G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html
Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced![]()
) maar versturen hem 'timely'.
Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje
Kwam vandaag deze G2+ tegen op banggood.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:42 schreef eleganza het volgende:
Zat een beetje op aliexpress te kijken naar een G2+ eventueel, mn zusjes telefoon is echt naar de haaien, en kwam dit tegen: http://www.aliexpress.com(...)04310_664583706.html
Ze claimen hem in stock te hebben (sowieso overpriced![]()
) maar versturen hem 'timely'.
Als ik binnen een week nog geen duidelijkheid heb (gegarandeerd hehe) dan ga ik denk ik maar voor een G2. Die zal ook wel meer dan genoeg zijn voor mn zusje
Die shiz-o-foon (zo ga ik hem ook noemen, Shiz, je hebt het voor elkaar, genoeg posts om een chinese telefoon naar je vernoemd te krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
G2 plus is ook een mooie telefoon. Zelf toch maar voor de Shiz-o-foon gegaan (op basis van looks).
voor (tot nu toe) 100 euro lijkt het mij een topper (ex fee en shipping van +- 15 dollar).
Naar de quad-core 2gb ram editie iggquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef Vincent_vd het volgende:
Bedoelen jullie nu eigenlijk de MI-2 of de M2?
Want het is de MI-2 die zo'n gekke specs heeft toch? Die M2 is maar een "gewone" dual core?
Of we knutselen even een OP en maken een algemeen topicquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:17 schreef nodig het volgende:
Nog even over de Xiaomi M2, zowel ownta als FCT hebben 50 M2's gereserveerd, dit lijkt dus een max. aantal dat gelijk afneembaar is na de release. Ownta verwacht eind Oktober/begin november te shippen. Fastcardtech verwacht in Oktober. Release is vanavond![]()
Stuk meer duidelijkheid dan JiaYu naar wholesallers..
EDIT:
Zullen we hier het officiële chinese smartphone topic van maken? Want zo word die nu al wel behandeld![]()
Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:47 schreef Vincent_vd het volgende:
http://www.fastcardtech.c(...)CDMA-8MP-Camera.html
Deze bedoel ik
Maar zie nu dat hij de "M2 One Plus" heet blijkbaar :p
Man man wat een namen :p
Die Quadcore versie ben ik ook wel in geinteresseerd, ok is wel duurder dan de G3, maar voor +- 300 euro heb je dan wel een telefoon die ongeveer de krachtigste is die er te vinden is
Bij de Aldi met 2 jaar garantie voor 50 euro meer (en een paar extra back coversquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:01 schreef stefke001 het volgende:
Heb ook de Jiayu besteld eind september. Zit nu oa ook te kijken voor Amoi N820 : http://www.chinastore-onl(...)inch-qhd-screen.html
Indien binnen 2 weken geen nieuws cancel ik ook mijn order.
Was het plusje vergeten, gaat om de w1+quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:13 schreef AnimeFan het volgende:
Volgens mij krijg je sowieso 2 accu's bij de THL W3+, tenminste tenzij iemand de 2e accu uit de doos haalt en los verkoopt.
De THL W1 heeft geen dualcore CPU, dat is dus nog een nadeel.
Ja had ik inderdaad ook gelezen dat hij 2013 naar Europa zou komen, en dacht net hetzelfde: "hmmm, voor welke prijs?" :pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm aan de camera te zien is het geen Xiaomi M2Inderdaad een heel krachtig beestje, en Xiaomi staat ook bekend als goede kwaliteit etc. Had ook op tweakers gelezen dat ze hem in Europa willen uitbrengen in het eerste halfjaar van 2013
Hebben wij hem al lekker in november
Zal in Europa waarschijnlijk ook wel een heel stuk duurder worden als ik het zo in mag schatten, mocht het ooit in Europa komen..
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:42 schreef shiznuts het volgende:
Ergens ligt een optimum.Het is zo'n exponentiële curve waar iets erboven wel goed is maar te duur en eronder te slecht maar wel goedkoop.
De G3 is w.m.b. het optimum. Aan de goedkope/slechte-kant van de curve benadert de N02-M de G3 van aardig dichtbij. Dichterbij dan al die andere phones. En dit topic gaat natuurlijk min-of-meer (nu nog wel) over de G3 en wat daar het dichtste bij in de buurt komt. Natuurlijk krijg je voor meer ook beter, maar mensen zouden niet naar Chinese alternatieven zoeken als ze het beste tegen welke prijs dan ook wilden. Daar hebben ze genoeg om te kiezen op de lokale markt.
Enne J200: Eh... MisterTao-fee is maar 8%? Let verder wel: alleen CC-tranfer top-up mogelijk, gaat 3% over (150,- usd bijv 4,50 usd transactiekosten en 15 usd depostbonus = 10,50 netto bonus, tegoed totaal 165,- usd aangekocht voor 154,50 usd (120,- eur)). Daarmee zou de aankoop van je N02-M gecovered moeten zijn all-in (aanschaf, lokaal verz China, intl verz NL, service fee, uitgaande van 138,88 usd-package).
tweede batterijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
Accu (Electriciteit) (daar gaan we vanuit, iets anders zou niet veel meer logisch zijn).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef Downstar het volgende:
Wat houd die black single electric en double eletric in dan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |