Kom dan naar Almerequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee
@speeltuin hi ha ho
Waar woon je? Want TBakkert woont bij mij in de buurt, dus wordt sowieso hier in de buurt
speeltuinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee
@speeltuin hi ha ho
Waar woon je? Want TBakkert woont bij mij in de buurt, dus wordt sowieso hier in de buurt
Zeker als het om Europees gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik zeg altijd:'Ik ben niet voor Ajax ofzo,maar wel voor het Nederlands voetbal'.
Oh ja dan zit ik allemaal met kinderenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar jij bent al 20
En wij zijn allemaal rond de 16
Neem wiet mee dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja dan zit ik allemaal met kinderendat is niet goed.
Tss, we zijn geen kinderenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja dan zit ik allemaal met kinderendat is niet goed.
Dit.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
InderdaadEn het voetbal is jarig vandaag he
Weesp, dus jij komt maar mooi hierheen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
speeltuin![]()
Moet ik helemaal naar jullie komenWageningen, jij?
Jij bent een Pocahontas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tss, we zijn geen kinderen
We zijn baby's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |