Spannend ja, even een glaasje melk pakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef Mandéra het volgende:
Mensen het is rust we moeten nog 45 minuten afzien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch een neger inderdaad. Geen stap te veel zetten.
Zijn gewoon ex-voetballers hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is Van der Sar sowieso wel, Van Halst zal dat nooit worden
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bloot analyseren leidt de aandacht af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Typisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enTopic is al gereekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet in vorm vandaag.
hahahhaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch een neger inderdaad. Geen stap te veel zetten.
Huh ja maar he. Raar dan wil ik een bug reporten. Of mijn myat is kapot, of mijn ogen zijn kapot.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topic is al gereekst.
Je bent niet in vorm vandaag.
Blind kan niets fout doen, zodra die de bal heeft draait die zich om naar Vermeer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blind is onze beste verdediger nu hoor.
Wij hebben een Griekse dwerg. Ik weet eigenlijk niet wat erger is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
hahahha![]()
een dwergkeeper die negroïde is, waar halen ze het toch
nieuw guinea lijkt mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
hahahha![]()
een dwergkeeper die negroïde is, waar halen ze het toch
Is een bug. Als je eerste en enige reactie in een nieuw topic van de reeks verwijderd wordt dan gaat hij uit je AT.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Huh ja maar he. Raar dan wil ik een bug reporten. Of mijn myat is kapot, of mijn ogen zijn kapot.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben een Griekse dwerg. Ik weet eigenlijk niet wat erger is.
Nee? Pff jij bent net zo als die Vjennie die Eriksen nu onterecht bekritiseert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Blind kan niets fout doen, zodra die de bal heeft draait die zich om naar Vermeer.
Naa hij speelt goed maar wel heel voorzichtig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Pff jij bent net zo als die Vjennie die Eriksen nu onterecht bekritiseert.
Een van de weinige Grieken die daadwerkelijk iets doet, dan wordt je al snel gekozenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]![]()
Lamprou is nu international of niet?
Te gek voor woorden
Jup 3e keeper van griekenlandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]![]()
Lamprou is nu international of niet?
Te gek voor woorden
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Blind kan niets fout doen, zodra die de bal heeft draait die zich om naar Vermeer.
Vermeer kan niets fout doen, krijgt 1 bal per 45 min. Ow wacht..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef truedestiny het volgende:
[..]
nogal jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
pais en vree is toch best wel een tautologie of nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |