PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Neen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Al die gegevens er handmatig inzetten.! Dat kan vast makkelijker.
Young op LM? Al ben je wel weer je balans kwijt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat deze aanpassingen iets meer balans gaan geven in het elftal. Rooney 7 chem is de rekening die ik daarvoor betaal. Het is niet anders
OKee, is er nog een lijn wie welke speler/club doet? Voordat je 4 keer Huntelaar toegestuurd krijgt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:14 schreef pascal08 het volgende:
Ik zie door de DM's de DM's niet meer. Graag alle vragen hier posten, dan kan iedereen er wijzer van worden.
Dan weet je wel meteen of het klopt, als iedereen 4 verschillende dingen doorstuurt zal het niet helemaal kloppenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OKee, is er nog een lijn wie welke speler/club doet? Voordat je 4 keer Huntelaar toegestuurd krijgt.
Ik vind 1 speler die van buiten naar binnen trekt met Robben wel genoeg, ik word gek van dat geklooi naar binnen toe, vind het leuker om daar een beetje variatie in te hebben, de workrates van Bale en zijn verdedigende stats zijn erg prettigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Young op LM? Al ben je wel weer je balans kwijt.
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerste IF dit jaar
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerste IF dit jaar
[ afbeelding ]
Als 1 iemand veel slechtere stats opstuurt voor Huntelaar, dan zal het wel vandermar zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan weet je wel meteen of het klopt, als iedereen 4 verschillende dingen doorstuurt zal het niet helemaal kloppen
Nice, hoeveel is ie waard?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerste IF dit jaar
[ afbeelding ]
Nee, dit zijn hidden stats. Je kunt ze ook niet vinden in de webdatabase. Deze stats zijn gebrandt op het schijfje van FIFA.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Al die gegevens er handmatig inzetten.! Dat kan vast makkelijker.
Nu wel.quote:
DM incoming.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:21 schreef bombmannl het volgende:
Ik wil best meehelpen dan zet ik me Russische spelers er wel in.
Hoe meer handen, hoe minder werk
Ik kwam om half 12 thuis en ik ging gewoon bronze packs openen tot mijn TP op beide acccounts vol zaten. Ik had veel packs waar niks in zat waar ik wat mee kon maar toen mijn TP op mijn main account bijna vol zat kreeg ik hem. Er staat er nu geen 1 op de markt trouwens.quote:
Ik help vanaf dit weekend pascalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn hidden stats. Je kunt ze ook niet vinden in de webdatabase. Deze stats zijn gebrandt op het schijfje van FIFA.
[..]
Nu wel.
[..]
DM incoming.
Welke wil je invoeren? Alle miljard spelers? Of eerst alleen de TOTW's ofzo? Dit is echt onbegonnen werk en komt nóóit af als je ze allemaal wilt doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn hidden stats. Je kunt ze ook niet vinden in de webdatabase. Deze stats zijn gebrandt op het schijfje van FIFA.
[..]
Nu wel.
[..]
DM incoming.
Toen straks stond er 1 voor 80k, maar hij lijkt rare tov die Fransmanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam om half 12 thuis en ik ging gewoon bronze packs openen tot mijn TP op beide acccounts vol zaten. Ik had veel packs waar niks in zat waar ik wat mee kon maar toen mijn TP op mijn main account bijna vol zat kreeg ik hem. Er staat er nu geen 1 op de markt trouwens.
Miljardquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welke wil je invoeren? Alle miljard spelers? Of eerst alleen de TOTW's ofzo? Dit is echt onbegonnen werk en komt nóóit af als je ze allemaal wilt doen.
Misschien hou ik hem wel gewoon, het is toch leuk om een IF met 1 owner te hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen straks stond er 1 voor 80k, maar hij lijkt rare tov die Fransman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |