Echt hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Cuppiecake het volgende:
Gaan zulke dingen niet vanzelf? Ik heb me daar in ieder geval nog nooit druk over gemaakt
MDMAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef Woods het volgende:
Ik zat erover na te denken om met wat andere vrienden na de toetsenweek, volgende week vrijdag, een klein feestje te geven. Of in hoeverre je het een feest kan noemen, we dachten meer aan wat gamen, filmpje draaien eventueel pokeren en dat soort dingen. Alleen nu rest de vraag hoe gaan we dit een beetje levendig kunnen maken dus niet dat we er zijn en elkaar aan kijken en afvragen wat we hier eigenlijk doen. Hoe zet je het op gang zegmaar om het wel leuk een feestwaardig te houden?
Erg belangrijk ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:31 schreef Taperol het volgende:
Gaat van zelf, mits de juiste mensen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nodig ze uit via facebook en vergeet een vinkje..
Ik wil de nacht graag nog levend halen.quote:
Het is misschien niet direct een feestje maar dat gaf ik al half in de post aan.quote:
Sowieso alleen drinkt de helft waarschijnlijk niet, ik en paar maten wel, laat ik het dan maar een gezellige avond noemen.quote:
Alsnog moet je wel de juiste mensen hebben.quote:[..]
Het is misschien niet direct een feestje maar dat gaf ik al half in de post aan.
Duitsertankquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Wat denk je zelf? Het begint met een D en eindigt met ank
De vader van Anne Frank :squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
Wat denk je zelf? Het begint met een D en eindigt met ank
Spanning en sensatie wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Winterman het volgende:
Niet. Is ongeveer even spannend als met zijn allen Monopoly te gaan spelen.
Want een feest is natuurlijk geen feest zonder alcoholquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef destrovel het volgende:
Gamen, filmpje draaien en pokeren met wat vrienden is geen feestje. Da's gewoon een gezellig avondje samen met vrienden. Feestje is als je koelkast aan het begin van de avond vol staat met bier en 's ochtends leeg is. Dan draai je muziek, mensen dansen wat of ouwehoeren met elkaar.
't heeft je een week gekost om die post te vinden dat je los kon gaan over alcohol?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Want een feest is natuurlijk geen feest zonder alcohol![]()
Ben ik het mee eens, ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef destrovel het volgende:
[..]
't heeft je een week gekost om die post te vinden dat je los kon gaan over alcohol?
Maargoed; je kan inderdaad ook zonder alcohol een feest hebben ja. Maar je bent toch hopelijk wel met me eens dat een filmavondje met vrienden niet direct een "feest" is he? Da's gewoon gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |