abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_348851
12:05-12:10

Alsof Koos een nieuw levensdoel heeft slingerd hij fanatiek aan de koffiemachine.
Bonen erin, draaien maar en de koffie voorzichtig in een potje stoppend, lijkt hij enigzins met eigen gedachtes te zitten. Jolanda ook in de keuken waar mee bezig niet bkend.
Koos loopt weer naar de voorraadbus aan de wand om een nieuwe lading koffiebonen te nemen. Leo lijkt samen met Koos en Jolanda in gesprek te zijn over wat ze met de opdracht van BB hebben gedaan, de opdracht om terug te gaan in gedachten etc. Ferdi in de badkamer, loopt ff in en uit, niets bijzonders te melden. Ali nog wat in gesprek met Desiree welke nog steeds met haar haar bezig is.

pi_348856
12:10-12:15

Nog steeds een opvallend tijdsverschil tussen stream 1 en 2, stream 2 lijkt wat langzamer te zijn qua doorgeven van beelden. De gehele club is nu aangeschoven aan de eettafel buiten, opvallend is de voorkeur voor hoofdbedekking, Robin lijkt een doek om zijn hoofd te hebben, Leo een petje, Jolanda heeft echt werk gemaakt van haar vlechtjes, schattig hoor
Kim heeft een keurig staartje in, staat haar leuk, Koos heeft een irri zonnenbril op, maar vraagt wel eerst goedkeuring van de andere bewoners hierover, of ze er bezwaar tegen hebben. Lollige stemming ondertussen. Stream 1 ondertussen op een lege woonkamer, Stream 2 op de tuin, maar tijdje geen geluid.

pi_348860
12:15

Geen geluid, stream 2 lijkt 'vastgeplakt' op Jolanda. Ontbijt is in volle gang, iedereen is rustig aan het eten.

Ik geef het etaffete-stokje weer ff over, tot strakkies!

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 12:26:49 #79
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348875
Bedankt Blauwe

12:24
Geluid van stream 2 is nog steeds weg. Stream 1 heeft wel geluid maar die staat helaas op de woonkamer gericht en niet op de tuin.
De kop van Jolanda heb ik na een kwartier nu ook wel zo'n beetje gezien trouwens.

Dit is op deze manier niet te volgen. Zodra er weer geluid is of het beeld niet langer op het hoofd van Jolanda gericht is horen jullie weer van me..

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 12:31:49 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348886
12:30
Er is inmiddels weer geluid op stream 2, maar dit lijkt niet het geluid te zijn dat bij de tuin hoort. De stemmen zijn dof en onverstaanbaar. Ik hoor Ali zingen, maar dat kan nauwelijks nieuws genoemd worden.
Hoor de timmergeluiden van Koos.

Het beeld van stream 2 is inmiddels wel iets aangenamer. Dit staat nu permanent op Kim gericht. Mag ik de VOO redactie hiervoor hartelijk danken ?

pi_348952
13:14
Een kwartier lang heb ik Aladin op de tafel horen rammen (ik heb nu eindelijk een drumstel) en irritant gezang gehoord.
Het waterorgel werd druk getest onder het neurien (?) van ons volkslied.
Iedereen toeft een beetje in de tuin in het zonnetje.

Ben er inmiddels achter waarom de kippen nauwelijks eieren leggen: Het vreslijke gezang dit jaar in BB2

13:19
Aladin en Jolanda hebben het over het feit dat Ali haar eten gisteravond niet wilde eten.
Ali: Ik zag dat jij mijn rijst niet wilde eten dus dan wil ik jouw eten niet eten.
Jolanda: Ik heb heerlijk van jouw rijst gesmuld dus dat is helemaal niet waar.

13:24
Jammer dat de regie dit niet verder op pakt. Stream 1 en 2 laten het waterballet zien. Hieke en Ferdi balanceren over 2 planken die over de vijver liggen.
Ik kan niet verstaan wa er gezegd wordt omdat het waterorgel zoveel plons en spetter geluiden maakt.
Er wordt om iets gelachen..tussen de spetters door

13:29
Ferdi: De eerste en derde zijn ook wel redelijk...spetter...plons..
Hieke: Ja dat bedoel ik...spetter...plons
Ferdi:spetter..behalve de derde..splons..en dan de vierde..
(moet even naar de plee van dit geluid)

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 13:30]

pi_348973
Aly en jolanda zitten samen te praten....helaas is er nix van te verstaan door het gekletter van de waterval.....
pi_348976
Please REGIE zet de stream een op jolanda en Aly....dit is niet eeerlijk dat wij nu steeds naar de waterval moeten kijken,
en het werkt op de blaas......koude Pies zullen we maar zeggen.......
pi_348989
13:44
Het geklier met het orgel is over..er wordt druk aan de handoekenwas gewerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 13:47]

pi_348994
13:48
Ali schopt de bal in de handoeken teil en Desiree wordt nat.
Ali: Het was echt niet mijn bedoeling, echt niet! (jaja..)

13:50
Desiree en Bianca zijn met de wringer bezig.
Bianca: dit is goed voor je spierballen.
Desiree: Ja eg wel...ik voel het.
Bianca: Kom Daisy kom Daisy kom Daisy!

13:54
Ali en Koos gaan een potje schaak spelen.
Ali: Als je van me wint dan eet ik mijn badjas op. En als je van me verliest dan..eet ik ook mijn badjas op. (ja stop dat smoelwerk vol met stof )

14:04
Kim staat de tuin te sproeien. Beide streams volgen dit. Verder gebeurd er weinig.
Georgie roept dat ie hier geen jaar zou willen blijven. Dikke neus echt niet! roept ie. Desiree daarintegen zou het wel haar huisje willen maken, lekker met mijn hondje.
Ali geeft weer eens goede raad: De kippen mogen niet van het water drinken waar de handoeken in gewassen zijn want daar zit zeepsop in. Linke soep

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 14:07]

pi_349012
14:16
De dames bespreken nu dat iedereen elkaars handoek gebruikt. Ze willen dat iedereen zijn eigen kleur gaat onthouden na deze wasbeurt.

14:27
Ferdi, Hieke, Kim, Georgie en Desiree zitten aan de eettafel te kaarten.
Ferdi is zijn zender vergeten en gaat op zoek..

Kan iemand die gast bij de regie eens op zijn smoel timmeren die het nodig vindt om de hele tijd over te schakelen op een lege woonkamer!

14:31
Koos verteld aan Robin dat Ali het hart op de tong heeft en erg wispeltuurig is.
Het ene moment wil ie hier 4 jaar zitten en het volgende moment heeft ie weer ruzie met iemand.
Robin vindt dat er teveel geslijmd wordt door een aantal personen en daar wordt ie niet goed van.
Koos is ervan overtuigd dat 'die jongen' het hart op de goed plek heeft.
Als ie Ali bedoelt dan heeft ie het mis.

14:34
Robin wil meer spanning en vindt dat er te weinig gebeurd. Bianca vindt dat er al genoeg gebeurd is.
Het lijkt erop dat Robin een beetje shagarijnig is! Ik hoop stilletjes op een nieuwe relletje..

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 14:40]

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:45:48 #87
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349058
14:35
Koos begint over het lied van de tweede dag.
"Neem nou dat lied. Twaalf vrienden wordt er gezongen. Nou, dan zit je hier een dag. De volgende dag is er bonje en dan ben je geen twaalf vrienden en nou ineens weer wel. Dat kan toch niet ?"

Dan over het 's middags slapen:

"Ik denk dan ga nou niet naar bed.. Blijf 's middags wakker en hou 's nachts je kop..."

Robin loopt weg, die is het gemopper van Robin zat denk ik.

Koos bralt door:
"je moet dus alles wat in je zit... je moet niet alles in één week eruit gooien".

Annet is aan het hakken, koos levert commentaar omdat ze bijna haar vinger araf hakt. Hij staat op en laat zien hoe het wel moet.

Bianca staat ook op en vertrekt naar binnen. Die kan het ook niet meer aanhoren..

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 14:55:07 #88
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349064
14:51
Ze hebben het nu over de grootte van de penis.
"Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert" Zegt Robin.
Bianca wist iets met "beter een takje die kietelt dan een boom die .... ermm, het is nog te vroeg voor dit soort geintjes".
Ze kan er echt niet opkomen hoe de rest gaat. (en ik kan zo snel ook niks bedenken dat rijmt op kietelt -red).

Ali zegt dat het het probleem van de vrouw is als de man een kleintje heeft.
"De man die komt toch wel klaar, alleen de vrouw komt niet aan haar trekken. Nou dat is haar probleem..."

dinsdag 19 september 2000 @ 15:03:11 #89
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_349073
Beter een takje dat kriebelt, dan een boom die wiebelt
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:04:11 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349076
15:01
Ali vraagt of de paal (de camerapaal in de tuin) bediend wordt door mensen.
De anderen menen van wel.

Hieke is bezig met de was. Annet doet voor de zoveelste keer een Belgse na (begint ook knap te vervelen -red) terwijl ze groenten plukt. Leo kijkt verveeld toe.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:13:06 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349089
15:09
Leo houdt een denkbeeldig telefoongesprek. Staat als een halve zool in z'n pink te lullen over dat 'ie d'r zo mist maar wel minder dan zij hem enzo.
Hangt uiteindelijk op en zegt "dat was m'n moeder".
Er wordt wat gelachen, maar niet van harte...
pi_349103
15:16
Hieke gaat nu ook de denkbeeldige telefoon gebruiken. Ze belt met d'r moeder.

15:24
Ali staat voor de verandering eens op zichzelf te kankeren! Hij heeft iets uit zijn klauwen laten pleuren en is pissed op zichzelf.

15:30
Robin heeft het heel erg druk met het kijken naar een vliegtuigje wat rond vliegt. Leo laat hem zien hoe je OK kan aangeven en gooit zijn oksels in de lucht

Danny, ik geef het keyboard weer aan jou! Tot vanavond!

[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 19-09-2000 15:33]

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:41:38 #93
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349147
Ok Tuurr, bedankt en tot later

15:35
Reclamefilmpje van MrZap op de stream

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 15:59]

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 15:58:51 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349168
15:50
Robin, Jolanda en Kim hebben het over roken.
Kim rookt zo nu en dan als ze gaat stappen bijvoorbeeld. Op d'r stage in het ziekenhuis mag ze zowieso al niet roken en het boeit 'r niet als ze de hele dag niet kan roken.

Jolanda meldt dat ze in ieder geval niet sjagerijnig wordt als ze niet rookt.

Kim: "Hoeveel rook jij dan per dag"
Jolanda: "Toch wel ruim twee pakjes. Als ik uitga wel ruim 3 pakjes"

Moraalridder Robin: "Je weet wel dat de kans op kanker heel groot is he ?"
Jolanda: "Dat zal best. Als je er aanleg voor hebt vast wel.."

Robin zeikt nog ff door over roken. Hij vindt 't vies. Heeft 't één keer geprobeerd en heeft na één haaltje drie minuten staan roken.

15:57
Leo wordt naar de dagboekkamer geroepen.
De stem gaat door. Er komt een luchtbed bij die de bewoners op de stretcher kunnen leggen.
Leo moet ook nieuwe batterijen meenemen.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 16:08:44 #95
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349181
16:05
Bianca zingt een liedje dat ze zelf heeft geschreven. Zingt zo vals als een aangereden kat, maar zelf vind ze 't geweldig.

Ali zegt dat 'ie niet commercieel denkt, maar schrijft wat 'ie mooi vindt en toevallig vinden de meesten dat mooi.
Begint meteen weer zijn hele relaas over camera's en tijdcodes en buma/stemra blabla.

Hij heeft zich afgelopen jaar aangemeld bij het nationaal songfestival, maar heeft NET de eindronde niet gehaald.
Zelf geschreven met de drummer van Marco Borsato, sander de boer blablabla.
Nummer was nu onder zijn introductiefilmpje gebruikt.

16:07
Robin is wat aan het spelen met de bal, Koos ruimt kippestront uit de tuin.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 16:12:34 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349186
16:09
Desiree is heel beschermd opgevoed.
"Ik heb nooit een eigen mening hoeven hebben en toen had hij zoiets van nou, nou zijn we getrouwd nou gaat ze echt niet meer weg..."
Ze is vier jaar getrouwd geweest en woonde vanaf d'r negentiende al samen.

Ze heeft het tegen de andere dames. Iedereen is buiten zo te zien, al de hele dag.

pi_349207
Ali is weer fout bezig....

Hij zingt weer...

Laat dit stoppen...please...

ED...........COME BACK
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 16:30:51 #98
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349211
16:29
Robin probeert op het klimrek te gaan staan om meer te kunnen zien. Iedereen zegt dat dat nogal dom is en dus ziet hij er toch maar vanaf.
Doet nu een briljante imitatie van debiteuren, crediteuren.

Ze hebben het over spijkers in de schutting timmeren om als trap te gebruiken zodat ze beter over de schutting kunnen kijken.

pi_349219
Aly is iets aan het bouwen om over de schutting te kunnen kijken....
ik hoop dat ie op zijn muil flikkert .......houdt ie mischien op met zingen......
  dinsdag 19 september 2000 @ 16:41:33 #100
976 John S.
Oud, maar fit
pi_349224
Ik weet wel dat 't off-topic is, maar ik wil Dany toch even complimenteren met de goede verslaggeving...

(haal dus maar weer weg)

Komt tijd, komt hoofdpijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')