In je pm. Je schrijft dat de kaartjes leuk zijn en dat ze de volgende dag naar het ziekenhuis gaan. Maar dat kon je niet zien zonder de enveloppe open te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat doe dan?
Opengemaakt door mijn schoonmoeder...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
In je pm. Je schrijft dat de kaartjes leuk zijn en dat ze de volgende dag naar het ziekenhuis gaan. Maar dat kon je niet zien zonder de enveloppe open te maken.
Jammer, ze waren voor je schoonvader zoals ook op de enveloppe stond. Tenslotte is hij degene die in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:36 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Opengemaakt door mijn schoonmoeder...
Ja, dat is zo, maar mijn schoonouders doen dat soort dingen in overleg.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, ze waren voor je schoonvader zoals ook op de enveloppe stond. Tenslotte is hij degene die in het ziekenhuis ligt.
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar mijn schoonouders doen dat soort dingen in overleg.
Maar als je wil zal ik eens aan haar vragen waarom ze dat gedaan heeft. Zal wel iets te maken hebben met het feit dat ze zonder envelop beter in haar inimini vriezertje passen (ze krijgt er namelijk nogal wat binnen en die moeten allemaal in de vrierzer om te 'desinfecteren' en zonder enveloppe passen er gewoon veel meer in.)
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Sorry Disana maar ik vind jouw bijdragen nogal ongepast
En deze reactie vind ik dus écht niet kunnen. Ga ik verder geen discussie over aan en in dit topic hoeft dit ook niet meer opgerakeld te worden.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:46 schreef RunForrestRun het volgende:
Laten we het gezellig houden en ons focussen op het belangrijkste: leuke kaartjes voor de schoonouders van SB.
Ga maar ergens anders lopen zeuren om futiliteiten.
Wat vreselijk naar dat hij daar zo alleen ligt en dat hij zelfs een beetje vergeten wordt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:24 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
[..]
Met mijn schoonvader gaat het naar omstandigheden redelijk. Hij is op dit moment de enige patiënt op de hele etage omdat ze de etage aan het schoonmaken zijn. En vanwege dat schoonmaken mag hij tot en met vrijdag geen bezoek hebben. Hij voelt zich dus nog meer alleen dan eerst. Helemaal omdat het verplegend personeel hem soms gewoon vergeet. Maar de kaarten doen hem goed.
Mijn schoonouders verzochten mij om het volgende bericht aan jullie door te geven:
[..]
Ik zei het ter acceptatie van wat SummerBreeze me uitlegde en als teken van 'het is klaar (goed) zo'. Het was dus allesbehalve een sneer, maar ik begrijp dat het zo over kon komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En deze reactie vind ik dus écht niet kunnen.
En voor de rest: ik heb het er met Disana in PM over gehad, het was een opmerking die ik (en anderen hier) verkeerd interpreteerden waardoor de felle reacties kwamen. En dan vind ik dat zij wel het recht heeft het uit leggen hoe ze het bedoelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei het ter acceptatie van wat SummerBreeze me uitlegde en als teken van 'het is klaar (goed) zo'. Het was dus allesbehalve een sneer, maar ik begrijp dat het zo over kon komen.
Worden aan de andere kant voor het raam gehangen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef frederik het volgende:
Stuur maar een pm met het adres.
Ik vraag mij alleen af of die kaartjes wel bij jouw schoonvader terechtkomen, misschien is die kamer wel niet voor niets "ziekenhuisfleurig" en worden kaartjes helemaal niet toegelaten.
Mag ik het adres ook?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:49 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me door de opmerking van Disana en beetje aangevallen voelde, maar na de uitleg dat er een andere ondertoon gehoord moest worden dan in eerste instantie leek is alles nu weer OK.
Helaas is het enige raam aan de buitenkant, zonder balkon.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Worden aan de andere kant voor het raam gehangen?
PM is onderwegquote:
Ook naar jou komt een PMquote:
Het gaat niet al te best. Afgelopen weekend is de moeder van mijn schoonvader overleden. Door de quarantaine heeft hij niet bij het afscheidnemen gisteren kunnen zijn. Ook het sluiten van de kist morgen moet hij missen. En dat doet hem pijn. en die emotionele pijn zorgt weer voor veel lichamelijke pijn. Hoge bloeddruk en hartproblemen (en een gapende wond) gaan nou eenmaal niet goed samen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:06 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe gaat het ondertussen?
Mag ik nog een kaartje sturen? Want een motor kaartje gaat wel lukken met al die plaatjes die ik op de laptop heb staan.
Het houdt ook maar niet op he? Wat erg voor je schoonvader om nu ook niet bij het afscheid van zijn moeder te kunnen zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 10:03 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat niet al te best. Afgelopen weekend is de moeder van mijn schoonvader overleden. Door de quarantaine heeft hij niet bij het afscheidnemen gisteren kunnen zijn. Ook het sluiten van de kist morgen moet hij missen. En dat doet hem pijn. en die emotionele pijn zorgt weer voor veel lichamelijke pijn. Hoge bloeddruk en hartproblemen (en een gapende wond) gaan nou eenmaal niet goed samen.
Gisterenmiddag zijn we weer op bezoek geweest bij hem en toen hebben we weer een stapeltje kaarten meegenomen. Mijn schoonmoeder en hij vonden ze weer prachtig.
Ik zal kijken of ik eraan denk om binnenkort een foto te maken van de kaartenmuur en die hier te plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |