Duh.. een heel onschuldige foto hoor. Met zijn linkerhand geeft Oop de richting van de bal aan en met zijn rechterhand de positie van de keeper...quote:
Gelukkig wel, wat mij betreft nu al de beste Bond ooit!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daniel Craig gaat nu nog 2 Bond-films maken, nu al een zoektocht starten is een beetje raar.
Haha..ik had echt gaan gillenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
Nu we toch offtopic bezig zijn.
Misschien iets om vrolijk van te worden?
Of niet?
ja je schrikt je toch te pletter?quote:
Ik denk dat-ie nog steeds te ziek is. Morgen is het haringdag, dan zal-ie er wel weer zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef pos het volgende:
Het wordt nu wel echt spanned....of ie komt of niet
Hij had beter die haring eergisteren kunnen nemen, had hij geen griep gekregen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie nog steeds te ziek is. Morgen is het haringdag, dan zal-ie er wel weer zijn.
Van het wekelijks menu kan niet afgeweken worden. Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had beter die haring eergisteren kunnen nemen, had hij geen griep gekregen.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van het wekelijks menu kan niet afgeweken worden. Ordnung muss sein.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
En hij is online hoor, de bikkel, hij ziet nog wat witjes en hij heeft wel een jasje uitgedaan natuurlijk, maar hij is er, de held
[ afbeelding ]
Zit-ie alweer aan het bier?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:45 schreef Jian het volgende:
Oop roept enthousiast; Heej Peebeetje ....., dus die komt net online schijnbaar
Het moet natuurlijk wel op voordat Leo de volgende 13 kratten komt brengen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
neuh, maar kan volgens mij niet lang duren ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |