SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flipps is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
Geo4kant![]()
Huh, weesp... Is dat niet een of ander afgelegen boerendorpje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weesp, dus jij komt maar mooi hierheen.
hypoooquote:
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Huh, weesp... Is dat niet een of ander afgelegen boerendorpje?
Dit dus, precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
@ Typisch: Kijk ik ben ook niet voor Ajax,maar wel voor het Nederlands voetbal het zou toch mooi zijn als het Nederlands voetbal nou eens ver komt in de Champions League?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Snowbells het volgende:
Eindelijk heeft AJ een sc, hoeft ze ook niet meer elk topic tot sc te dopen.
roaldquote:
Het is een gave, kan het niet helpenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Snowbells het volgende:
Eindelijk heeft AJ een sc, hoeft ze ook niet meer elk topic tot sc te dopen.
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Ro-ald het volgende:
@ Typisch: Kijk ik ben ook niet voor Ajax,maar wel voor het Nederlands voetbal het zou toch mooi zijn als het Nederlands voetbal nou eens ver komt in de Champions League?
Eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit dus, precies.
En je zit met die punten om 2 teams te kunnen sturen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Amoeba het volgende:
Gvd Typisch, je had ajacied moeten zijn.
quote:
Euh, nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Amoeba het volgende:
Gvd Typisch, je had ajacied moeten zijn.
FLquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Je moet alles eens in je leven geprobeerd hebben.
quote:
Nee, ik moet oefenen voor examensquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee![]()
Oké jawel
In de buurt van Diemen/Amsterdam/Bussum weet je wel.
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik moet oefenen voor examens
Nee, die visie is kortzichtig. Of wil jij graag kontseks proberen met een homofiele aap? Dat hoort namelijk ook bij ''alles proberen in het leven''.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
Typisch, krijg ik nog een kans om het goed te maken betreft meeten?
quote:
Netjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Samsung. Geen idee welk type. 82 cm breed
Allang gedaan, toppertje was dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die visie is kortzichtig. Of wil jij graag kontseks proberen met een homofiele aap? Dat hoort namelijk ook bij ''alles proberen in het leven''.
lineare formules oplossen enzoquote:
Dat ken/kan ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lineare formules oplossen enzo
Voorbeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lineare formules oplossen enzo
-10959quote:
Nee je moet er ook voor zitten hihaho.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan er alleen geen tv op kijken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee je moet er ook voor zitten hihaho.
quote:
Ik zeg het maar eerlijk, ik snap er niets vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn kwadritische vergelijkingen maar same shit.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg het maar eerlijk, ik snap er niets van
Zijn de tex-tags gemold trouwens?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg het maar eerlijk, ik snap er niets van
quote:
Dit is pas het begin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn kwadritische vergelijkingen maar same shit.
Ik zie alleen die laatste.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn de tex-tags gemold trouwens?
???
yupquote:
Aan het eind pleur je toch alles in Maple/Mathlab/your weapon of choice omdat je geen idee meer hebt.quote:
Het onder de knie krijgen en dan steeds een stapje hoger.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is het nut van tientallen dezelfde sommen herhalen als je het na een paar wel snapt? Waarom geeft de leraar niet verschillende opdrachten en minder zodat je er niet zo tegenop zit. ;s
Als je het na een paar al wel snapt is er geen nut meer voor meer. Misschien dat het systeem nog wat beter in je hoofd blijft hangen op langere termijn als er meer herhaling is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat is het nut van tientallen dezelfde sommen herhalen als je het na een paar wel snapt? Waarom geeft de leraar niet verschillende opdrachten en minder zodat je er niet zo tegenop zit. ;s
Ik vind hem beter dan onze oudequote:
Ik mag geen andere rekenmachine meer gebruiken dan die simpele van de basisschool.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan het eind pleur je toch alles in Maple/Mathlab/your weapon of choice omdat je geen idee meer hebt.
Je bent niet de enige, vriendin van mij had het ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
In groep 8 kreeg ik rekenen voor groep 5 of zo
Wel altijd leuke personen met problemen die toevalligerwijs aansluiten op de stof die dan wordt gegeven. En elke keer weer hèquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan onze oude
Mijn oude wiskundeboekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hem beter dan onze oude
Ik had in groep 6 al het boek van groep 8 uit, als een baas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
In groep 8 kreeg ik rekenen voor groep 5 of zo
Wat krijgen we nu, verbetering in het onderwijs?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik mag geen andere rekenmachine meer gebruiken dan die simpele van de basisschool.Eindelijk die GR helemaal onder de knie gekregen aan het einde van de havo, nu weer alles lekker met de hand.
Inderdaad. In Nederlands en Engels was ik dan wel gewoon goed,altijd goede cijfersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, vriendin van mij had het ook.Kun je niets aan doen toch.
Nou, ik ben het niet hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Een fokker voegt me toe op facebook maar wie is dat![]()
Dat zou niet nodig moeten zijn als je een goede uitleg krijgt en tijd in de les om het te oefenen. Geef dan minder en verschillend op..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het onder de knie krijgen en dan steeds een stapje hoger.
Dat zou kunnen ja, maar er is meer dan die ene formule.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het na een paar al wel snapt is er geen nut meer voor meer. Misschien dat het systeem nog wat beter in je hoofd blijft hangen op langere termijn als er meer herhaling is.
Dat ben ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Dat is sowieso beterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad. In Nederlands en Engels was ik dan wel gewoon goed,altijd goede cijfers
Gemeenschappelijke vrienden zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
wiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik zie jou ook staan tussen mensen die ik misschien kenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Snowbells het volgende:
MONOPOLYquote:
Daarom staat ook bij elk nieuw ding rijtjes sommetjes tot in den treure.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat zou niet nodig moeten zijn als je een goede uitleg krijgt en tijd in de les om het te oefenen. Geef dan minder en verschillend op..
[..]
Dat zou kunnen ja, maar er is meer dan die ene formule.
Ja, 2e jaars chemie hbo. Ik mis mijn gr zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu, verbetering in het onderwijs?
Hypoooooquote:
froetiequote:
Ja als het goed is wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hij is in de Arena toch?
standaard op mobielquote:
Ik heb volgens mij op mijn studie helemaal nooit gebruik gemaakt van mijn GR.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, 2e jaars chemie hbo. Ik mis mijn gr zo.Leren wel wat in excel te doen maar zelfs die zooi is bij de tweede helft van volgende jaar verplicht om eerst volledig uit je hoofd op papier te kunnen.
Als ik eventueel ga werken na deze studie zal ik het wel allemaal gewoon in een apparaatje kunnen proppen, maar het is goed dat ik het nu leer.Dan kun je fouten e.d. eruit vissen, als je niet snapt wat je doet is dat schier onmogelijk.
Dikke prima wel, alleen vind ik dat ze dat op de havo dan ook moeten doen. Al is het maar de basis.
Hij voegde mij ook toe vandaag en ik dacht ook wie ben jijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
HEUJ ik zag het al tussen zijn foto's
En het toetsenbord is ook ruk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Amoeba het volgende:
Typisch, wat betreft je setup op Tweakers, alleen die Seagate schijven zijn ruk.
Wij kwamen er in de VBL SC achter dat hij is opgepakt. We zagen een niet al te grote kale gozer meegenomen worden door de politie.quote:
Wat zou jij anders nemen dan? Wil effe wat verschillende meningen horen, van het weekend komen wat maten langs die er wat meer kaas van gegeten hebben dan ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef Amoeba het volgende:
Typisch, wat betreft je setup op Tweakers, alleen die Seagate schijven zijn ruk.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij voegde mij ook toe vandaag en ik dacht ook wie ben jij
hey voorheen moest ik dat welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
valsspelert.
Ik zit helemaal te tellen alles
wat?quote:
Op NOS toch? Ik zag het ook en dacht hetzelfdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij kwamen er in de VBL SC achter dat hij is opgepakt. We zagen een niet al te grote kale gozer meegenomen worden door de politie.
Hehe ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op NOS toch? Ik zag het ook en dacht hetzelfde
Aha, ja snap ik. Maar ik bedoel meer van leraren die je bergen sommen opgeven en niet zozeer kijken naar wat belangrijk is, maar of je het gewoon afheb. Niet of je het wel/al snapt en je huiswerk daarop afstemt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom staat ook bij elk nieuw ding rijtjes sommetjes tot in den treure.
En dan hopen ze aan het eind dat je die dingen ook nog kan combineren.
meer o's is meer liefdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Toen had je er altijd meer dan 5
Heldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe ja.
Steven, bekende FOK!'er dit dat.
Hoe laat was dat? Ik heb nog contact gehad en gezegd dat ie moest oppassen. Niet dat ie daar naar luistert maar het idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij kwamen er in de VBL SC achter dat hij is opgepakt. We zagen een niet al te grote kale gozer meegenomen worden door de politie.
hypooooooooooooooooooooooooooooo dat is niet waarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus je vindt me niet meer zo lief
Dat is te laat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hypooooooooooooooooooooooooooooo dat is niet waar
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is te laat.
Het komt nooit meer goed tussen ons.
Daar was nog niets over afgesprokenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgende week maar afzeggen dan?
quote:
XDXDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar was nog niets over afgesprokenwas puur hypothetisch.
hypothetisch... hypo... ha.. ha
ik weet al genoeg, fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar was nog niets over afgesprokenwas puur hypothetisch.
hypothetisch... hypo... ha.. ha
NO.quote:
kus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet al genoeg, fijn je gekend te hebben
we zien welquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef Snowbells het volgende:
Mijn gaydar gaat telkens af met appel in het topic.
we delen al ziektes dus dat kan ook nog welquote:
neequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
we delen al ziektes dus dat kan ook nog wel
een happymeal?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil niks krijgen, ik wil geven.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LB deed maar alsof dat ze jou aardig vond.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
LB deed maar alsof dat ze jou aardig vond.
nopequote:
we waren tegelijk dat weekend ziekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
!
Je wilde ze delen. Hypothetisch.![]()
Maar je mag je ziektes wel houden hoorbedankt voor het aanbod though.
Telepathiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
we waren tegelijk dat weekend ziekdus
wel wat anders delen?
dat zal het wel wezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Telepathie
Ik vat vanaf nu al je opmerkingen fout op
Dus; huh wat delen?
jahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat zal het wel wezen
Gewoon liefde
Vertel eens meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Snowbells het volgende:
In een relatie draait het om geven en nemen.
voorbestemdquote:
Over wat jij het liefst neemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Over wat jij het liefst neemt.EhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kit haringtonquote:
ik voel me gevleidquote:
hoeistquote:
goedquote:
zo laat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goedlaatste 5 minuten van stage en zo lekker naar huis
Jij?
Misschienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is het iets was een minderjarige mag weten?
avonddienstquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zo laat?
Ook wel, vandaag door allergische reactie niet naar school gegaan maar gelukkig nu iets beter
waarom heb jij mentale retardatie?quote:
Ja weet ik niet en de dokter ook niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
avonddienst
Wet voor allergie heb je dan?
omdat ik Jersey Shore volg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom heb jij mentale retardatie?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
Die konijn de leukste UI die je had AppelCake.
dm mij maar eens, dan kom je erachter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan het zo zijn dat mijn dm raar doet?
vervelendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja weet ik niet en de dokter ook niet.
Mn oren werden eerst warm en begon te jeuken, vervolgens zat opeens heel mn lichaam onder de plekken
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm mij maar eens, dan kom je erachter.
dat heb had ik ook na mijn 1e ban...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar teller wilt niet meer terug op 0
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vervelendik las eerder dat jij ook een speciaal dieet volgde voor iets toch?
Heb ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar teller wilt niet meer terug op 0
waarom ook alweer dan?quote:
Oké ligt dus niet aan mij. Heb het wel eerder gehad, na 3 weken ontplofte mijn dm box bijna.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik ookteller staat nu op 15
BOE!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
Kan iemand iets heel schokkends zeggen?
Ik hou van je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef AppelCake het volgende:
Kan iemand iets heel schokkends zeggen?
Ik heb een aantal cystes in mn baarmoeder en daarvoor moet ik speciale meds slikken. Daarbij hoort dus een speciale dieet anders gaat het tegenwerken.quote:
klinkt erg kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal cystes in mn baarmoeder en daarvoor moet ik speciale meds slikken. Daarbij hoort dus een speciale dieet anders gaat het tegenwerken.
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
klinkt erg kut
Heel veel mocht je ook niet eten heh?
Pics.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal cystes in mn baarmoeder en daarvoor moet ik speciale meds slikken. Daarbij hoort dus een speciale dieet anders gaat het tegenwerken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan gewoon niet van Limburgers houden
quote:
Hahahhaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan gewoon niet van Limburgers houden
Ga eens Nicki Minaj beffenquote:
je hebt gelijk daar zitten alle grote mensen ik kom ook hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van nachtbagger...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je hebt gelijk daar zitten alle grote mensen ik kom ook hier
Ze had het niet tegen jou kneus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik neem er wel een mee op onze date.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
samen met anjoy joy en jou en aj en jou en verder niemand
Ik snap er geen bal van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
samen met anjoy joy en jou en aj en jou en verder niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |