DAT! zo handig!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Lindytje het volgende:
Blenden
Je matte highlighter over je hele oog smotsen voor nog makkelijker blenden
Dan weet je nu al wat voor type het isquote:Op de dag van de verdwijning droeg het meisje een zwarte jas met bontkraag, een zwarte broek en zilveren sportieve schoenen.
Jup:quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:01 schreef Mss het volgende:
Weet je nog welken kleuren je toen had gebruikt Priem?
Fuu nu wil ik ook nakend paletquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup:
Van het onderste palette dus:
[ afbeelding ]
Binnenkant oog: Sin en ook als highlighter gebruikt
Buitenkant oog: eerst Hustle en in mijn crease een beetje Creep
Darkhorse op het midden van mijn bewegend ooglid
En dan........ BLEND IT ALLL LIKE A..........................![]()
HET IS EEN BAZENPALETTE DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuu nu wil ik ook nakend palet
had je vel rozen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg zaterdag wel complimenten over mijn ooglook
nu pas?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuu nu wil ik ook nakend palet
You got ur nails did too?quote:
Jaquote:
hm, qua kleuren is nakend 1 favoriet hier, maar nakend 2 is voor jou geschikter, want koeler.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
STEL dat ik iets aan schoonouders mag vragen voor kerst. Ik heb geen idee over het budget. Wil ik dan nakend 1 of 2?
quote:
Ah ik pleur hem ook gewoon in mijn tas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat nakend 2 makkelijker te vervoeren is
Vicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ah ik pleur hem ook gewoon in mijn tas.Soberso gaat dat niet met anniversary palette of ik moet em compleet in de doos meepakken
rond de 50 ekkies dacht ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kost nakend? Of beter, waar is ie t goedkoopst?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |