Wat? 2 x The pianist in huis hebben of 300 voor I robot? In dat laatste geval vind ik hoe meer hoe beter, dan weet ik wat ik er voor kan vragen...quote:
Je weet waarom schatquote:
Beide eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? 3 x The pianist in huis hebben of 300 voor I robot? In dat laatste geval vind ik hoe meer hoe beter, dan weet ik wat ik er voor kan vragen...
FF, waarom deze titel...
Nou ja, als je alle 1500 the pianist kan bemachtigen en je er 1400 kapot maakt zijn ze ontzettend veel waard toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Beide eigenlijk
Omdat je een held bent
Hij liet hem continu vallen. Gek he?quote:
Je moet iets laten vallen als je geen zeepblokken hebt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij liet hem continu vallen. Gek he?
Dan moet je ze wel eerst alle 1500 vinden en kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, als je alle 1500 the pianist kan bemachtigen en je er 1400 kapot maakt zijn ze ontzettend veel waard toch?
Je moet ook minder hard prikkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij liet hem continu vallen. Gek he?
Whahah, zijn dat zeepjes?quote:
Ben je er ook weer eensquote:
Iedereen heeft wel eens gelukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe niet verwacht... ajax dat wint van de kampioen van Engeland...
Tja dat doet niemand blijkbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En de verdwaalde online user kon ook wel eens een gok wagen...
Sommige zien er wel grappig uit jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:29 schreef dyonvbaal het volgende:
wheheheIk moet binnenkort voor een nieuwe bril gaan kijken, zouden ze dit ook in Nederland krijgen
![]()
http://geektyrant.com/new(...)wars-eyeglasses.html
Ik vind alleen de skywalker variant niet zo leuk met die glazen die half los hangen. Boba en Darth zijn nog best mooi vind ikquote:
Wtf is dezequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind alleen de skywalker variant niet zo leuk met die glazen die half los hangen. Boba en Darth zijn nog best mooi vind ikDaar zou ik wel mee rond durven te lopen zonder voor gek uit gemaakt te worden
Alles beter dan die reboot prutserquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zag het... ziet er best creepy uitMaar ik zie em liever zo dan dat hij nog een keer als Conan op het grote doek komt...
Dat zeker jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alles beter dan die reboot prutser
Nog niet gezien die reboot. Die vent die conan speelde in de reboot speelde anders best goed in Game of thrones. Jammer dat het bij Conan dan zo mis is gegaanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alles beter dan die reboot prutser
Daar hoefde hij dan ook niet de held van het verhaal te zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog niet gezien die reboot. Die vent die conan speelde in de reboot speelde anders best goed in Game of thrones. Jammer dat het bij Conan dan zo mis is gegaan
En ook geen duidelijke taal te spreken. Waarschijnlijk maakt dat het al een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar hoefde hij dan ook niet de held van het verhaal te zijn
Ze wilde van Conan meer maken dan dat het was...ze faalde hard. Oh en hij mist het charisma van Arnie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog niet gezien die reboot. Die vent die conan speelde in de reboot speelde anders best goed in Game of thrones. Jammer dat het bij Conan dan zo mis is gegaan
zal em binnenkort een keertje gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze wilde van Conan meer maken dan dat het was...ze faalde hard. Oh en hij mist het charisma van Arnie
Waarom?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zal em binnenkort een keertje gaan kijken
Omdat het af en toe leuk is om slechte films te kijkenquote:
quote:Boer verliest iPhone in koe
In een recente publicatie van een Engelse verzekeringsmaatschappij had het bedrijf de 10 meest bizarre verzekeringsclaims op een rij gezet. Op 1 stond een boer die zijn iPhone verloor in een koe, die hij hielp te bevallen van een kalf.
De boer, waar verder weinig over bekend is, was bezig met de bevalling van een kalf. Hij had echter wat licht nodig, en gebruikte zijn iPhone om bij te schijnen tijdens de bevalling. De boer uit Devon verloor de iPhone echter in het geboortekanaal van de koe, en vond hem pas later terug. De ongelukkige GSM was toen inmiddels gestopt met werken. Wij zouden de boer een Sony Xperia Go aanbevelen; Krachtige ingebouwde zaklamp, en bovendien vruchtwaterdicht. Al hebben we dat in onze review niet specifiek getest.
Okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat het af en toe leuk is om slechte films te kijken
quote:
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Kijk jij nooit iets waarvan je weet dat het eigenlijk slecht is? Ik bedoel net als die Hulk Hogan film waar je net naar vroeg?
Ging om het ideequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welDie heb ik dan weer niet gezien.
Nog suggesties?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms zijn de slechte films best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |