abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 17:35:38 #76
137949 Disana
pi_118674750
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Waar staat dat ik dat doe dan?
In je pm. Je schrijft dat de kaartjes leuk zijn en dat ze de volgende dag naar het ziekenhuis gaan. Maar dat kon je niet zien zonder de enveloppe open te maken.
pi_118674769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Disana het volgende:

[..]

In je pm. Je schrijft dat de kaartjes leuk zijn en dat ze de volgende dag naar het ziekenhuis gaan. Maar dat kon je niet zien zonder de enveloppe open te maken.
Opengemaakt door mijn schoonmoeder...
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 17:37:34 #78
137949 Disana
pi_118674819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Opengemaakt door mijn schoonmoeder...
Jammer, ze waren voor je schoonvader zoals ook op de enveloppe stond. Tenslotte is hij degene die in het ziekenhuis ligt.
pi_118674929
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer, ze waren voor je schoonvader zoals ook op de enveloppe stond. Tenslotte is hij degene die in het ziekenhuis ligt.
Ja, dat is zo, maar mijn schoonouders doen dat soort dingen in overleg.
Maar als je wil zal ik eens aan haar vragen waarom ze dat gedaan heeft. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat ze zonder envelop beter in haar inimini vriezertje passen (ze krijgt er namelijk nogal wat binnen en die moeten allemaal in de vrierzer om te 'desinfecteren' en zonder enveloppe passen er gewoon veel meer in.)
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 17:43:01 #80
137949 Disana
pi_118675019
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ja, dat is zo, maar mijn schoonouders doen dat soort dingen in overleg.
Maar als je wil zal ik eens aan haar vragen waarom ze dat gedaan heeft. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat ze zonder envelop beter in haar inimini vriezertje passen (ze krijgt er namelijk nogal wat binnen en die moeten allemaal in de vrierzer om te 'desinfecteren' en zonder enveloppe passen er gewoon veel meer in.)
Dat zal het dan wel zijn.
pi_118675492
Sorry Disana maar ik vind jouw bijdragen nogal ongepast
Waar het stinkt is het warm.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 17:59:06 #82
137949 Disana
pi_118675589
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Sorry Disana maar ik vind jouw bijdragen nogal ongepast
Verklaar je nader.

Edit: geen zin in pm. Je zegt maar hier wat je dwars zit, als je toch zo flink bent mijn commentaar ongepast te noemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Disana op 31-10-2012 18:07:12 ]
pi_118677131
Laten we het gezellig houden en ons focussen op het belangrijkste: leuke kaartjes voor de schoonouders van SB.
Ga maar ergens anders lopen zeuren om futiliteiten.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_118677201
Wat jammer dat een leuk topic in zo'n discussie verzandt. Het gaat er toch om dat de ontvanger blij is met de kaartjes (en dat blijkt uit het door TS gepostte berichtje).
Wat maakt het uit dat die kaartjes thuis zijn open gemaakt, als schoonvader dat geen probleem vindt en het in overleg is gebeurd: prima toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zal het dan wel zijn.
En deze reactie vind ik dus écht niet kunnen. Ga ik verder geen discussie over aan en in dit topic hoeft dit ook niet meer opgerakeld te worden.

Wil je een kaartje sturen: PM TS en die zorgt ervoor dat ze op de plek van bestemming komen, op haar manier, die mij absoluut niet onredelijk in de oren klinkt. Mooi zelfs, dat ze zo begaan is met haar schoonvader!
Wil je de regie over het kaartje van begin tot eind: dat is niet mogelijk en kun je daar niet mee leven dan stuur je er geen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118677586
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef RunForrestRun het volgende:
Laten we het gezellig houden en ons focussen op het belangrijkste: leuke kaartjes voor de schoonouders van SB.
Ga maar ergens anders lopen zeuren om futiliteiten.
pi_118677665
quote:
Dat dus.
(en Cat: O+ )
Waar het stinkt is het warm.
pi_118678224
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dat dus.
(en Cat: O+ )
:* en nu weer verder met dit mooie topic O+
pi_118678474
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

[..]

Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden redelijk. Hij is op dit moment de enige patiënt op de hele etage omdat ze de etage aan het schoonmaken zijn. En vanwege dat schoonmaken mag hij tot en met vrijdag geen bezoek hebben. Hij voelt zich dus nog meer alleen dan eerst. Helemaal omdat het verplegend personeel hem soms gewoon vergeet. Maar de kaarten doen hem goed.

Mijn schoonouders verzochten mij om het volgende bericht aan jullie door te geven:

[..]

Wat vreselijk naar dat hij daar zo alleen ligt en dat hij zelfs een beetje vergeten wordt.
Ja, dat gebeurt vaker bij mensen die besmet verpleegd worden, dat men naast het doktersbezoek weinig mensen meer langs ziet komen. Op het eten, drinken en de infuuszak verwisselen na.
Hoop dat jullie dochter snel beter is zodat jullie weer op bezoek kunnen.
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2012 @ 19:20:42 #90
137949 Disana
pi_118678558
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]

En deze reactie vind ik dus écht niet kunnen.
Ik zei het ter acceptatie van wat SummerBreeze me uitlegde en als teken van 'het is klaar (goed) zo'. Het was dus allesbehalve een sneer, maar ik begrijp dat het zo over kon komen.
pi_118678695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zei het ter acceptatie van wat SummerBreeze me uitlegde en als teken van 'het is klaar (goed) zo'. Het was dus allesbehalve een sneer, maar ik begrijp dat het zo over kon komen.
En voor de rest: ik heb het er met Disana in PM over gehad, het was een opmerking die ik (en anderen hier) verkeerd interpreteerden waardoor de felle reacties kwamen. En dan vind ik dat zij wel het recht heeft het uit leggen hoe ze het bedoelde.

Wat mij betreft: zand erover! ^O^
Soms is internet gewoon lastig om je ware bedoeling uit te drukken.

En nu verder ontopic: kaartjes sturen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118680015
Ik moet toegeven dat ik me door de opmerking van Disana en beetje aangevallen voelde, maar na de uitleg dat er een andere ondertoon gehoord moest worden dan in eerste instantie leek is alles nu weer OK.
pi_118680216
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:
Stuur maar een pm met het adres.

Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
Worden aan de andere kant voor het raam gehangen?
OT: Stuur me het adres maar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:53:31 #94
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_118680277
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me door de opmerking van Disana en beetje aangevallen voelde, maar na de uitleg dat er een andere ondertoon gehoord moest worden dan in eerste instantie leek is alles nu weer OK.
Mag ik het adres ook? :)
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_118681793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Worden aan de andere kant voor het raam gehangen?
Helaas is het enige raam aan de buitenkant, zonder balkon. ;)

Gelukkig hebben we vanmorgen te horen gekregen dat alles weer gewoon naar binnen mag (hoeft niet meer gedesinfecteerd te worden *O* omdat de antibiotica aanslaan.
Helaas mag alles wat zich in zijn kamer bevindt niet zomaar naar buiten.
Maar, de verpleging heeft al aangegeven dat ze een manier gaan bedenken om al die kaarten toch bij hem thuis te krijgen.

Hoewel er nu dus niet meer gedesinfecteerd hoeft te worden is het verzoek vanuit het ziekenhuis nog steeds om de post op 1 punt te verzamelen. Dit omdat mijn schoonvader de komende tijd een paar keer gaat verhuizen binnen het ziekenhuis en dan wil het nasturen van post nog wel eens lastig worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef trovey het volgende:

[..]

OT: Stuur me het adres maar. ;)
PM is onderweg

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:53 schreef Ehhe het volgende:

[..]

Mag ik het adres ook? :)
Ook naar jou komt een PM
  maandag 5 november 2012 @ 08:06:34 #96
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_118836588
Hoe gaat het ondertussen?
Mag ik nog een kaartje sturen? Want een motor kaartje gaat wel lukken met al die plaatjes die ik op de laptop heb staan.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2012 @ 09:40:46 #97
34726 Fratz
Max
pi_118838397
De kaartjes worden vandaag (met enige vertraging :@ ) verstuurd!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_118838946
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:06 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe gaat het ondertussen?
Mag ik nog een kaartje sturen? Want een motor kaartje gaat wel lukken met al die plaatjes die ik op de laptop heb staan.
Het gaat niet al te best. Afgelopen weekend is de moeder van mijn schoonvader overleden. Door de quarantaine heeft hij niet bij het afscheidnemen gisteren kunnen zijn. Ook het sluiten van de kist morgen moet hij missen. En dat doet hem pijn. en die emotionele pijn zorgt weer voor veel lichamelijke pijn. Hoge bloeddruk en hartproblemen (en een gapende wond) gaan nou eenmaal niet goed samen.
Gisterenmiddag zijn we weer op bezoek geweest bij hem en toen hebben we weer een stapeltje kaarten meegenomen. Mijn schoonmoeder en hij vonden ze weer prachtig.

Ik zal kijken of ik eraan denk om binnenkort een foto te maken van de kaartenmuur en die hier te plaatsen.
pi_118840631
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Het gaat niet al te best. Afgelopen weekend is de moeder van mijn schoonvader overleden. Door de quarantaine heeft hij niet bij het afscheidnemen gisteren kunnen zijn. Ook het sluiten van de kist morgen moet hij missen. En dat doet hem pijn. en die emotionele pijn zorgt weer voor veel lichamelijke pijn. Hoge bloeddruk en hartproblemen (en een gapende wond) gaan nou eenmaal niet goed samen.
Gisterenmiddag zijn we weer op bezoek geweest bij hem en toen hebben we weer een stapeltje kaarten meegenomen. Mijn schoonmoeder en hij vonden ze weer prachtig.

Ik zal kijken of ik eraan denk om binnenkort een foto te maken van de kaartenmuur en die hier te plaatsen.
Het houdt ook maar niet op he? Wat erg voor je schoonvader om nu ook niet bij het afscheid van zijn moeder te kunnen zijn.
Gelukkig mogen jullie weer op bezoek, dat scheelt misschien weer een beetje.
Sterkte gewenst voor jullie allemaal.
  maandag 5 november 2012 @ 12:09:27 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_118842729
Kaartje is verstuurd! Wel met kaartje 2 go, maar dan had ik wat meer keuze uit mijn verzameling Harley plaatjes. Dus ik hoop dat hij van dezelfde Harleys houdt als ik.
Straks in de stad nog even kijken of ik nog een leuk kaartje voor SBschoonmamma kan vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')