Ik ben niet bang voor stieren. Ik respecteer ze wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
*googled
Wel mooie![]()
Sindsdien ben je bang voor stieren?
Hier ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas wordt het geen neuken hier anders
Daarom kreeg ik al een tijdje geen berichtjes meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
Smerig kut whatsapp ligt weer eens plat hoor.
Hier ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik al een tijdje geen berichtjes meer
Geen last van...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
*winkwink*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "ik voel je", maar dat klinkt gigantisch fout
Moet ook wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor stieren. Ik respecteer ze wel.
Hier niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
Ik weet t eigenlijk niet, maar het is wel verdacht stil.. Maar miss ben ik gewoon ff niet zo populair.. Zwaar leven :$quote:
Ja is goedquote:
Ik heb je net mijn tieten gestuurd om te testen, heb je ze al binnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik al een tijdje geen berichtjes meer
Nope, probeer maar opnieuwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb je net mijn tieten gestuurd om te testen, heb je ze al binnen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bwehehe ik ben weer populair
Maar nu wel weerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Raene het volgende:
In noord-holland en friesland anders niet
En ik stuur je niet eens watquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bwehehe ik ben weer populair
In friesland wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Raene het volgende:
In noord-holland en friesland anders niet
Yay!quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef Raene het volgende:
http://www.allestoringen.nl/storing/whatsapp
Kijk dan jonge ik ben niet gek!
En hoe!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yay!
* DevilsWhore gooit buurmeisje over 'r schouder en sleept haar mee naar het bed
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Raene het volgende:
Fijnnn 2e auto brand in een week hier.
Hoeveel procent nog?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog 45 minuten, zal mijn accu het halen?
Dat vraag je aan ons als wij jouw percentage niet kunnen zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wedden dat ik jou op kan tillen?quote:
Gokken de winnaar krijgt een biertje van Jofuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vraag je aan ons als wij jouw percentage niet kunnen zien?
Wijntje, jointje en Fokquote:
Oh vast. Dat is ook niet heel moeilijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou op kan tillen?
28%quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gokken de winnaar krijgt een biertje van Jofu
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijntje, jointje en Fok
[..]
Oh vast. Dat is ook niet heel moeilijk
Als ze mijn auto nou ff lekker in de fik steken krijg ik de dagwaarde en kan ik een auto kopen die het wél doetquote:
32%quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gokken de winnaar krijgt een biertje van Jofu
14%?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Proost!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt goed
Proost. Ook al neem ik vandaag niks
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ze mijn auto nou ff lekker in de fik steken krijg ik de dagwaarde en kan ik een auto kopen die het wél doet.
Ben je zo licht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wijntje, jointje en Fok
[..]
Oh vast. Dat is ook niet heel moeilijk
Sorry liefjonquote:
Je moet een biertje verdienenquote:
Ik ben gewoon bijna 25 kg zwaarder.quote:
Ik bijna 50quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bijna 25 kg zwaarder.
Battery status app erop tyfen.quote:
Jij bent geen vrouw.quote:
Teringquote:
1,88 ofzo, ben te dikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw.
Hoe lang ben je?
?quote:
Mja, jij heb waarschijnlijk ook heel wat spiermassa. Die heb ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bijna 25 kg zwaarder.
Ik verschil nog geen 10kg met jouquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
?
[..]
Mja, jij heb waarschijnlijk ook heel wat spiermassa. Die heb ik niet![]()
Ik heb alleen maar vetjes en hier en daar wat spier. Wil ik nog omzetten, en op die manier hoop ik in kilo's aan te komen
Vies? Je slikt ze toch in een keer door of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
Bleh, mijn nieuwe pil is vies. Ik wil m'n oude terug, dan betaal ik wel 1,20 meer
.
Ik ben ook te dik. 1.62 bij 80 kg oid. Iets meer geloof ikquote:
Chubby ftwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook te dik. 1.62 bij 80 kg oid. Iets meer geloof ik
Hier zit een heel raar smaakje aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Vies? Je slikt ze toch in een keer door of niet?
Er is gewoon veel van jou om van te houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1,88 ofzo, ben te dik
Weeg 94 ofzo
Ah. Ja. Dan ga ik je even vetmesten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verschil nog geen 10kg met jou
Help mij dan ook evenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ja. Dan ga ik je even vetmesten.
Goed plan wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Ja. Dan ga ik je even vetmesten.
Ga rugby'en, heb je zo veel spier.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
?
[..]
Mja, jij heb waarschijnlijk ook heel wat spiermassa. Die heb ik niet![]()
Ik heb alleen maar vetjes en hier en daar wat spier. Wil ik nog omzetten, en op die manier hoop ik in kilo's aan te komen
True story.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, bij jou werkt sowieso niets
Dat ook. Veel buik. En veel been. En veel kont.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gewoon veel van jou om van te houden.
Dat scheelt niet veel met mij. Sterker nog, dat zou ik maar zo ook kunnen wegen. Ik moet mijn oude eetritme weer hervatten.quote:
Mijn vriend is ook zo'n spriet... en vreet zichzelf de tyfus aan snoepjes en vet voedsel.. geen beweging... werkt in ict... Assholequote:
Dat is normaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben ook dun, 1.85 en ongeveer 85 kg
Ja, dat bedoel ik. Mijn spierpercentage zal waarschijnlijk een stuk lager liggen dan dat van jou, en mijn vetpercentage iets hoger. Vermoed ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga rugby'en, heb je zo veel spier.
Laatst voor school een fitheidsonderzoek moeten doen, moesten we ook op een weegschaal staan die je vet en spierpercentage meet. Deed het samen met een meisje uit mijn klas die ongeveer mijn lengte heeft, was 10 kg lichter. Ik heb een spierpercentage van 44,1% blijkbaarVetpercentage van 31,nogiets%. Kwam zij aan met haar vetpercentage van 35%.
Hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo'n spriet... en vreet zichzelf de tyfus aan snoepjes en vet voedsel.. geen beweging... werkt in ict... Asshole.
Ja, daaromquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True story.
Je weet wat ik naar binnen kan stampen
Ik ben wel benieuwd wat mijn waardes zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga rugby'en, heb je zo veel spier.
Laatst voor school een fitheidsonderzoek moeten doen, moesten we ook op een weegschaal staan die je vet en spierpercentage meet. Deed het samen met een meisje uit mijn klas die ongeveer mijn lengte heeft, was 10 kg lichter. Ik heb een spierpercentage van 44,1% blijkbaarVetpercentage van 31,nogiets%. Kwam zij aan met haar vetpercentage van 35%.
Loka houdt toch van een beetje chubby?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ook. Veel buik. En veel been. En veel kont.
Zo niet grappigquote:
dat ding van 12 cm weegt amper wat hoor.. je piemol is nog zwaarderquote:
'quote:
dat zeker wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat ding van 12 cm weegt amper wat hoor.. je piemol is nog zwaarder
Ik hoop voor Knetter dat ze geen koter van 30 kilo uitpoept, andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
'
Maar jij telt voor 2 dus dat telt niet
Vettransplantie?quote:
Haha ik ook niet. 3 kg ongeveer is wel genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop voor Knetter dat ze geen koter van 30 kilo uitpoept, anders.
Vetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ooit word ik dik van liedjes :$
Je gaat ze consumeren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ook goedquote:
Allemaal.. Omnomnomnommmmmmmmmquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook goed
Ik bedoel.. Ja toch
Mooie lengte, dan kom ik net niet tot je schouderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben ook dun, 75 kilo bij 195 cm.
Grote kans ja. Maar ik heb ook een absurd hoog spierpercentage voor de hoeveelheid beweging die ik krijg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Mijn spierpercentage zal waarschijnlijk een stuk lager liggen dan dat van jou, en mijn vetpercentage iets hoger. Vermoed ik.
Spuit elfquote:
Hehehe, dat kan kloppenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooie lengte, dan kom ik net niet tot je schouder
[..]
Grote kans ja. Maar ik heb ook een absurd hoog spierpercentage voor de hoeveelheid beweging die ik krijg.![]()
Hoe lang ben je eigenlijk? Volgens mij ligt jouw vetpercentage niet zo hoog als dat van mij hoor.
En je bmi?quote:
1.63quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooie lengte, dan kom ik net niet tot je schouder
[..]
Grote kans ja. Maar ik heb ook een absurd hoog spierpercentage voor de hoeveelheid beweging die ik krijg.![]()
Hoe lang ben je eigenlijk? Volgens mij ligt jouw vetpercentage niet zo hoog als dat van mij hoor.
Ik denk dat ik zeker nog zwaarder ben dan jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Nixx- het volgende:
Ik zal niet de lichtste zijn, maar ook zeker niet de zwaarste.
Euhm...snoep enzo maakt wel degelijk uit, hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
Snoepjes en vet maken geen zak uit trouwens, behalve als je er kg's van gaat eten.
Ik kwam meer aan van van 4 naar 10 boterhammen gaan, dan van meer snoep eten.
Dat meisje uit mijn klas is 1.64, weegt 73,9 kg en heeft een vetpercentage van 35% oid. Denk niet dat jij boven de 30 uitkomt hoorquote:
Snoep zitten veel suikers in. Maar ligt er ook een beetje aan hoe gevoelig je ervoor bent.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm...snoep enzo maakt wel degelijk uit, hoorBrood ook, maar snoep en vet toch ook. Het blijft het aloude principe; als je méér kc binnenkrijgt dan dat je er verbrandt, kom je aan. En in snoep en vet zitten een hoop kc ben ik bang.
Ik heb nog een halve zak Griekse aardappelschotelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu heb ik zin in Grieks verdomme
Ouzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
buk maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak Griekse aardappelschotel
Ook goedquote:
Niet helemaal waar, als je veel meervoudig onverzadigde vetzuren binnenkrijgt, val je af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm...snoep enzo maakt wel degelijk uit, hoorBrood ook, maar snoep en vet toch ook. Het blijft het aloude principe; als je méér kc binnenkrijgt dan dat je er verbrandt, kom je aan. En in snoep en vet zitten een hoop kc ben ik bang.
Dat is met brood ook. Beetje krachttraining waardoor je spieren net wat meer verbranden en vooral veel in beweging blijven zodat je spijsvertering goed blijft draaien doet wonderenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snoep zitten veel suikers in. Maar ligt er ook een beetje aan hoe gevoelig je ervoor bent.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA
Nee [ afbeelding ]
Krachttrainingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is met brood ook. Beetje krachttraining waardoor je spieren net wat meer verbranden en vooral veel in beweging blijven zodat je spijsvertering goed blijft draaien doet wonderen
Niet als je je vol blijft duwen met kersjes, drop en weet ik wat voor heerlijkheden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als je veel meervoudig onverzadigde vetzuren binnenkrijgt, val je af.
Dit liedjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat deed ik tot een paar weken terug. Maar rugblessurequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is met brood ook. Beetje krachttraining waardoor je spieren net wat meer verbranden en vooral veel in beweging blijven zodat je spijsvertering goed blijft draaien doet wonderen
Ken je de termen LDF en HDF?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet als je je vol blijft duwen met kersjes, drop en weet ik wat voor heerlijkheden.
Niet aanstellen, ik sta met mijn rugblessure ook nog steeds op het veld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ik tot een paar weken terug. Maar rugblessure
quote:
Je moet ook afwisselenquote:
Ik weet niet wat jij precies hebt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ik sta met mijn rugblessure ook nog steeds op het veld.
Ah, das balenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ik tot een paar weken terug. Maar rugblessure
Je snapt dat ik snel google voordat ik antwoord geef, hé?quote:
En waar zit dat inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, als je veel meervoudig onverzadigde vetzuren binnenkrijgt, val je af.
Vertel eens wat het is danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah, das balen
[..]
Je snapt dat ik snel google voordat ik antwoord geef, hé?
Weltrusten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even wat kijken en dan slapen.
Slaap lekker lieve mensen
Kijkse en trustenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even wat kijken en dan slapen.
Slaap lekker lieve mensen
Ah, mooi! Wanneer mag je overquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog koorts, maar wel contract getekend.
Nee geen zin inquote:
Vast contract gekregen, dude?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog koorts, maar wel contract getekend.
Kiek em goan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Gefeliciteerd Mur
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had of ik niet eerder kan beginnen
Nice. Komt al flink dichtbijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
halverwege volgende maand.
[..]
Nee dat heb ik al.Je bent echt lang weggeweest he?
Morgen ff bellen dat ze moeten opschieten en dat je ze anders slaat :$quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck, mijn OV-chipkaart is kapot en heb mijn nieuwe nog niet binnen. En ik heb hem vrijdag nodig
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ff bellen dat ze moeten opschieten en dat je ze anders slaat :$
Tuurlijk wel, gewoon iedere week een geniale foto van jezelf op de voordeur hangen met als onderschrift; 'Nog maar ... nachtjes slapen totdat deze held jullie team komt versterken!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog 2 maanden volhouden, als ze me dan nog willen hebben
Hij moet morgen binnen zijn. Als ie vrijdag pas komt heb ik er niks meer aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ff bellen dat ze moeten opschieten en dat je ze anders slaat :$
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon iedere week een geniale foto van jezelf op de voordeur hangen met als onderschrift; 'Nog maar ... nachtjes slapen totdat deze held jullie team komt versterken!Of beter nog; maak een adventskalender met achter ieder deurtje een chocolaatje en een foto van jezelf!
Nice.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Gefeliciteerd Mur
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had of ik niet eerder kan beginnen
Ik heb nog helemaal niets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Komt al flink dichtbij. Heb je alles wat je nodig hebt al?
Dat schiet niet op nee.. Er heen gaan dan en ze slaan en vervolgens zorgen dat je m krijgtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij moet morgen binnen zijn. Als ie vrijdag pas komt heb ik er niks meer aan.
Dan moet ik op de gok mijn oude kaart gebruiken en flink wat cash meenemen voor een kaartje
[..]Dat zou wel geniaal zijn
Maar elke dag een nieuwe ophangen is ook zowat. Totaal de andere kant op van waar ik nu werk
wat ga je doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik op de gok mijn oude kaart gebruiken en flink wat cash meenemen voor een kaartje
Maar elke dag een nieuwe ophangen is ook zowat. Totaal de andere kant op van waar ik nu werk
Mijn trapeziussen (whut?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij precies hebt?
Ja. Kan je er iets van maken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah, das balen
[..]
Je snapt dat ik snel google voordat ik antwoord geef, hé?
Dingen als vis en vaak ook soja. Noten.. Je zou opzich al goed moeten zitten als je regelmatig sojaproducten eet.quote:
Creepy...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon iedere week een geniale foto van jezelf op de voordeur hangen met als onderschrift; 'Nog maar ... nachtjes slapen totdat deze held jullie team komt versterken!Of beter nog; maak een adventskalender met achter ieder deurtje een chocolaatje en een foto van jezelf!
Dat moet je ook wekelijks doen, en die adventskalender hoef je maar één keer af te geven, nóg een voordeel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shoppenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Ik heb nog helemaal niets.
Red je makkelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Accu nu geel, nog 10 minuten tot ik naar de auto kan en kan laden
Mooi zo. Ik eet geen vis. Wel veel sojaproducten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn trapeziussen (whut?) zijn verneukt, vooral tussen mijn schouderbladen. Doordat ze verneukt zijn, moet mijn ruggengraat het werk opvangen, maar dat gaat niet doordat die spieren zo verrot zijn, werkt tegen. Waardoor mijn ruggengraat nog zwaarder belast wordt, neerwaartse spiraal zeg maar
[..]
Ja. Kan je er iets van maken?
[..]
Dingen als vis en vaak ook soja. Noten.. Je zou opzich al goed moeten zitten als je regelmatig sojaproducten eet.
Snelchat, jwz.quote:
Ik bedenk me net dat ik hem vandaag eigenlijk moet hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee.. Er heen gaan dan en ze slaan en vervolgens zorgen dat je m krijgt
Vrijdag een meet hé, en dan heb ik hem vrijdagochtend dus al nodig. En morgen ben ik de hele dag van huis.quote:
Hmm dat is wel kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn trapeziussen (whut?) zijn verneukt, vooral tussen mijn schouderbladen. Doordat ze verneukt zijn, moet mijn ruggengraat het werk opvangen, maar dat gaat niet doordat die spieren zo verrot zijn, werkt tegen. Waardoor mijn ruggengraat nog zwaarder belast wordt, neerwaartse spiraal zeg maar
[..]
Ja. Kan je er iets van maken?
[..]
Dingen als vis en vaak ook soja. Noten.. Je zou opzich al goed moeten zitten als je regelmatig sojaproducten eet.
Wat voorn baantje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Gefeliciteerd Mur
Als je gaat shoppen in Enschede, primaquote:
True thatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat moet je ook wekelijks doen, en die adventskalender hoef je maar één keer af te geven, nóg een voordeel!
Nog even lezen en dan pitten. Truste alvast, lieve Fokkertjes
Je hebt geen tijd om te meeten maar wel om ons te begluren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef schrikbarend het volgende:
haha die meet idd. ik ben wel in de stad maar kan niet naar de meet, ga jullie wel spotten
Dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd om te meeten maar wel om ons te begluren?
Gluren is best leukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo interessant dat hij niet durft...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Cupcake.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik eet geen vis. Wel veel sojaproducten.
ja heb al andere (werk) verplichtingenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga jij nou nog mee, of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon zo interessant dat hij niet durft...
Geef hem eens ongelijk.
Na 5 uur nog? Borrel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja heb al andere (werk) verplichtingenMaar wel met bier
Ach ja je leert er mee leven. Gewoon meer rugby'en, dan wordt het weer minder.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik hem vandaag eigenlijk moet hebben
[..]
Vrijdag een meet hé, en dan heb ik hem vrijdagochtend dus al nodig. En morgen ben ik de hele dag van huis.
[..]
Hmm dat is wel kut
Ik heb last van mijn onderrug, wat doortrekt naar mijn been. Oftewel, ik kan geen squats of deadlifts doen.
Kom jij nou morgen nog ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yesh, tijd om de bus weg te zetten en naar huis rijden
Wat heeft Cupcake ermee te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Cupcake.
Verder even googlen.
Oh en veel vezels eten helpt ook. Die zorgen ervoor dat cholesterol minder makkelijk opgenomen wordt in je lichaam, wat gunstig is aangezien je lever zelf al cholesterol aanmaakt.
Vanaf 5 uur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga werken denk
Hoe laat gaan jullie?
Ach, je leert ermee levenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik hem vandaag eigenlijk moet hebben
[..]
Vrijdag een meet hé, en dan heb ik hem vrijdagochtend dus al nodig. En morgen ben ik de hele dag van huis.
[..]
Hmm dat is wel kut
Ik heb last van mijn onderrug, wat doortrekt naar mijn been. Oftewel, ik kan geen squats of deadlifts doen.
Geen idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga werken denk
Hoe laat gaan jullie?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, je leert ermee levenGewoon meer rugby'en, dan wordt het wel weer minder.
Dat is wel kut. Zenuwprobleem?
Squads en deadliftsSoberso krachttraining
Squat is met een t.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, je leert ermee levenGewoon meer rugby'en, dan wordt het wel weer minder.
Dat is wel kut. Zenuwprobleem?
Squads en deadliftsSoberso krachttraining
Zag opeens voor me hoe je Cupcake haringstyle op ging eten, heel stom i knowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft Cupcake ermee te maken?
Vezels zit wel goed, eet altijd bruin brood van de bakker. Boten niet echt, ben ik niet dol op. En ik moet meer groente en fruit gaan eten en meer drinken.
Wat scheelt er?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft Cupcake ermee te maken?
Vezels zit wel goed, eet altijd bruin brood van de bakker. Boten niet echt, ben ik niet dol op. En ik moet meer groente en fruit gaan eten en meer drinken.
Had je nou nog recht op die korting?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Even kijken of mijn OV-chipkaart binnen is gekomen
Geen idee, niet geluktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had je nou nog recht op die korting?
Het is oktober.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, niet geluktEn ik bedenk me net dat ik al voorbij de termijn ben. 3 maanden, juli afgestudeerd, en het is augustus.
Waarom trekt het dan door naar je been?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, spieren denk ik.
Wat is daar mis mee?
Hangt er vanaf welke squads je bedoelt.quote:
Lul niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
Krachttraining is goed, maakt je lichaam mooier.
Hmmm, welke bedoel jij dan? Dan ken ik die nog niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke squads je bedoelt.
Oh zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zag opeens voor me hoe je Cupcake haringstyle op ging eten, heel stom i know
Brood is echt niet genoeg. Sowieso is het meel wat gebruikt wordt voor brood bijna allemaal geraffineerd. Gewoon veel fruit en groente eten.
Omdat er spieren met elkaar verbonden zijn. Als jij ligt, je strekt je been en je laat je voet de spieren in je been aanspannen, en gaat dan met je kin naar je borst, dan voel je je spier in je been trekken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom trekt het dan door naar je been?
Saaie bedoening, serieus. Beetje in je eentje voor een spiegel staan met je gewichtjes.
Military squad? En in het duits is het ook squat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, welke bedoel jij dan? Dan ken ik die nog niet.
Maakt ook niet in, in fruit zitten sowieso veel suikers en water. Hangt er ook vanaf wat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo.
Groente zit wel goed. Fruit niet zo.
Oh, nee hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nouja leek of je een speciaal dieet aan het volgen was. Ik ben er nog maar net he
Maar dat is toch geen spieroefening? Ik dacht dat het daar over ging.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Military squad? En in het duits is het ook squat.
Ik eet eigenlijk alleen regelmatig een banaan, soms een appel of aardbeien, druiven enz..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt ook niet in, in fruit zitten sowieso veel suikers en water. Hangt er ook vanaf wat.
Ja. En? Het is niet dat als 1 spier pijn doet, een ander gelijk pijn gaat doen. Dat ik nu spierpijn heb in mijn buikspieren, wil namelijk niet zeggen dat ik ook spierpijn heb in mijn borstspieren. Dat mijn trapeziussen aan schijt zijn, wil ook niet zeggen dat de rest van de spieren op mijn rug aan schijt zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat er spieren met elkaar verbonden zijn. Als jij ligt, je strekt je been en je laat je voet de spieren in je been aanspannen, en gaat dan met je kin naar je borst, dan voel je je spier in je been trekken.
En ik sta niet voor de spiegel. Ik doe alleen bankdrukken, squats, deadlifts, chinups totdat ik pullups kan, en dips.
Ah oke duidelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Al let ik wel op wat ik eet omdat ik vegetarier ben. Sowieso denk ik dat ik gevarieerder eet dan de gemiddelde vleeseter
.
I will.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik fiets elke dag vet veel, come at me
Hoe voorspelbaar.quote:
Sorry, vrijdag bedoel ik ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen? Vrijdag bedoel je?
Kan ik morgen pas zeggen
Dat saai vinden blijft een mening. Anderen vinden het misschien wel tof om te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. En? Het is niet dat als 1 spier pijn doet, een ander gelijk pijn gaat doen. Dat ik nu spierpijn heb in mijn buikspieren, wil namelijk niet zeggen dat ik ook spierpijn heb in mijn borstspieren. Dat mijn trapeziussen aan schijt zijn, wil ook niet zeggen dat de rest van de spieren op mijn rug aan schijt zijn.
Alsnog, saai.
Ik ben klein en te zwaar, maar ik heb echt geen krachttraining nodig hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Het siert iemand wel als hij/zij eruitziet als iemand die vlug en niet zwak is.
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. En? Het is niet dat als 1 spier pijn doet, een ander gelijk pijn gaat doen. Dat ik nu spierpijn heb in mijn buikspieren, wil namelijk niet zeggen dat ik ook spierpijn heb in mijn borstspieren. Dat mijn trapeziussen aan schijt zijn, wil ook niet zeggen dat de rest van de spieren op mijn rug aan schijt zijn.
Alsnog, saai.
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen spieroefening? Ik dacht dat het daar over ging.
Een goed mens jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen regelmatig een banaan, soms een appel of aardbeien, druiven enz..
Broccoli. Witlof
. Spruiten
.
Vast niet, maar gok het merendeel toch wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben klein en te zwaar, maar ik heb echt geen krachttraining nodig hoor.
Wat mooi is, is een mening. Doe niet alsof iedereen van gespierd of athletisch houdt.
Joh, je meent het. Ik snap het alsnog niet. Als Vince vervolgens leuk verteld wat hij doet, maakt hij het voor mij niet begrijpelijker waarom hij het uberhaupt wil doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat saai vinden blijft een mening. Anderen vinden het misschien wel tof om te doen.
Ik moet alleen meer drinken. Ik drink echt veel te weinig.quote:
Way to go!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
HELL FUCKING YEAH MIJN OV CHIPKAART IS GEWOON BINNEN![]()
![]()
Iemand die zich wél aan zijn woord houd, met 7 dagen binnen
Doe mij maar gewoon iemand die lekker in zijn/haar vel zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vast niet, maar gok het merendeel toch wel.
Misschien. Maar ik ben het bewijs denk ik wel van iemand die er 'zwak' uit ziet, maar het totaal niet is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vast niet, maar gok het merendeel toch wel.
Omdat ik icm dat en eten aankom, maar niet dik wordt. Plus ik vind dat ik wel wat sterker mag wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh, je meent het. Ik snap het alsnog niet. Als Vince vervolgens leuk verteld wat hij doet, maakt hij het voor mij niet begrijpelijker waarom hij het uberhaupt wil doen.
En al die flessen wijn dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet alleen meer drinken. Ik drink echt veel te weinig.
Hangt er ook vanaf wat je drinkt. En je lichaam gebruikt het grootste gedeelte van het vocht in je spijsverteringskanaal opnieuw he, dus wat minder maakt niet uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet alleen meer drinken. Ik drink echt veel te weinig.
Nee oké, maar ik vond dat je de nadruk er zo op legde, op dat het saai is. Ik kan daar wel inkomen hoor. Vaak wisselende ik na een paar weken van schema, juist door die saaiheid (en omdat afwisseling goed voor je spieren is). Daarom ging ik Crossfit training doen, dat was werken aan kracht en conditie, op explosieve wijze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh, je meent het. Ik snap het alsnog niet. Als Vince vervolgens leuk verteld wat hij doet, maakt hij het voor mij niet begrijpelijker waarom hij het uberhaupt wil doen.
Dat weet ik. Maar ik drink in totaal nog geen liter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf wat je drinkt. En je lichaam gebruikt het grootste gedeelte van het vocht in je spijsverteringskanaal opnieuw he, dus wat minder maakt niet uit.Je kan beter 1 liter water per dag drinken, dan 4 liter energiedrank/frisdrank/dat soort zooi.
Uurtje tot anderhalf uur is volgens mij het beste als je aan krachttraining doet .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee oké, maar ik vond dat je de nadruk er zo op legde, op dat het saai is. Ik kan daar wel inkomen hoor. Vaak wisselende ik na een paar weken van schema, juist door die saaiheid (en omdat afwisseling goed voor je spieren is). Daarom ging ik Crossfit training doen, dat was werken aan kracht en conditie, op explosieve wijze.
Maar er zijn ook mensen die uren met gewichten bezig kunnen zijn, ook al is dat niet eens nodig.
Maarom dan fitness en niet iets anders? Vind je het serieus leuk om te doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik icm dat en eten aankom, maar niet dik wordt. Plus ik vind dat ik wel wat sterker mag worden
Waar niks mis mee is, overigens
Ja zou fijn zijn, helaas is dat niet iedereen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon iemand die lekker in zijn/haar vel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |