Zulk soort volk zouden ze gewoon moeten verbannenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef Taexon het volgende:
Goede avond daters!
Het is inderdaad op Paiq soms heel erg met Haha, lol en gewoon niet reageren
Zulk volk had zich gewoon nooit moeten aanmeldenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zulk soort volk zouden ze gewoon moeten verbannen
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulk volk had zich gewoon nooit moeten aanmelden
Haha zo had ik van de week iemand die begon eerst gewoon heel normaal.. maar na 2-3 berichten ineens.. "oke ik ben hier gewoon omdat ik harstikke geil ben dus zou je langs willen komen?"..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?
Shiii...
Sja... Die gingen bij mij ook gelijk op blokkeerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik een berichtje, hey neuken? daar moest ik dan weer op terug reageren maar kom op. Net alsof je op straat ook aan de eerste de beste vraagt of je ermee wil neuken. En mensen ben spuuglelijk hoe laag zijn je standaarden dan wel niet?
Shiii...
Op Badoo werd ik er krankjorum van, ja...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:44 schreef FTLOTG het volgende:
Dat vertelde een meid ook tegen mij, ze had die week 4 berichten gehad van gasten die alleen maar willen neuken.
Bij mij dus ook met een reactie terug waar de honden geen brood van lusten toedels met dat volk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha zo had ik van de week iemand die begon eerst gewoon heel normaal.. maar na 2-3 berichten ineens.. "oke ik ben hier gewoon omdat ik harstikke geil ben dus zou je langs willen komen?"..
Dan is het voor mij al doei doei
even te bedenken hoeveel er al in zo een grot geweest zullen zijn
Reageer altijd in de trant van, sorry heb je moeder al volgepurd ze piepte wel maar ze vond het vast wel lekker let wel op ze drupt nog na niet dat je met je kutkop van de trap af sodemietert. Ballasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Sja... Die gingen bij mij ook gelijk op blokkeer![]()
Waar ik wel om moest lachen, was "Hey! Ik laat zo mijn bad vollopen, hoe laat ben je hier?" als openingszin, maar goed. Daar zou een ander misschien weer van walgen
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik iig nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie zijn dus niet zo geil dat jullie dan zeggen van 'lekker'?
Ik niet... en ook al ben ik dat wel duik ik alsnog niet met alles en iedereen in bedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie zijn dus niet zo geil dat jullie dan zeggen van 'lekker'?
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurrenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef FAUSTINO het volgende:
Reageer altijd in de trant van, sorry heb je moeder al volgepurd ze piepte wel maar ze vond het vast wel lekker let wel op ze drupt nog na niet dat je met je kutkop van de trap af sodemietert. Ballas![]()
Wat jij nu zegt is op zich nog in een nette vorm dat is dan weer wel leuk
Na een drie maanden in relatie zal ik dat vast wel gaan zeggen hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik iig niet
Ja oke, logisch. Maar niet als openingszin op een datingsitequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Na een drie maanden in relatie zal ik dat vast wel gaan zeggen hoor
Je zult vast best creatief zijn met woorden toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het "nadeel" aan vrouw-zijn, ik kan niemand volpurren
Kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja oke, logisch. Maar niet als openingszin op een datingsite
Dat is dus het nadeel van Paiqquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:50 schreef FTLOTG het volgende:
maar met een oneliner ook paiq zet ik zelf alleen maar neer: Heey leuke foto!
ik zou niet weten wat ik er nog meer moet neerzetten
Creatief goochelen met woorden is aan mij wel besteed, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Je zult vast best creatief zijn met woorden toch?
[..]
KloptAls ik word gevraagd voor ene afspraak reageer ik dan weer met van ik neem wel een jachtgeweer mee voor het geval dat. Kunne ze daar tegen zit het meestal wel goed
[..]
Dat is dus het nadeel van Paiq
Mooi!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Creatief goochelen met woorden is aan mij wel besteed, ja![]()
En humor is vaak ook erg belangrijk, dat kon ik heel erg waarderen! Serieuze gesprekken heb ik de hele godganse dag al
Ja dit dus....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi!
Of van die standaard vragenuurtjes waar je helemaal uitgevraagd word en daarna gedumpt word als een koe bij het slachthuis want ergens ben je toch net niet goed genoeg. Nou ben ik nergens goed in maar krijg het altijd weer voor elkaar
Ik moet dan mijzelf altijd even douchen want ik voel me dan net een afgelebberde hoer die net haar beentjes gespreid heeft gehad om een vadsig kalend mannetje over zich te laten kruipen en zo nu en dan een zuchtje en kreuntje liet horen yuck yuckquote:
Volgens mij is dat het grootste nadeel aan online daten, er wordt al snel gefocust op negatieve punten, hoe klein ook. Bij gewoon daten heb je dat een stuk minder, je leert elkaar dan op een andere manier kennen vind ik. Ook op een wat eerlijkere manier, zonder dat je eerst ik weet niet hoeveel info hebt uitgewisseldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi!
Of van die standaard vragenuurtjes waar je helemaal uitgevraagd word en daarna gedumpt word als een koe bij het slachthuis want ergens ben je toch net niet goed genoeg. Nou ben ik nergens goed in maar krijg het altijd weer voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |