Jupquote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, tijd om het trouwtopic maar weer te ontvolgen. Enge mensen
Ik ben vier dagen geleden ten huwelijk gevraagd, nu wordt het toch wel tijd om vanalles te gaan regelen en decoraties te kopenquote:
Ja dat vooral. Ik heb er geen problemen mee dat ze meteen rondkijken als ze gevraagd zijn; maar dan verwacht ik dat ze binnen het half jaar al gaan trouwen en daarom dus snel dingen aan het regelen zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en ik trouw over 15 maanden maar iedereen zegt dat je met je jurk wel op tijd moet zijn dus ik ga nu al kijken![]()
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
7 maanden red ik al niet eens meer
Ik ben er zo weinig mee bezig dat ik bijna aan mezelf ga twijfelen
ja maar waarom moet dat zoveel maanden zijn, ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal, gaan ze 'm dan pas maken als 'ie besteld wordt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar waarom moet dat zoveel maanden zijn, ik snap dat echt niet
Jup. En vooral de levertijd omdat dat een 5-tal maand nog kan duren (bij mij dan... Want toen ik hem uit had gekozen zei de verkoopster meteen: Oeh je had niet later moeten komen; want bij dat merk zit een lange levertijd...).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?
ja dat wel, maar als ik vandaag een jurk bestel en ze sturen die opdracht naar hun naaiatelier in Polen, dan moet dat toch binnen een maand ook wel af kunnen zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal, gaan ze 'm dan pas maken als 'ie besteld wordt?
ja en als je dan een pruillip opzet dan kan het toch ineens snellerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. En vooral de levertijd omdat dat een 5-tal maand nog kan duren (bij mij dan... Want toen ik hem uit had gekozen zei de verkoopster meteen: Oeh je had niet later moeten komen; want bij dat merk zit een lange levertijd...).
Wellicht welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
misschien gaat het dan allemaal ook wat meer leven voor me ofzo
jaaaa die worden wel handgemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wellicht welIk vond het wel speciaal om een jurk aan te trekken en het voor me te zien
Priem, ooww, verschilt ook per merk? Ik weet ook helemaal niet of die dingen handgemaakt worden of wat, ik neem eigenlijk altijd aan van wel, door de prijzen
Zo werkt dat in mijn hoofd ook jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wel, maar als ik vandaag een jurk bestel en ze sturen die opdracht naar hun naaiatelier in Polen, dan moet dat toch binnen een maand ook wel af kunnen zijn?
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaaaa die worden wel handgemaakttehehe
ach, die zag er beter uit dan de handgemaakte etsy jurk van 300 euro die nu in het trouwtopic staatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet ik veelIk had een jurk van 100 euro
Jah, en van de jurken die ik zag/aanhad was het ook wel duidelijk dat de afwerking wel even wat anders is als bij 'normale' kleding. Maargoedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
het is ook niet dat ze zomaar een patroon op een lap kant leggen, dat loopt allemaal wel net wat nauwer bij bruidsjurken. Maar dan nog, een half jaar
Oh, haha, misschien moet ik daar toch eens gaan kijken.. Of misschien ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, die zag er beter uit dan de handgemaakte etsy jurk van 300 euro die nu in het trouwtopic staat
No offense, maar als je je zoom gewoon ziet zitten vind ik dat al geen 300 euro waard
Bij mij was dat wel zo iigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
misschien gaat het dan allemaal ook wat meer leven voor me ofzo
Purrrrrpurpurpurrrrquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:29 schreef Incantrix het volgende:
Mijn corset was trouwens bijna even duur als de jurk en heb ik gekocht bij een fetishwinkelWel een echt rijgcorset
Bij mij was het een voordeel dat ze gewoon vroegen wat het budget was (en ik me dus omdraaide naar mijn moeder........... want zij betaalde mijn jurk en alles wat er bij hoordequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:37 schreef Incantrix het volgende:
Dat is heel gaaf inderdaadOok wel speciaal dat je oma dat kan doen voor je
![]()
Ik zou sowieso niet uitgekomen zijn met de bruidswinkel, ik heb er een neus voor om de duurste dingen het mooist te vinden. Zelfs al was ik gesponsord zat dat er niet in, dus nouja.. Maar ik kon niet gelukkiger zijn als met de jurk die ik uiteindelijk hadEn uiteindelijk was onze bruiloft compleet voor 6500 euro, dat vind ik nog steeds best een goede prestatie
Onderborst ook nogquote:
Oh, da's wel handig idd, dat werd mij niet echt gevraagd.. Maar ik had al wel aangegeven dat ik nog héél erg aan het oriënteren was.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij was het een voordeel dat ze gewoon vroegen wat het budget was (en ik me dus omdraaide naar mijn moeder........... want zij betaalde mijn jurk en alles wat er bij hoorde) en ik toen dus te horen kreeg dat de max. 2500 was. Dus toen werden enkel die jurken uit gehaald die aan die prijsklasse voldeden
Ja zeker handigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Onderborst ook nog
[..]
Oh, da's wel handig idd, dat werd mij niet echt gevraagd.. Maar ik had al wel aangegeven dat ik nog héél erg aan het oriënteren was.
Pahahahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, ondertrouw kon hier gewoon onlineBest handig, ik heb het gefeliciteerd-mailtje nog
En ik ben uiteindelijk thuisgekomen met de jurk waarvan ik altijd zei 'áls ik ooit trouw, dan wordt het zoiets', terwijl ik toen we uiteindelijk gingen trouwen dacht 'mjah, maar misschien toch maar iets anders'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zeker handig
Nouja ze vroegen het ook aan mij... en toen zei ik dus ook wat ik in mijn hoofd had: Een strakke jurk van maggie sottero.
En uiteindelijk kwam ik met iets compleet anders buiten
Owjah dat gedoe ken ik welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ik ben uiteindelijk thuisgekomen met de jurk waarvan ik altijd zei 'áls ik ooit trouw, dan wordt het zoiets', terwijl ik toen we uiteindelijk gingen trouwen dacht 'mjah, maar misschien toch maar iets anders'![]()
En jah, wij hadden er ook een dag voor vrij kunnen krijgen allebei, maar het was een gedoetje, want dan moesten we allerlei papierhandel opvragen in Lelystad (mijn liefje is daar geboren voordat Lelystad een stad was) en daar hadden we helemaal geen zin in. Voor 17 euro extra vroeg onze gemeente dat dan zelf op daar en dat was wel handig..
Neuh, idd, en ook dat gestress snap ik niet echt, wij hadden ruim voldoende tijd om alles op het gemakje te regelen en er maar op bepaalde momenten mee bezig te zijn en we hadden een maand of 10 denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik snap sowieso niet dat sommigen er elke dat ieder uur mee bezig zijn. Ik had daar ook gewoon geen tijd voor.
[..]
Owjah dat gedoe ken ik wel2x naar mijn oude gemeente moeten gaan in België om dat te regelen
Het is dat ik die ambtenaar ken en hij zei: Ben je hier nou alweer voor papieren?? Dat ik het gratis meekreeg; want hij vond het te gek dat ik telkens 30 euro moest geven om steeds hetzelfde briefje (ja de gemeente hier moest telkens een nieuw afschrift
)
Tuurlijkquote:
Ja pcies. Ruim voldoende. Gewoon een keer weekend plannen en dan kun je echt al zooooveel geregeld hebben. Maarja; als je van die doe-het-zelvers bent; duurt het wel wat langer; maar wij kochten alles want geen zin in 'zelf' knutselenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, idd, en ook dat gestress snap ik niet echt, wij hadden ruim voldoende tijd om alles op het gemakje te regelen en er maar op bepaalde momenten mee bezig te zijn en we hadden een maand of 10 denk ik.
En pff, daar hadden wij dus ook geen zin in idd
Pcies, gewoon een paar momenten/dagen in je agenda zetten om er dingen mee te doen en dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TuurlijkAnders kreeg ik weer een briefje thuis en moest ik weer langer wachten en en en .... handiger om alles op mijn werk te laten bezorgen
collega's zijn het toch gewend
[..]
Ja pcies. Ruim voldoende. Gewoon een keer weekend plannen en dan kun je echt al zooooveel geregeld hebben. Maarja; als je van die doe-het-zelvers bent; duurt het wel wat langer; maar wij kochten alles want geen zin in 'zelf' knutselen![]()
idd was niet erg mooiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, die zag er beter uit dan de handgemaakte etsy jurk van 300 euro die nu in het trouwtopic staat
No offense, maar als je je zoom gewoon ziet zitten vind ik dat al geen 300 euro waard
Ja je leest soms over eigen decoraties... of tafelthema's.. of kaarten zelf knutselen.. of zelf bedankingen... Was allemaal niks voor onsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Pcies, gewoon een paar momenten/dagen in je agenda zetten om er dingen mee te doen en dan komt het helemaal goedEn qua knutselen, bedoel je dan decoratie ofzo? Dat hadden wij allemaal niet eens eigenlijk, nooit over nagedacht ook
Het enige waar we nog echt tijd in hebben moeten steken was denk ik de muziek, we hadden eigen achtergrondmuziek tijdens de taart en koffie en nog een aparte set muziek voor het zwembad. Ohja, en de auto, die hadden we uit Oss dus dat was even een stukje rijden om bij die gast te gaan kijken.
Wij hadden helemaal geen decoraties, thema's etc., haha! Muziek was wel ff werk idd, maar ook wel heel leuk om te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja je leest soms over eigen decoraties... of tafelthema's.. of kaarten zelf knutselen.. of zelf bedankingen... Was allemaal niks voor onsGewoon kopen of laten regelen
Oh dan hebben jullie nog meer moeten regelen dan wij. Ik heb enkel de openingsdans aan de dj doorgegeven.... 2 dagen voor de trouwerijen verder niks eigenlijk
I see a lot of bridezilla's in tze makingquote:
Wel leuk om die samen in een topic te gooien en dan met elkaar te laten strijden om de ultieme bruiloftquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I see a lot of bridezilla's in tze making
Ik zweer het. Niks was erger dan het trouwforum waar ik op zat....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel leuk om die samen in een topic te gooien en dan met elkaar te laten strijden om de ultieme bruiloft"Ja maar míjn decoratie was zes vierkante meter groter als de jouwense!!"
ik denk het wel, en anders koop je een vest van een euro en sloop je daar de rits vanaf mwehehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Kun je ook een rits kopen bij de action trouwens? Die zit zowat tegenover ons hiero... Iets handiger dan dat ik nog eens moet omrijden naar zeeman
dat was echt fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zweer het. Niks was erger dan het trouwforum waar ik op zat....Was kostelijk om te lezen
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel, en anders koop je een vest van een euro en sloop je daar de rits vanaf mwehehe
Heb me dan ook maar weer snel uitgeschrevenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was echt fantastisch inderdaad
Ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet nog steeds ons trouwboek maken... euh...
ben ik aan het doen maar ik had al gezegd dat ik nog zou komen, failquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef Loqi het volgende:
kun je niet thuiswerken? lekker knus met dekentje om
enveloppendozen en je lekker opnaaien over de outfit van je achternichtjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook
en trouwforum? OMG, dat alleen al klinkt eng. Forumdelen over zaken als tafeldecoratie en cadeaulijsten
Of gewoon blauwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enveloppendozen en je lekker opnaaien over de outfit van je achternichtje
"Ons thema is turkoois en ze heeft een roze pakje boehoehoehoe"
Ik ook en wij zijn al bijna 6,5 jaar getrouwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook
en trouwforum? OMG, dat alleen al klinkt eng. Forumdelen over zaken als tafeldecoratie en cadeaulijsten
Uurtje langer zuipenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, zondag gaat de klok weer teug
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, zondag gaat de klok weer teug
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
enveloppendozen en je lekker opnaaien over de outfit van je achternichtje
"Ons thema is turkoois en ze heeft een roze pakje boehoehoehoe"
NU NIET MEER?? OMG JE WORDT OUDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was jarenlang mijn eerste reactie idd
bij mij moet iedereen in het roodquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet dat je kledingeisen gaat stellen. Als je een aparte bruiloft hebt met super luxe enzo snap ik het nog enigszins maar normaal snappen mensen wel dat ze iets fatsoenlijks aan moeten doen tochen doen ze dat niet dan lopen zij voor lul, jij niet
Ik vind kleur eisen echt not done, ben je bijna altijd verplicht om iets te kopen in een kut kleur wat je toch nooit meer aandoet
herstel, ik BEN oudquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NU NIET MEER?? OMG JE WORDT OUD
Herkenbaar dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Bubs, wij zijn 5 jaar getrouwd, maar hebben alleen een klein insteekmapje met een paar plaatjesNouja, misschien tijdens mijn verlof ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |