abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:05:17 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348716
10:04
Sjees wat een energie heeft die meid. Staat inmiddels vrolijk touwtje te springen in de tuin. Ze heeft sinds ze wakker is nog geen minuut stilgezeten...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_348719
10:00-10:05

Touwtjespringen in de tuin, Bianca is er maar druk mee, stream 1 op de woonkamer, gebeurt niet echt iets.

pi_348723
10:05-10:10

Een kip moedigd Bianca aan bij wat push-up activiteiten inderdaad wat heeft die meid een energie! Sportief typje hoor, echt zo'n fruitonbijt gevalletje. Hups weer met de was in de weer.

pi_348734
10:10-10:15

Een maar weer touwtjespringen dan.... Het zou zo een reclamespot kunnen zijn van een of ander energie verhogend middel, worden er ook doppingcontroles gehouden vraag ik me ondertussen af Nog wat strech-oefeningen. Shot van de binnenkant van het huis naar buiten toe, op het ritme van een JA-knikker worden de oefening doorgestormt. Weer naar binnen dan maar, hups naar de badkamer? ja hoor! De volgende lading was lijkt verwerkt te gaan worden. Een vluchtig gesprek met een van de bewoners, kan zo snel niet opmaken met wie, er lijken dus meer mensen wakker te worden. Als ik het goed zie is het een van de andere dames. Een stem vraagt ineens om iets uit de dagboekkamer te gaan halen.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:16:08 #55
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348736
10:13
Annet is inmiddels ook ontwaakt en voegt zich in de tuin bij Bianca.
Ze praten wat, maar kan helaas niet verstaan wat er gezegd wordt. Ze vertrekken beiden naar binnen, maar de streams blijven consequent op de tuin gericht.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:19:09 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348742
10:18
Ook Koos is ontwaakt inmiddels (als ik 't goed zag) en ik geloof dat ik Desiree ook al in de slaapkamer zie lopen.
Er komt leven in de brouwerij...

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:19]

pi_348744
10:15-10:20

Een van de dames lijkt inmiddels terug uit de dagboekkamer gekomen te zijn, denk dat het bianca was. Met een vrolijke: "nou doei!" zijn ze terug in de kamer, inmiddels is er weer een van de bewoners die een teken van leven geeft. Wat er nu opgehaald is is me niet echt duidelijk, zal wel niet veel belangrijks zijn geweest. Fasinerend ondertussen om te zien hoe kippen maar een doel in het leven hebben, eten!
Stream 1 op de slaapkamer. Ferdi lijkt inmiddels ook wakker geworden te zijn, Bianca gaat ondertussen gewoon door met de activiteiten. Bianca heeft ruzie met het zendertje of is met een riem bezig lijkt het.

pi_348746
10:22 na een kort gesprek met Hieke gaat Bianca vrolijk aan de sit-ups

10:24 De sit-ups zijn gedaan en de camera zoemt uit. Mooi beeld van een lege woonkamer, leeg kippenhok en een lege tuin.

10:26 Bianca showt haar goede spirit door vrolijk het wijsje van Eigen Huis en Tuin te neurien en ddor te gaan met beenspieroefeningen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 19-09-2000 10:28]

pi_348747
10:20-10:25

Bianca in gesprek met hieke, de dames praten vrolijk in het zonnetje van de tuin. Gaat over de slaapkamer, kan het moeilijk verstaan. Leo komt als onderwerp ook nog even voorbij. Sure buikoefeningen hadden we Bianca nog niet zien doen....dus...pcies

pi_348750
10:25-10:30

Stilte in het huis weer, er beweegt niet veel. De wakkere personen zullen wel richting de badkamer zijn gegaan, echter geen stream welke wat laat zien. Bianca lijkt weer terug in de tuin te zijn de oefeningen voortzettend waar ze mee bezig was. Goed geslapen? Heerlijk. Jolanda heeft zich inmiddels in ochtendjas ook in de tuin gevoegd.

pi_348753
10:30-10:35

Jolanda lijkt de oefeningen van Bianca niet echt boeiend te vinden en loopt terug naar binnen. Langzaam maar zeker stroomt er weer wat leven in de brouwerij. Opvallend verschil in tijd tussen stream 1 en 2, maar kan aan mijn connectie liggen. That's the spirit, na sportoefeningen gewoon een sigaretje gaan roken. Leo komt weer voorbij als onderwerp van gesprek tussen Bianca en Hieke. Jolanda sjokt ondetussen wat heen en weer in het huis. Een lok lang blond haar vliegt voorbij op streams 2: Kim?

[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 19-09-2000 10:34]

pi_348758
10:35-10:40

Annet inmiddels ook gesignaleerd in de wakkere wereld en de tuin. Jolanda zit ff rustig alleen op de bank in de woonkamer. Lijkt zich klaar te maken voor ook een sportieve dag. Annet is inmiddels ook druk bezig met touwtjespringen terwijl Jolanda er nog wat versuft bij staat te kijken.

Ik stop er ff mee, geloof dat mijn baas het niet echt prettig vind dat het werk blijft liggen, tot later vandaag!

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:41:02 #63
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348760
10:20
Hieke en Bianca zitten samen in het zonnetje wat te kletsen.

Hieke: "Het was een uur of 4 geloof ik"
Bianca: "Wat was er dan ?"
Hieke: "Ze zaten te friemelen met z'n tweeën... (red: geluid valt weg) ... Leo en Joland bij elkaar zaten ?"
(geluid valt weg).

Jolanda is inmiddels ook ontwaakt.

De kippen schijnen maar 1 ei te hebben gelegd volgens Bianca.
Hieke vindt dat vreemd omdat de kippen nu toch gewoon goed gevoed worden.

Kim is ook wakker inmiddels.

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:48:59 #64
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348766
10:43
Bianca en Kim rennen 50 keer heen en weer in de tuin. Bianca's marinetraining komt hier goed van pas want ze weet Kim prima aan te sporen om door te zetten.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:53:05 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348769
10:50
Jolanda zegt ontzettend veel kracht in d'r armen te hebben, maar zich niet te kunnen opdrukken. Bianca doet even de 'damesmethode' voor waarbij je je vanaf de knie opdrukt zeg maar. Jolanda doet het twee keer en zegt "Hmm, volgens mij gebruik je zo toch hele andere spieren dan die ik normaal gebruik".
Bianca zegt dat 't een techniek is en doet een stuk of wat normale pushups tussen neus en lippen door.

Jolanda probeert het ook, maar die heeft het na 2x al opgegeven.

De stem verzoekt Mohammed Ali zijn nieuwe batterijen op te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:53]

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 10:57:30 #66
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348770
10:54
Ali meldt dat toen ie naar Perzië op vakantie ging er altijd een pot honing van een liter of twee a drie voor hem klaar stond.
Kim merkt op dat er voor de rest niets zoetigs in huis is. Niets hartigs. Vandaar de honing.

Jolanda doet inmiddels beenoefeningen in de tuin. Hieke en Kim zagen hout, maar al snel geeft Kim aan dat ze er niet genoeg kracht voor heeft en dus neemt Annet haar plaats in.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 10:58]

Admin dinsdag 19 september 2000 @ 11:14:17 #67
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_348782
11:00
Ali zit weer eens wat te zingen en er wordt 'm gevraagd wie zijn favoriete artiest is. Hij blijkt George Michael geweldig te vinden (wat me doet afvragen waarom hij nog geen enkel nummer van hem heeft gezongen -red).

Bianca is de thee aan het inschenken geslagen.

11:08
Robin is ook ontwaakt en komt de tuin in om wat touwtje te springen. Sportieve types allemaal. Wordt er zelf moet van...

11:11
De stem: "Ali, zou jij even naar de dagboekkamer willen komen ?"

11:16
Heb het eerder toch verkeerd gezien. Koos is pas zojuist ontwaakt, wandelt de tuin in en wenst iedereen een goede morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-09-2000 11:16]

pi_348798
11:25-11:30

The hell with pauze, streamen zullen we!

Het hele clubje lijkt buiten in het zonnetje te zitten, Ferdi beweerd niet echt geweldig geslapen te hebben. Ondertussen wordt er driftig baantje getrokken (hardlopen dus) over het grasveld. Voorgesteld wordt om de handdoeken te gaan wassen vandaag om ze wat stugger te maken. De heren lijken nu ver uitgelopen te zijn. Net Ali gaat nog ff fanatiek door.

pi_348806
11:30-11:35

Inmiddels lijkt ook Alo het lopen wel ver beu te zijn, hij komt iig niet meer voorbij op de streams. Bianca stelt voor aan de groep om binnen wat te eten en vraagt aan Kim om mee te helpen de tafel te verplaatsen. Na een uithaal van Georgie(?) tegen een bal, bliegt zijn slipper in de vijver. Koos lijkt wat rustig in de schaduw te zitten.

pi_348814
11:35-11:40

Er wordt gelachen om de (hei?) werkzaamheden op de achtergrond, terwijl de bewoners hier lekker zitten. Er is chocoladebrood gemaakt. Kim wordt gewaarschuwd dat 'haar' scootervriendjes er weer zouden staan. De tafel blijft toch buiten staan en wordt ondertussen gedekt met borden, vermelding dat er 3 messen kwijt zouden zijn. Ali klaagt over zijn conditie en is er blijkbaar niet geheel tevreden mee, in de badkamer ondertussen staan Desiree en Jolanda te kleppen over haar en andere vrouwen-praat...

pi_348824
11:40-11:45

Ali lijkt zich klaar te maken om een douche te nemen, Jolanda trut nog wat verder aan haar haar en lijkt vlechtjes in te doen. Desiree staat met een prachtige groene handdoek op haar hoofd, Leo blijkt niet geweldig geslapen te hebben, Ali daarin tegen wel. Het is toch Ali niet die momenteel een douche neemt, wie dan wel?
Ali klaagt nog wat verder over zijn conditie, en is gesprek met de persoon welke in de douche staat. Zo te zien en horen is dit Georgie.

Weer wat gezing op de achtergrond, het gebruikelijke geblaat.

pi_348827
11:45-11:50

Ali staat in middels onder de douche. Het systeem met de muntjes werkt zo dat je er rustig het muntje in kan gooien en dat dan pas na een minuut ofzow het water warm wordt. Ali staat eronder, maar krijgt te maken met eerst koud water. Georgie legt uit hoe het systeem van warm water werkt. Argh! een kreet uit de douche, Ali schijnt het warm water maar niets te vinden. Ali zingt inmiddels op volle kracht uit de douche (goh, niet verwacht he? )

Verder weinig bijzonders te melden, behalve een wel erg leuk jurkje van Desiree.

pi_348834
11:50 - 11:55

Desiree is nog steeds bezig met haar make-up-sessie. Voor de statistieken: de kippen schijnen een lichte voorkeur te hebben om achter het hok door te lopen. BB mag van mij de klasieke muziek weer het huis in gooien, het gezang blijft wederom maar door gaan. Ali is klaar met douchen, met een zwaai gooit hij zijn kleren in de wasmand. Desiree loopt de badkamer binnen en doet iets van kousen aan.

pi_348840
11:55-12:00

Nog steeds staat er 2 streams op de badkamer gericht, kan weing anders van het huis zien momenteel. Desiree lijkt zich bedacht te hebben qua kleding en doet een broek met shirtje aan ipv het jurkje. Onder het motto 'lekker belangrijk': De kam van Desiree heeft er geen zin in lijkt het wel en is ff pleituh.

11:58
Ali staat voor de spiegel zijn haar te kammen, lijkt zich erg bewust van de camera achter de spiegel en lijkt wel een showtje op te voeren.

pi_348845
12:00-12:05

Geheel in VOO stijl een prachtige closeup van het afvoerputje van de wastafel!?!?! Het nut hiervan ontgaat me ff. Alo gaar ineens in een hoek staan en lijkt te schuilen voor de camera's? Het lijkt een beetje een Bart immitatie om het de cameramensen wat moeilijker te maken en een beetje te dollen.

Koos aan de tafel, bezich met het malen van koffiebonnen denk ik. Desiree komt af en toe een kijken naar de verrichtingen van Koos. Koos geeft een klopje op de schouder van Leo, met de mededeling dat het lullig voor hem is dat hij zo slecht geslapen heeft.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')