''osursam daha guzel''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Levolution het volgende:
http://www.last.fm/music/Ajdar/+tags
atmosferik yarak metal
muzcore
Ayilik mi var senin hamurunda...quote:
Nog zo'n kut...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ayilik mi var senin hamurunda...
hardlyquote:
Ja wat probeer je nou te zeggen?quote:
Eendagsvliegjes...quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wint..............................
Meh.quote:
Whooeeee.. Crossing a line I guessquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:41 schreef Levolution het volgende:
Mag dit? Ahmet Kaya is ook al langs geweest.
Waarom wordt het nooit meer wat met R'dam?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Laat ik me eerst me even aanmelden hoe is het hier?
Van mij wel. Maar ik vind Koerdisch gewoon geen mooie taal om naar te luisteren. Perzisch weer wel (heerlijk poëtisch).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:41 schreef Levolution het volgende:
Mag dit? Ahmet Kaya is ook al langs geweest.
Geweldig! De jongeren laten mij genieten van muziek van vroeger.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
Laat ik me eerst me even aanmelden hoe is het hier?
Kom op, dat klinkt ook zo uitgeleefd. Zo oud ben je ook weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geweldig! De jongeren laten mij genieten van muziek van vroeger.
Zo jong zijn we dan weer niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geweldig! De jongeren laten mij genieten van muziek van vroeger.
Just kidding hoor. Ik ben niet oud Maar ik geniet wel. Mijn huiswerk roept me wel..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom op, dat klinkt ook zo uitgeleefd. Zo oud ben je ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |