Wat? 2 x The pianist in huis hebben of 300 voor I robot? In dat laatste geval vind ik hoe meer hoe beter, dan weet ik wat ik er voor kan vragen...quote:
Je weet waarom schatquote:
Beide eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? 3 x The pianist in huis hebben of 300 voor I robot? In dat laatste geval vind ik hoe meer hoe beter, dan weet ik wat ik er voor kan vragen...
FF, waarom deze titel...
Nou ja, als je alle 1500 the pianist kan bemachtigen en je er 1400 kapot maakt zijn ze ontzettend veel waard toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Beide eigenlijk
Omdat je een held bent
Hij liet hem continu vallen. Gek he?quote:
Je moet iets laten vallen als je geen zeepblokken hebt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij liet hem continu vallen. Gek he?
Dan moet je ze wel eerst alle 1500 vinden en kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou ja, als je alle 1500 the pianist kan bemachtigen en je er 1400 kapot maakt zijn ze ontzettend veel waard toch?
Je moet ook minder hard prikkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij liet hem continu vallen. Gek he?
Whahah, zijn dat zeepjes?quote:
Ben je er ook weer eensquote:
Iedereen heeft wel eens gelukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe niet verwacht... ajax dat wint van de kampioen van Engeland...
Tja dat doet niemand blijkbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
En de verdwaalde online user kon ook wel eens een gok wagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |