb nog stofuizgerzakken van Dyson voor de modellen DC29, DC32 en DC34 gratis af te halen in Zoetermeer.
Terecht slotje toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gedaan. Heb jij een slotje op gezet.
[Gratis] Dyson stofzuigerzakken
Het is wel zelfbediening volgens mij. Ik wacht er nl ook al opquote:
Ik heb daar personeel (lees: collega's) voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is wel zelfbediening volgens mij. Ik wacht er nl ook al op
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef MPG het volgende:
Koffie?
Zie ik dat goed?
Ik lust wel een bakkie!
quote:
quote:
Deze mensen snappen hetquote:
Ik alleen een kat en die heb ik nog niet dusdanig gedresseerd dat ze koffie voor me gaat halenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb daar personeel (lees: collega's) voor.
Ik vroeger ook niet hoorquote:
Ze schijnen daar tegenwoordig honden voor te hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik alleen een kat en die heb ik nog niet dusdanig gedresseerd dat ze koffie voor me gaat halen
Begin een man te worden.quote:
Ik ben eigenwijs en probeer dat met een katquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze schijnen daar tegenwoordig honden voor te hebben.
En bier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want om een man te zijn moet je koffie drinken?
Bier drink ik wel.quote:
ik neem een hazelnootgeval en een cappuccino!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske thee op tafel zet
en een doos gebak![]()
Ik drink het niet voor de cafeïne, ik drink het omdat ik het lekker vind. Sowieso drink ik overdag weinig koffie, meestal na het eten een paar bakkies.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bier drink ik wel.
Ik vind het eerder mannelijk als je de dag door kunt komen zonder koffie dan wanneer je cafeïne als hulpmiddel nodig hebt.
Ook deze verstokte koffieleut kan dat op zijn tijd waarderen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Warme chocolademelk met een fikse scheut rum en dikgeklopte slagroom mét een snufje cacao voor de anti-koffielurkers. Daarbij een stuk gevulde speculaas vérs van de bakker.
* Fogel schenkt een flink glas witte wijn in voor Liesjequote:
Zo voelde het net wel toen ik buiten kwam of is dit serieus op komst?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef Fogel het volgende:
Weersvoorspelling voor morgen: storm, 20-25 cm sneeuw en grote kans op onweer/bliksem! Tof
Oh, in de verkeerde SC gepostquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Zo voelde het net wel toen ik buiten kwam of is dit serieus op komst?
* Yska slingert weer.nl aan
en jawel ik ben weer veels te naief!
Ik bedacht me ook net dat jij helemaal niet in NL woont. Dat wist ik ook wel maarja was het even vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, in de verkeerde SC gepost![]()
Maar ik woon in Noorwegen en ja, dat is serieus de voorspelling. Deze foto maakte ik een paar uur geleden vanuit mijn keuken:
[ afbeelding ]
wel mooi, maar van mij mag je de sneeuw nog ff bij je houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, in de verkeerde SC gepost![]()
Maar ik woon in Noorwegen en ja, dat is serieus de voorspelling. Deze foto maakte ik een paar uur geleden vanuit mijn keuken:
[ afbeelding ]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:49 schreef Laysa het volgende:
MOET DEZE NIET GELINKT OFZO IETS WORDEN....ANDERS KAN IK HEM NIET MEER ANONIEM VOLGEN![]()
ow caps....kan liesje er in ieder geval niet overheen lezen
maar er gaat natuurlijk heel veel gepost worden hier en dan is er zo een nieuwe nieuwe nieuwequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!
Nee ik in ieder geval niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan ineens geen dm versturen en als ik een pm wil versturen staat er dit: Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem.
Heeft iemand anders dit ook? Ik moet dringend een bericht versturen!
nopequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
@espri, ik heb hem ontvangen. Heb je iets terug van mij?
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.quote:
ik neem aan dat jij nu bij hem bent dan dat jij nu niet kan dmmen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.
Als je een ip-ban zou hebben zou je volgens mij niet eens in kunnen loggen op FOK! tenminste bij andere forums is dat zoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Raar! En best irritant ook. Vannelle denkt dat het door zijn ban komt, iets met het ip adres ofzo.
Nee, hij zit bij mij thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:22 schreef espri het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij nu bij hem bent dan dat jij nu niet kan dmmen?
wel jammer, enig idee hoe lang het nog kan duren voordat vannelle weer banvrij is?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, hij zit bij mij thuis. En de ban is een half jaar.
Misschien even aan Yvonne vragen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken in welk subforum ik de vraag kan stellen. Ik heb iets gekocht van een fokker in oud en kreeg nog een dm of ik het had ontvangen.
Niet dus, maar ik kan geen bericht terugsturen.
of diegene in oud in het topic gewoon aan spreken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ga maar eens kijken in welk subforum ik de vraag kan stellen. Ik heb iets gekocht van een fokker in oud en kreeg nog een dm of ik het had ontvangen.
Niet dus, maar ik kan geen bericht terugsturen.
dit was heel voorzichtig hoor, merkte het niet eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt eens voorzichtig binnen lopen...
Wacht maar even ik kan namelijk wel DM's sturenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Goed idee. YVONNE!!!! Help!!! Enne vanmiddag idd gemaild.
Jup, same here. Maar ik gebruik het eigenlijk nooit, dus mis het ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kan ineens geen dm versturen en als ik een pm wil versturen staat er dit: Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem.
Heeft iemand anders dit ook? Ik moet dringend een bericht versturen!
dolfijntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
JEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sc is terug!!!voor alle rooie en blauwe!!!!
voor alle koffiedrinkers!!!!
[ afbeelding ]
dat sc er niet was, mezelf maar nuttig gemaakt
krijgen we wel een mooie nieuwe op?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE WANT DEZE IS NIEUW NIEUW NIEUW!
nog niet af hoor...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:46 schreef espri het volgende:
[..]
dolfijntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
ziet er supergaaf uit zeg
doe je ook 'renovatie/restauratie' van oudere dreamcatchers ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:45 schreef dolfina-chica het volgende:
JEaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sc is terug!!!voor alle rooie en blauwe!!!!
voor alle koffiedrinkers!!!!
[ afbeelding ]
dat sc er niet was, mezelf maar nuttig gemaakt
hoe bedoelt u meneer?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
doe je ook 'renovatie/restauratie' van oudere dreamcatchers ?
se sei meneer tegen mequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:32 schreef espri het volgende:
[..]
dit was heel voorzichtig hoor, merkte het niet eens
dan krijg je nu vast ook wel een lekker ijsjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
se sei meneer tegen me
zoals ik het zeg dolfie
heb nog een 'ouwe' thuis liggen die wat veertjes kwijt is
zal m wel meenemen volgende week
tsssssquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:52 schreef espri het volgende:
dan krijg je nu vast ook wel een lekker ijsje
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel schenkt een flink glas witte wijn in voor Liesje
oja.. moet nog veertjes halen!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
se sei meneer tegen me
zoals ik het zeg dolfie
heb nog een 'ouwe' thuis liggen die wat veertjes kwijt is
zal m wel meenemen volgende week
kuch...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef espri het volgende:
[..]
tja, ik krijg ook niet alles wat ik verdien
billlekoekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef espri het volgende:
tja, ik krijg ook niet alles wat ik verdien
oeh ga doorrrquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
billlekoek
met matteklopper ipv
* dolfina-chica fluit ff een deuntje.....quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
jij wil te graag
ff andere straf verzinnen
juist niet haar zin geven straf genoeg misschienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
jij wil te graag
ff andere straf verzinnen
hebben we weer een sc... ga je stil zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef espri het volgende:
hahahahahahhaahaha oke, ik hou maar weer even stil....
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebben we weer een sc... ga je stil zijn...
en ondertussen roepen: ik mis sc
kijk even of je in mn koffertje past....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:01 schreef kwiebuske het volgende:
koudddddddddd
en het wordt nog kouder van het weekeinde
brrrrrrr
wat voor kofferTJE heb je ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:02 schreef espri het volgende:
kijk even of je in mn koffertje past....
best wel een goeie grote hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat voor kofferTJE heb je ?
grijns
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wat voor kofferTJE heb je ?
grijns
je bent er lenig genoeg voor kwiebusquote:
gewoon beetje origami!quote:
whahahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:09 schreef espri het volgende:
maar je krijgt wel de hele dag een palmtak in je handen hoor, je moet er wel wat voor doen
ik ook en het beeld bevalt me wel hahahhaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
ik zie het voor me
ik boek gelijk bij.. dat wil ik zien!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:12 schreef espri het volgende:
[..]
ik ook en het beeld bevalt me wel hahahha
ik maak wel foto,s hoor en we filmen....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik boek gelijk bij.. dat wil ik zien!!!
ik mag er niet bij zijn he...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
ik maak wel foto,s hoor en we filmen....
jij wel hoor, mn vent heeft ook nog een plekje vrij in het hoekje van zijn koffer en anders wordt jij gewoon mijn handbagagequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik mag er niet bij zijn he...
we gaan op vakantiequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef espri het volgende:
[..]
jij wel hoor, mn vent heeft ook nog een plekje vrij in het hoekje van zijn koffer en anders wordt jij gewoon mijn handbagage
en jij moet waaieren!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
we gaan op vakantie
yihaaaaaaaaaaa
warm wat ik ff begreep![]()
soquote:
je mag blijven oefenen tot je het onder de knie hebt, wij zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
als ik dat een paar keer niet goed doe
hoeft dat niet meer
grijns
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
so
als ik dat een paar keer niet goed doe
hoeft dat niet meer
grijns
wahat sij segtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef espri het volgende:
[..]
je mag blijven oefenen tot je het onder de knie hebt, wij zijn niet zo moeilijk
wat is de hobby dan? de foto,s?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Waar de hobby zich langzaam maar zeker over de hele woonkamer uitbreid,
[ afbeelding ]
Als ik het niets zou vinden zou ik ze niet verzamelenquote:
Vetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Waar de hobby zich langzaam maar zeker over de hele woonkamer uitbreid,
[ afbeelding ]
Onbekenden heb niet echt een familiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vet
Eigen foto's van in de familie, of onbekenden?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Onbekenden heb niet echt een familieZo heb ik ook 3 schilderijen van huilende kindjes volgens sommige mensen is mijn huis vervloekt
Zolang je niet door onbekende krachten van de trap af wordt gesleurd de kelderkast in, zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Onbekenden heb niet echt een familieZo heb ik ook 3 schilderijen van huilende kindjes volgens sommige mensen is mijn huis vervloekt
quote:
Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Zolang je niet door onbekende krachten van de trap af wordt gesleurd de kelderkast in, zal dat wel meevallen
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeperquote:
Ik ben halverwege 1 de zaal uitgelopen omdat ik echt echt echt niet tegen die onderwerpen kan. Ga het altijd uit de weg en ik slaap een maand kut.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeper
Alle lichten aan in het hele huis ftw
keer foto's van jou makenquote:
dit is toch het zigeunerjongetje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zulke schilderijen in huis hebt hangen zou vroeg of laat je huis weleens in de brand kunnen vliegen zo gaat de legende.
[..]
Zo denk ik er ook over
die heb ik ook gehad!!! en er zijn 12 versies van..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zulke schilderijen in huis hebt hangen zou vroeg of laat je huis weleens in de brand kunnen vliegen zo gaat de legende.
[..]
Zo denk ik er ook over
Dk en ik hebben laatst een britse serie gekeken die ging over duivelsuitdrijving. Rete spannend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik keek laatst voor het slapen gaan paranormal activity 2, en wat dat onderwerp betreft ben ike cht een bange broekenpoeper
Alle lichten aan in het hele huis ftw
Ik duef dat niet alleen te kijken, en ik en de Mr. kijken al zoveel samenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dk en ik hebben laatst een britse serie gekeken die ging over duivelsuitdrijving. Rete spannend.
Apparitions (TV mini-series 2008– ) - IMDb
Nah nee verzamel lieverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
keer foto's van jou maken
en dan ouweder
grijns
Bragolin is het en voorheen had iedereen er wel een in huis hangen tot dat die vloek om de hoek kwam kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef espri het volgende:
[..]
dit is toch het zigeunerjongetje?
bijna iedereen had vroeger er wel zo eentje aan de muur hangen
Nee 36 in totaal eigenlijk meer 37quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad!!! en er zijn 12 versies van..
huilende zigeunertjes... en elke markt.. kijk ik altijd... want ik wil ze hebben
Ik durf dat ook echt niet alleen te kijken hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik duef dat niet alleen te kijken, en ik en de Mr. kijken al zoveel samen![]()
nog meer om te sparenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nah nee verzamel liever
[..]
Bragolin is het en voorheen had iedereen er wel een in huis hangen tot dat die vloek om de hoek kwam kijken
[..]
Nee 36 in totaal eigenlijk meer 37
analoog hoorquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
is nie eng hoor op de foto.....
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
lol... nog een klopgeestquote:
ja? dan weet ik niet zeker of ik je wel als privewaaier wil....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
meningen over eng is verschillend he..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef espri het volgende:
[..]
ja? dan weet ik niet zeker of ik je wel als privewaaier wil....
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog meer om te sparen
ik vind ze geweldig, mijn ma heeft alleen mijn jongentje toen weggedaan, maar ik heb hem altijd als mijn vriendje gezien... en niet als vloek...
dus.. ik wil ze eigenlijk wel hebben
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
analoog hoor
niet digitaal
alleen IK ben eng
vraag maar aan d-c
die linkse vin ik persoonlijk mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooi![]()
[ afbeelding ]
2 van de 3
[..]
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veel
Het is mij..quote:
Ik wil je niet opjagen hoor, maarre.. loop eens een beetje door aubquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:14 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt eens voorzichtig binnen lopen...
Nou dan heb je een goede smaak, schrikken doe ik toch niet snelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die linkse vin ik persoonlijk mooi
nah, dan hoeven we in ieder geval niet van elkaar te schrikken
grijns
ik heb dat kleintje gehad.. in je kranteknipsel...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik vind ze wel wat hebben en eentje van de drie is best wel heel mooi![]()
[ afbeelding ]
2 van de 3
[..]
Ik ben ook eng dus dat scheelt al veel
hey mij.... pak een stoel en kom er gezellig bij als vamp tenminste de deur niet meer blokkeertquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het is mij..
[..]
Ik wil je niet opjagen hoor, maarre.. loop eens een beetje door aub
Ik wil ook naar binnen
Vorm van expressie iets uitenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef espri het volgende:
wat trekt jou precies dan in die schilderijen en foto,s Faustino?
Die zie je nog heel veel overalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb dat kleintje gehad.. in je kranteknipsel...
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vorm van expressie iets uiten
[..]
Die zie je nog heel veel overal
ik hou van slenteren en van rommelmarktenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...
of heb mensen bij me, die sneller lopen en dan heb ik al geen zin meer om goed te kijken
Ik leef in een rommelmarktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt... alleen laatste tijd kom ik weer te weinig op rommelmarkten...
of heb mensen bij me, die sneller lopen en dan heb ik al geen zin meer om goed te kijken
beverwijk ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
ik hou van slenteren en van rommelmarktenwij spreken wel een keer een slenterdagje af
goed plan!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef espri het volgende:
[..]
ik hou van slenteren en van rommelmarktenwij spreken wel een keer een slenterdagje af
* dolfina-chica begint met sparenquote:
* kwiebuske nog wel een paar centjes missen kan hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat heeeeeeeeeeeeeeel hard sparen
We hebben hier de vrije markt de hele dag slenteren en je vol eten aan kleffe frieten en kroketten luisterde naar een cowboy bandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:02 schreef kwiebuske het volgende:
beverwijk ook betaald
maar wel groooooooooooooot
kun je je de hele dag vermaken
lol
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:04 schreef espri het volgende:
ik zit rtl4 te kijken, Derrek , die zou ik heel graag in het echt willen ontmoeten die man.
ooohhh wat erg....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..
ik vind hem nepquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou vorig jaar heen.. laatste moment haakte de meid af die mee zou..
beetje jammer... en alleen durfde ik nietquote:
uhhh.. mag je vindenquote:
nee ik zou ook niet alleen gaan, heb dan wel wat steun nodig denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
beetje jammer... en alleen durfde ik niet
zo zat ik ook alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:08 schreef espri het volgende:
[..]
nee ik zou ook niet alleen gaan, heb dan wel wat steun nodig denk ik![]()
maar er komt vast wel een keer...
ja precies, is wel een stuk fijner dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo zat ik ook al
plus als ik wat wil weten, heb ik ook anderen om me heen..
leuk is dat he...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:12 schreef espri het volgende:
[..]
ja precies, is wel een stuk fijner dan.
ik ben eens eerder bij een medium geweest, ik weet dat er veel neppers tussen zitten maar deze was echt super en ongelooflijk maar wist veel dingen te zeggen nog voordat ik mn mond had open gedaan...
moet je wel opschieten... hijs tot 23 uur openquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef kwiebuske het volgende:
400 gig is leeg
ruilen voor frikje ?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:14 schreef dolfina-chica het volgende:
moet je wel opschieten... hijs tot 23 uur open
ik vertelde kwiebus dat ik een frikandel speciaal had gehad...quote:
fijntje is ook liever dan ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:21 schreef espri het volgende:
kijk kwiebeltje, de uitleg van dolfijntje is veel liever dan die van jou
volgende keer mag je derek inschakelen als hulplijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:21 schreef espri het volgende:
kijk kwiebeltje, de uitleg van dolfijntje is veel liever dan die van jou
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
fijntje is ook liever dan ik
grijns
* dolfina-chica is vervelend... sorryquote:
mompelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is vervelend... sorry
uhhhh vraag espri maarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mompel
wanneer ben je dat niet
/mompel
die is gemakkelijk , als ze slaaptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef kwiebuske het volgende:
espri
wanneer is d-c niet vervelend ???
ik geloof je nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef espri het volgende:
ik heb dr nog steeds niet vervelend mee gemaakt
ssssssssssssstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
die is gemakkelijk , als ze slaapt
ga ik door voor de koelkast?
waarom zou je me niet geloven dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:29 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
[..]
ik geloof je niet
sorry![]()
tot straks
ow, is het al donderdag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:
uhh ik heb cola citroen!
gewoon omdat het donderdag is
hihi.. ja!!!!quote:
ojaaaa halloweenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft zin in zaterdag!!!
* dolfina-chica gaat kindjes bang maken
halloweenfeest voor kids...
cool!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
ojaaaa halloween
ben een paak keer geweest rond die tijd in six flags, dat is echt gaaf zo in het donker dan, ik hou er van hahha
Ik ook. Ze maken er altijd een hele happening van idd. Gasten met motor-kettingzagen die achter de bezoekers aanrennen. Je schrikt je het leplazerus voordat je doorhebt dat er (uiteraard) geen ketting meer op zitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:45 schreef espri het volgende:
[..]
ojaaaa halloween
ben een paak keer geweest rond die tijd in six flags, dat is echt gaaf zo in het donker dan, ik hou er van hahha
ow nooit opgevallen dat er geen ketting op zat, ik gilde de longen uit mn lijf en had mn ogen dichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ook. Ze maken er altijd een hele happening van idd. Gasten met motor-kettingzagen die achter de bezoekers aanrennen. Je schrikt je het leplazerus voordat je doorhebt dat er (uiteraard) geen ketting meer op zit
Anders zou zoiets natuurlijk levensgevaarlijk zijn, maar het duurt ff voordat je dat besef hebt als er zo'n pipo op je af komt stormen met een masker opquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:15 schreef espri het volgende:
[..]
ow nooit opgevallen dat er geen ketting op zat, ik gilde de longen uit mn lijf en had mn ogen dicht![]()
maar het is inderdaad heel erg leuk daar
ja want dan ben je de ene griezel voorbij, heb je de volgende met bebloed hemd voor je neus staan met een bijl hahahhaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Anders zou zoiets natuurlijk levensgevaarlijk zijn, maar het duurt ff voordat je dat besef hebt als er zo'n pipo op je af komt stormen met een masker op
oeeeeeeh mag ik mee mag ik mee mag ik mee...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft zin in zaterdag!!!
* dolfina-chica gaat kindjes bang maken
halloweenfeest voor kids...
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef espri het volgende:
ik duikel mn bedje in, fijne avond allemaal en slaap lekker
nu heb ik iedereen weggejaagdquote:
Oeps...had niet in de gaten dat ik in de weg stond....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:52 schreef espri het volgende:
[..]
hey mij.... pak een stoel en kom er gezellig bij als vamp tenminste de deur niet meer blokkeert
quote:
proest!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:35 schreef kingtoppie het volgende:
FHF staat voor?
OH wacht, ik help heul geen fokkers, ik zit hier verkeerd sorry.
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :pquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
bij jou ook al....
pfff... laptop viel uit, duurde half uur voor ik hem weer normaal had..
heb geen ei nodigquote:
ja, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das helemaal shit. Ik weet met dit euvel dat geduld gewoon een prachtig schone zaak is :p
nieuwe laptopquote:
die heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb alleen een 2e hands voor je
Hihiquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik zelf ook
hahahahahahahahaha
oogjes nog vol met slaap soms vampquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Gelukkig stond ik nog achter je..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:16 schreef vamperotica het volgende:
Tis mijn dag niet.... Struikel net met mn dienblad vol koffie thee en chocomel overd drempel van de SC.... Ik had nog niet gemerkt dattie zo hoog was
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig stond ik nog achter je..
Maarre.. zo hoog is de drempel toch niet? Of heb je de artiesteningang genomen?
Nou, je hebt hem gevonden in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik weet de weg hier nog niet zo goed
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staatquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
oogjes nog vol met slaap soms vamp
dat kleine drempeltje ....
jahquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Alles is klein in jouw ogen... komt omdat jij zo hoog op je benen staat
dat je nog niet over me heen gekeken hebt, is een wonder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
jah
zelfs jij bent een kleine dreumes dus...
kan wel over je heenkijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dat je nog niet over me heen gekeken hebt, is een wonder?
ja, anders zie je me aan voor drempel.. krijgen we vamp-actiesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kan wel over je heenkijken
maar dan maak je je zelf op een andere manier wel aanwezig
mijn scherm....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:21 schreef dolfina-chica het volgende:
ja, anders zie je me aan voor drempel.. krijgen we vamp-acties
zoo... dat is de eerste van vandaagquote:
hoeveel is je doel???quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:23 schreef dolfina-chica het volgende:
zoo... dat is de eerste van vandaag![]()
ik turf graag...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoeveel is je doel???
schoonmaken gaat...
dus moet vandaag meer worden...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik turf graag...
high-score 8 schermen plak.. (verschillende mensen)
hahahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dus moet vandaag meer worden...
suc6
ikke morgen halloween!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:34 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Zo weekend!
Vanavond Halloweenen!!
bijnaquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:42 schreef espri het volgende:
ik ben zooo moeeeeeeeeeeeeee
moet eigenlijk mn huisje doen en boodschappen maar dan moet ik eerst aankledenmaar dat moet toch want moet vanmiddag weg en en en en ben moeeeee of zei ik dat al?
Schapze kwiebeltjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee hoor
ik hoor niets....
* kwiebuske ook schapjes doen moet
denk dat ik dat nu maar ga doen![]()
tot straks
voor mij een verrassing wat we eten, eet bij mn zoon vanavond en weekend moet ik nog uitzoeken. maar ik ga nu eerst maar aankleden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:59 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat ook schapjes doen..
*cola voor kwiebus, zodat ie zijn glas weer kan vullen, omdat die over zijn scherm heen ligt
*brood
*beleg
hhmmm wat ga ik vanavond eten?
eten weekend is geregeld..
morgen halloween feest, incl eten, want we zijn de hele middag en avond daar..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef espri het volgende:
[..]
voor mij een verrassing wat we eten, eet bij mn zoon vanavond en weekend moet ik nog uitzoeken. maar ik ga nu eerst maar aankleden.
schapze ook dolfijntje
Dat moet toch wel te overtreffen zijn?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik turf graag...
high-score 8 schermen plak.. (verschillende mensen)
fixed...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat moet toch wel te overtreffen zijn?
inloggen op een cam site, webcam aan, andere dingen uitgekke bekken trekken
grijns niet zo, ik baal en mn smilies zijn ook al weg....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef kwiebuske het volgende:
ligt eraan wat er niet lukt espri ! ! !
grijns
hmmmquote:
instellingen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:55 schreef espri het volgende:
[..]
grijns niet zo, ik baal en mn smilies zijn ook al weg....
ik mag niets....quote:
inderdaad raarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja zit op mn laptop en nu zijn ze er weer wel, raar iets.....
vrouwen........quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik mag niets....
en als ik dan wegga, wordt dat ook niet op prijs gesteld
pffffffffff
ik lijk net een echte vrouwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik mag niets....
en als ik dan wegga, wordt dat ook niet op prijs gesteld
pffffffffff
edit:
mompel
vrouwen....
/mompel
* dolfina-chica geeft haar leesbrilquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef espri het volgende:
krijg pijn in mn nek en ogen hahahha zit ondertussen dus ook de kaartjes te schrijven die aan het tasje komen te hangen,
klein schrijven en ook nog leesbaar pffff
dat is lief maar 2 brillen op mn neus maakt het er niet beter vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft haar leesbril
* dolfina-chica ziet het voor zich!!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
dat is lief maar 2 brillen op mn neus maakt het er niet beter van
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica ziet het voor zich!!!
blij dat ik geen drinken in mijn mond had, anders deed ik kwiebus na
maar ik ben slimmer
ik zorg dat ik mijn mond leeg heb, voor ik opmerkingen lees...quote:
je bedoelt... je hebt de gordijnen open.. en/of het lichtknopje achter het gordijn gevonden?quote:
Prais the Lord...quote:
graag met veel melk erin en gil maar ff hoor, schijnt op te luchtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Prais the Lord...
Pffff k ga nog eens hard gillen, dus pak ik nu eerst maar een flinke mok koffie.. iemand anders nog nodig?
Zal blij zijn als de herfstvakantie over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef espri het volgende:
[..]
graag met veel melk erin en gil maar ff hoor, schijnt op te luchten
tja vakanties.... sterkte hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal blij zijn als de herfstvakantie over is:x
*geeft Espri ook een kop koffie met veel melk en oordopjes...*
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:52 schreef espri het volgende:
[..]
tja vakanties.... sterkte haha
en ik heb ze ingeplugd dus gil maar
huh? wat zeg je? hoor je niet heb oortjes ingedingestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
hmm niet echt opgelucht... jammer, toch bedankt
Pas als ik m'n interviewbare Doula gevonden heb en m'n V.I.P-verslag.... echt he, drama... denk dat ik vanavond maar verder moet gaan en het nu moet laten rusten :xquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
huh? wat zeg je? hoor je niet heb oortjes ingedingest
en nu even in de oemmmmmmmmmmstand?
helaas, ben geen doula, wel over nagedacht maar er gaan al stemmen op dat wij als kraamverzorgende eerder aanwezig zullen zijn in het gezin dus dan zou het leren voor niks worden, denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:59 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pas als ik m'n interviewbare Doula gevonden heb en m'n V.I.P-verslag.... echt he, drama... denk dat ik vanavond maar verder moet gaan en het nu moet laten rusten :x
*hummmmmmmmmmm hummmmmmmmmm hummmmmmmm*
Je gaf zelf het antwoord alquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:02 schreef espri het volgende:
[..]
helaas, ben geen doula, wel over nagedacht maar er gaan al stemmen op dat wij als kraamverzorgende eerder aanwezig zullen zijn in het gezin dus dan zou het leren voor niks worden, denk ik zo.
maar v.i.p.verslag?
en ga inderdaad maar niet nu verder, lukt toch niet als je kids om je heen hebt en gilneigingen hebt
ach natuurlijk hahahaha dom dom dom van me.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je gaf zelf het antwoord alVervroegd Inzet Partusassistentie en daar werken de meeste organisaties in deze regio al mee, alleen ff meewerken aan een interview homaar... t komt wel goed, maar heb nu gewoon ff de pest in hahaha
Doula eigenschappen kun je wellicht wel gewoon gebruiken, zeker in die VIP-inzetten aangezien je dan eerder aanwezig bent. Maar opleiding zou ik idd niet doen, miss wel een kijkstage ofzo om wat meer inzicht te krijgen in hun 'taken'
en jou intervieuwen dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef espri het volgende:
[..]
ach natuurlijk hahahaha dom dom dom van me.
ik word daar niet zo heel snel voor ingezet want zzper dus duurder qua uurtarief en hoor er ook niet zo heel veel over, dat zullen ze vast uitbesteden aan het vaste personeel die ze toch iedere maand moeten betalen en dit er natuurlijk ook wel bij kunnen hebben.
Helaas heb ik erg weinig tot geen collega,s waar ik contact mee heb dus kan je ook niet aan iemand voorstellen hier voor.
heeft ze al gedaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en jou intervieuwen dan?![]()
dolfie waar bemoei je je mee?
ooooow... aha..quote:
Espri was eerder mijn slachtoffer al voor een interviewquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en jou intervieuwen dan?![]()
dolfie waar bemoei je je mee?
ik snap hem..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Espri was eerder mijn slachtoffer al voor een interviewmaar dit gaat specifiek op dat vervroegde inzet stuk... Anders had ik Espri al lang aan haar staartje getrokken
lief mens
Dus zo gek was je voorstel niet D-C, alleen ongeschikt op dit punt
Welkom terug!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |