Staat erbijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Welk merk en staat van onderhoud zou ook wel handig zijn?
Wacht heel even.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
30 geboden, dan kan ik zelfs morgen langskomen
PBquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
30 geboden, dan kan ik zelfs morgen langskomen
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Morgen eens even kijkenHopelijk is dit wat ik zoek
ik weet ook niet de echte afmeting ging uit van 65 maargoed kan ook niet metenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:19 schreef Holenbeer het volgende:
misschien maar beter Aldo, de fiets is waarschijnlijk ook te groot voor jou. Gebaseerd op de info die je in het recreatief wielrennen topic gaf zou ik eerder richting een 58/60/61 zoeken. Deze fiets valt wel erg buiten die marge, vanuitgaande dat jouw verhoudingen bovenlichaam/onderlichaam gemiddeld zijn.
zou het voor de verkoop niet handig zijn dan wanneer de maat juist is?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet ook niet de echte afmeting ging uit van 65 maargoed kan ook niet meten
Wil je hem nog kopen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
50 euro geboden, waar eventueel op te halen?
Maar wat is nou uiteindelijk de maat dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet ook niet de echte afmeting ging uit van 65 maargoed kan ook niet meten
ik ben 1,65 maar het zadel staat nu op zijn laagst en is precies goed voor mij. zadel stang is geloof ik 15cm, dus 1,80 past, maar 1,85 waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:14 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Maar wat is nou uiteindelijk de maat dan?
Ik ben zelf 1m83, volgens mij met normale verhoudingen
Voor 50 euro is die van jou !quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
50 euro geboden, waar eventueel op te halen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor 50 euro is die van jou !
Schiedam ophalen, brengen is helaas niet mogelijk..
Ik heb je er al eerder op aangesproken volgens mij. Ook op deze manier geen topics meerdere keren kicken. Ik blijf het niet zeggen natuurlijk. En nee, hier hoef je niet op te reageren.quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zucht
Prijsverlaging naar 45 euro
quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zucht
Prijsverlaging naar 45 euro
Sorry, heb echt geen verstand van wat dat is. voor 35 euro, en als je hem zelf komt ophalen is die van jou...quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef Barbewire het volgende:
Staat er ook nog een merk/type bij de derailleur? Ik doe voorzichtig een bod van ¤25.
ja maar wat is een derailleur?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:55 schreef Barbewire het volgende:
Je kunt toch lezen of er iets opstaat?
heb even gekeken en er staat niksquote:Op woensdag 14 november 2012 18:07 schreef Barbewire het volgende:
Achterop de fiets bij de tandwielen, dat schakel systeem..
Is dan een deal, waar woon je precies? wil opzich wel aardig zijn om hem aan de deur te brengen, maar dan moet het niet te diep in rotterdam zitten. In de buurt van marconiplein ergens is te doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef BitetheBullet het volgende:
Als de bandjes nog redelijk zijn, bied ik 35 euro, begin volgende week ophalen op station Schiedam
Werk bij Rotterdam Alexander, woon in Delft dus kom zowieso dagelijks langs Schiedam CSquote:Op donderdag 15 november 2012 21:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is dan een deal, waar woon je precies? wil opzich wel aardig zijn om hem aan de deur te brengen, maar dan moet het niet te diep in rotterdam zitten. In de buurt van marconiplein ergens is te doen.
dan is schiedam CS het best. Hoelaat? zit van 08:15 tot 14:35 op school, maar is ongeveer 45min fietsen, en meot dan ook nog naar het station toe fietsen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:09 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Werk bij Rotterdam Alexander, woon in Delft dus kom zowieso dagelijks langs Schiedam CS
Hmmm oke dat is rond. Etenstijd, kijk wel. Even hoe of wat. Ben trouwens maandag en dinsdag eerder uit. 12.20 deze week.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Kan je 45 minuten fietsen in Schiedam?
Meestal rond een uur of 18:15. Moet nog even mijn werkagenda bekijken.
Savonds kan ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:41 schreef BitetheBullet het volgende:
ok, we plannen wel wat volgende week. Vroeger op de middag gaat alleen niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |