Iemand heeft een foto gekopieerd van TS en op zijn site geplaatst, daar heeft TS ook een rekening voor verstuurdquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wel fixed, er is niets ontvreemd. Er is gekopieerd.
Je mag ook autorijden. Als je gepakt wordt voor 180kmpu ga je dan ook janken dat je de boete niet kunt betalen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef Oksel het volgende:
De manier waarop. Daar gaat het om. En nu heb ik slechts 1 artikel geplaatst gehad. Waren dat er 4-5 geweest, was het 3000 EUR geweest. En dat flikken ze mij, maar ook de 18 jarige puber die een blogje draait.
Jij doet geen zaken want je jat gewoon content zonder hun voorwaarden te lezen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef Oksel het volgende:
. Als je zo zaken moet doen ben je simpelweg een kutbedrijf.
Wat maakt t uit hoevaak je site bezocht wordt, daar heeft Trouw toch geen boodschap aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:20 schreef Oksel het volgende:
En ik verdien geen geld met een website. We hebben een website. Met een zeer slecht gelezen nieuwssectie. Waar we 3x / maand iets posten. Boe-fucking-hoe.
Tja, ik vind het weer achterbaks om van andermans werk te profiteren.quote:[En ik huil niet, vind het een achterbakse manier van geld halen. Als je zo zaken moet doen ben je simpelweg een kutbedrijf.
Het boeit me geen fuck wat je doet, als je er mee wegkomt prima, ik rij ook zwart in de tram en als ik gepakt wordt betaal ik de boetequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef Oksel het volgende:
Dus quoten mag wel, maar 3 zinnen extra is opeens een fucking crime? Typisch Fok. Of vinden jullie quoten ook opeens een misdaad?
Ja, het ligt aan fok dat de wet zo is. Sorry daarvoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef Oksel het volgende:
Dus quoten mag wel, maar 3 zinnen extra is opeens een fucking crime? Typisch Fok. Of vinden jullie quoten ook opeens een misdaad?
Jij mag ook kopieren, maar als je betrapt wordt dan moet je de boete betalen. Logisch toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef Oksel het volgende:
Je loopt te zaniken dat je het zo verschrikkelijk vind, maar een beetje zwart rijden (quoten) mag dus wel van je?
Dus mag het niet. Maar een beetje kopieren mag wel. Logisch!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij mag ook kopieren, maar als je betrapt wordt dan moet je de boete betalen. Logisch toch?
Het mag ook niet. Maar als je ermee wegkomt dan heb je mazzel, net als met zwartrijden. Jij komt er dit keer niet mee weg, dus geen mazzel. En de meeste bladen staan toe dat je kopieert, Trouw niet. Dat vermeldt Trouw duidelijk op hun sitequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus mag het niet. Maar een beetje kopieren mag wel. Logisch!
Alles mag, ik rij ook wel eens 140 of zwart, het gaat erom dat je dan ook niet moet zeuren dat je een rekening krijgtquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef Oksel het volgende:
Je loopt te zaniken dat je het zo verschrikkelijk vind, maar een beetje zwart rijden (quoten) mag dus wel van je?
Dat laatste vind ik wel een belangrijk punt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Oksel het volgende:
Lekker rechtlijnig jullie! Voor de helft zwart rijden is goed, maar helemaal niet. Net zoiets als eerst 160 rijden, maar het laatste stuk je aan de snelheid houden. Kortom; quoten mag wel, maar de rest overnemen niet? En dat vinden jullie dan terecht? En vervolgens gaan zeuren 'moet je de regels maar weten'? En als het zulke duidelijke regels zouden zijn, zou heel Fok! niet meer kunnen bestaan, want dan zou elk blad hier komen zeuren om geld.
Als buitenstaander weet je helemaal niet of die websites toestemming hebben gevraagd/een vergoeding hebben betaald. Al zal er dan meestal wel een bronvermelding bij staan. Dat hoort er dat meestal wel bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel een belangrijk punt.
Op websites zie je regelmatig een heel artikel geplaatst, vaak nog zonder link naar de site waar het vandaan komt.
Je moet inderdaad maar net weten welke sites moeilijk doen en welke niet.
Ik ken de site van Oksel verder niet dus ik kan niet inschatten hoe schadelijk het voor Trouw is en of hij een goedwillende amateur of een geslepen pro is
Ik betwist dat dat regelmatig gebeurd. Ik weet niet waar jij zoal komt maar waar ik zoal kom is er altijd bronvermelding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel een belangrijk punt.
Op websites zie je regelmatig een heel artikel geplaatst, vaak nog zonder link naar de site waar het vandaan komt.
Je moet inderdaad maar net weten welke sites moeilijk doen en welke niet.
Ik ken de site van Oksel verder niet dus ik kan niet inschatten hoe schadelijk het voor Trouw is en of hij een goedwillende amateur of een geslepen pro is
Alsof dat ooit gebeurt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef Stefan het volgende:
Als iemand mijn foto jat en op een flyer zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |