Yup, deze!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jiskefeten weet je dat ze 1 van hun het mooiste nummer heeft gezongen
Iddquote:
Geweldig nummer!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:21 schreef Toverheks het volgende:
Kees Prins.....wat een stem wat een tekst en wat een muziek
Jaaa die is zooo leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:23 schreef Toverheks het volgende:
kijk nog maar eens deze, ach heel vaak gezien maar blijft leuk
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet voor zijn verjaardag. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaanquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaan
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:30 schreef Toverheks het volgende:
ik ga ff lekker joe toepen op Jiskefet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik gaf een vriend van mij ooit een CD van Jiskefet voor zijn verjaardag. Hij kende dit niet en hij zette dus dit nummer op om even te luisteren, .... zijn ouders en oma waren ook op verjaarsvisite. Ik ben maar even de tuin in gegaan
Ja, die is ook lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ik liet in 1997 een waterbed bezorgen en toen stond dit op
...ik zei dus...maar schijnbaar alleen tegen Gert, lol....de bezorger van het waterbed vond het geweldigquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is Ratelbandolero wel de waterbedbezorger.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is Ratelbandolero wel de waterbedbezorgerster
Sorry, zal wel aan mn haarkleur liggen, dat ik het niet snapquote:
Welnee, ligt gewoon aan mootiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:40 schreef pos het volgende:
[..]
Sorry, zal wel aan mn haarkleur liggen, dat ik het niet snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |