abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118390230

Geschiedenis

Ben & Jerry\'s Homemade Inc is in 1978 gestart in een oud pompstation in Burlington, Vermont, USA, die door jeugdvrienden en toegewijde hippy’s Ben Cohen and Jerry Greenfield is omgebouwd tot ijssalon. De vrienden zijn hun carriere gestart met een schriftelijke cursus ijs maken van de Pennsylvania State University, die hen $5 kostte. Bovendien deden ze een investering van $12,000, waarvan ze een derde deel hadden geleend.
Het duurde niet lang voordat ze populair werden in Burlington omdat ze innovatieve ijssmaken verkochten, die gemaakt werden van verse melk uit Vermont en grote hoeveelheden van de ingredienten die op die dag - wat Ben en Jerry betreft – goed smaakten! Waar ze het wel eens oneens waren over de combinaties van smaken, nooit twijfelden ze eraan dat ze werkten om plezier te maken en om geld te verdienen. Jerry omschreef het ooit treffend: \"If it\'s not fun, why do it?\"

In de daaropvolgende jaren groeide de ijssalon al snel uit tot een fabriek waarin bekers gevuld werden met het snel beroemd wordende ijs om vervolgens verspreid te worden naar winkels over de hele wereld. Ondanks de groei hebben Ben en Jerry altijd vastgehouden aan de uitvoering van hun motto dat “Elk bedrijf zou verantwoordelijkheid moeten nemen voor de samenleving waarin het onderneemt”, iets dat Ben & Jerry’s tot op de dag van vandaag doet.

In 1988 heeft Ben & Jerry’s een document opgesteld met waarin de missie van het bedrijf beschreven staat, The Statement of Mission. Hierin staat dat het bedrijf Ben & Jerry’s is gebaseerd op en toegewijd aan een duurzame manier van ondernemen met gedeelde welvaart. Onze missie bestaat uit 3 onderling-gerelateerde onderdelen: een productmissie, een economische missie en een sociale missie.

Ben & Jerry’s implementeert deze Statement of Mission in zoveel mogelijk dagelijkse werkzaamheden en beslissingen zodat de onderneming winstgevend is en dat de samenleving kan profiteren van de manier waarop wij zaken doen.[/quote]

Dit topic is speciaal voor mensen die:

• Hun mening kwijt willen over Ben & Jerry ijs
• Met ons willen delen welk smaakje super lekker (of smerig) is
• Hun mening willen geven over de prijs
• Of iets anders ;)

De ijsjes, in lekkere gekke combinaties, hebben de volgende fantasierijke namen:

• Socialice
• Chunky Monkey
• Chocolate Therapy
• Peace of Cake
• Karamel Sutra
• Fossil Fuel
• Dublin Mudslide
• New York Super Fudge Chunk
• Chocolate Therapy
• Cookie Dough
• Vanilla Caramel Fudge
• Chocolate Fudge Brownie
• Cherry Garcia
• Phish food
• Half baked
• Caramel Chew Chew

:9 O+

NIEUW: POLL

Poll: Welke smaak vind jij het lekkerst?
Karamel Sutra
Fossil Fuel
Chunky Monkey
Chocolate Therapy
Cookie Dough
Peace of Cake
Half Baked
Caramel Chew Chew
Cherry Garcia
Staat er niet tussen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Oude Topics:

Het enige echte BEN & JERRY ijs topic!
Post hier je favo Ben en Jerry's smaak, deeltje 2 alweer
Ben & Jerry ijs deel 3
Ben & Jerry's # 4
Ben & Jerry's # 5 Op naar de Zomer!
Ben & Jerry's #6 heel erg cool
Ben & Jerry's #7
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_118401666
Heet Peace of Cake tegenwoordig niet gewoon Strawberry Cheesecake?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:35:55 #3
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118401935
Hmmm ik zal eens bij de videoland kijken (volgens mij hadden die vroeger idd wel een grote koelkast vol) maar nu loopt die niet meer zo goed,dus ben er bang voor...
Maar toch, ga het proberen. Thanks!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 25 oktober 2012 @ 07:30:31 #4
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_118404970
Lekker , en ook goedkoop voor mij :P
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_118405151
^O^

Ik heb de vraag ook al gesteld op de B&J facebookpagina :)
pi_118413477
Op de site staan verkooppunten, inclusief verkooppunten die alle smaken zouden hebben ;)
C1000 heeft nu pints in de aanbieding, voor het eerst dat ik hier in de regio Half Baked ben tegen gekomen ^O^ En dat terwijl (mijn) C1000 normaal gesproken niet eens B&Js heeft liggen.
pi_118418856
Jumbo heeft ook Half Baked zag ik gisteren toen ik een Oh My Applepie haalde. ;)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:48:20 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_118422839
Hier lag HalfBaked ook ineens bij de C1000 (normaal hebben ze die niet).. En Cookie Dough hebben ze al een tijdje niet meer in pints :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_118433330
New York Super Fudge Chunk is al bij mij in de omgeving een hele tijd niet echt te vinden, het was altijd één van de vaste smaken in het AH-assortiment. Er zijn wel meer smaken die echt wekenlang niet te vinden zijn ondanks dat ze toch populair zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jumbo heeft ook Half Baked zag ik gisteren toen ik een Oh My Applepie haalde. ;)
C1000 en Jumbo zijn tegenwoordig van hetzelfde concern, dus het is wel een beetje logisch. Maar de C1000 hier in de stad (Coevorden; alsnog een duffe streek maar het is een stad :')) had nooit B&Js, nu wel vanwege de actie, en volgens mij heeft de Jumbo het kleine beetje wat ze hadden na de zomer in de ban gedaan :P Maar Jumbo had wel de imho betere smaken liggen ja, o.a. Fish Food en Vermonster :Y
pi_118433773
(Wanneer) komt deze? O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_118441393
Ik betrap me erop dat ik zelfs in de aanbieding geen 4 euro meer over heb voor Ben & Jerry's. Ze moeten het een beetje goedkoper maken, een vaste prijs van 3,50 zou beter schikken.

Iemand trouwens Cow Power al geprobeerd?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_118451248
Ik vond 'm wel aardig. Die koekjes die erin zitten zijn omnomnom :9.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_118454751
Cow Power = Fossil Fuel / Taste it, Don't waste it, maar dan met choco koeien.

[ Bericht 21% gewijzigd door Mint_Clansell op 26-10-2012 12:42:32 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:06:35 #14
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_118465005
Erg lekker, wel prijzig. Maar goed gezien de calorieën die erin zitten moet je het ook niet te vaak gaan eten. 1x per maand eens een pint is wel oké..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_118467698
Ik bestel Caramel Chew Chew tegenwoordig maar altijd mee met de pizza's van Domino's, nu ik deze variant nergens meer kan vinden :(. Sta overigens nu weer op het punt, maar heb geen trek in pizza.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:37:41 #16
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_118468110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef AverageJoe het volgende:
Ik bestel Caramel Chew Chew tegenwoordig maar altijd mee met de pizza's van Domino's, nu ik deze variant nergens meer kan vinden :(. Sta overigens nu weer op het punt, maar heb geen trek in pizza.
Probeer anders die nieuwe core smaak met caramel!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_118468231
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Probeer anders die nieuwe core smaak met caramel!
Die vind ik niet lekker, raar genoeg. Door de core caramel, pure chocolade aan de ene kant en vanille ijs aan de andere kant. Caramel Chew Chew had vanille ijs, caramel slierten en chocolade stukjes. Van alles wat je op je lepel zeg maar.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:58:58 #18
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_118468797
Hm, ga straks maar even langs de AH om een pint mee te pakken voor ¤4,- :) Zit toch in de route.
pi_118481331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Die vind ik niet lekker, raar genoeg. Door de core caramel, pure chocolade aan de ene kant en vanille ijs aan de andere kant. Caramel Chew Chew had vanille ijs, caramel slierten en chocolade stukjes. Van alles wat je op je lepel zeg maar.
die caramel core had toch karamelijs? En caramel chew chew ook dacht ik.

probeer anders vanilla toffee crunch.
pi_118482641
Ik geloof dat die smaak niet meer in het assortiment zit :)
pi_118482959
Dafuq :(
pi_118483079
Vanilla Toffee Crunch heb ik al jaren niet meer gezien.

Ze moeten Cherry Garcia terughalen.
pi_118488227
Berry White zie ik nu nergens meer :(
pi_118490863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanilla Toffee Crunch heb ik al jaren niet meer gezien.

Ze moeten Cherry Garcia terughalen.
Ik heb het vorig jaar nog gehad? Binnenkort maar checken dan.
pi_118494995
Volgens mij is het lijstje uit de OP sowieso wat aan de oude kant, er staan wel meer titels tussen die we hier niet (meer) hebben en er ontbreken veel nieuwe smaken :P Coconutterly Fair en Macademia Nuts zijn in de tussentijd ook stilletjes gekomen en verdwenen.
pi_118571684
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
pi_118689315
Phish food en Baked Alaska, vielen tegen Vermonster en Chocolate Fudge Brownie waren wel lekker. :Y
Ура для россии
pi_118690312
Ik vond Half Baked wat tegenvallen :@
pi_118690557
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
Die kern daarvan vind ik niet echt lekker, jammer, want het ijs is wel lekker
pi_118691853
Overrated hipstertroep
pi_118697159
Hoe is B&J's precies hipster?
pi_118703521
Ik heb gisteren een bakje namaap b&j van de lidl geprobeerd en ik moet zeggen dat die strawberry cheesecake er aardig bij in de buurt komt.
pi_118704493
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
pi_118706021
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
http://plazilla.com/namaak-ben-amp-jerry-ijs
pi_118719147
Ik heb de Strawberry Cheesecake van de Lidl gehaald van het merk Mcennedy. Best okee ijs, het smaakt iig naar strawberry cheesecake. Maar.... Er staat op de verpakking dat er stukjes koek in zouden zitten. Ik heb er in ieder geval geen koek in kunnen ontdekken en de geconfijte stukjes aardbei zijn ook op één hand te tellen.

Wat dat betreft ben je beter af met de Strawberry Cheesecake van de Appie Heijn (als je een goedkopere vervanger zoekt), die bekers zitten tjokvol met stukjes koek. Als het geld je op de rug groeit dan raad ik aan om de Häagen-Dazs variant in huis te halen, want dat is de enige ijsproducent die weet hoe je goeie Strawberry Cheesecake maakt.

Volgende keer eens kijken hoe die Banalicious van de Lidl zich laat vergelijken met B & J's Chunky Monkey.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mint_Clansell op 01-11-2012 20:38:31 ]
pi_119219784
In de USA Cinnamon Buns gehad..heerlijk.
pi_123210608
Er komen nieuwe Core smaken:
Blondie Brownie en Peanut Butter Me Up

Ik ben vooral benieuwd naar die laatste. Eindelijk eens wat anders dan overal caramel en chocolade in.
pi_123211633
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uit :Y Heb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
pi_123212075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Dingest het volgende:
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uit :Y Heb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
Berry White werd in ieder geval hier door AH uitverkocht met 50% korting.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123214127
Niet de Berry White weg. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123236085
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Niet de Berry White weg. :'(
Ja vind ik ook echt balen :{
pi_123236387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja vind ik ook echt balen :{
Zo zonde, de enige lichte fruitige smaak van B&J weg. Chocolade is heerlijk, maar een beetje afwisseling kan nooit kwaad.
Maar met dank aan de tip van bartjebart heb ik vanmorgen mijn lokale AH leeggekocht. 3 potten Berry White à 2,60 euro! :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123522124
De nieuwe smaken lagen bij de AH in Haarlem al in de schappen - maar dat is 200 km van mijn huis en het leek mij geen goed idee om ze vanaf daar mee te nemen dan :P

Overigens heeft Magnum ook hun assortiment overhoop gegooid met wat meuk eruit en nieuwe exotische 'Five Kisses' smaken, en nu ook met twee pints. Voor de liefhebbers ;)
pi_123524749
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
pi_123527862
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef Eben12 het volgende:
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
Ja, heerlijk is die
Abracadabra, tapate guarra!
pi_123528419
jep hier lagen die nieuwe b&j en magnum-pints ook in de schappen! Ben ook wel heel erg benieuwd naar die laatste eigenlijk..
pi_123564421
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen. -O-
Go hard or go home
  zondag 3 maart 2013 @ 13:02:32 #48
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_123568605
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.

Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_123571639
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.

Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
Ik vind het over het algemeen ook wel tegenvallen eigenlijk :)
pi_123572017
quote:
9s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen. -O-
Oh jammer! Wilde em vandaag halen maar toch maar niet dan.

Vind caramel lekker maar karamelijs niet zo dus die Sutra hoef ik ook niet te proberen. Ik hou t dan nog maar even bij mn AH sorbetijs :9.
pi_123576211
Yes! Ik vind bij de AH 1 pot Berry White *O*

Ga em straks proberen. Voor 3,40 meegekregen *O*
pi_123669080
quote:
9s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Ik vind hem juist heel lekker! Net nog een beetje gehad.

Ik vind alleen die core over het algemeen vervelend... kan je niet echt goed mee portioneren.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:02:02 #53
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_123680472
Peanut Butter Cup is goddelijk O+
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_124229266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef HalfGod het volgende:
Peanut Butter Cup is goddelijk O+
Dit! Ik zou graag een pint zien met alleen maar Peanut Butter en geen vanille en frambozen. :9
pi_124237584
Amerikanen hebben sowieso veel uitgebreidere snacks op basis van pindakaas dus het werd tijd dit in Nederland ook wat meer aan de man wordt gebracht - en als je dat lekker vindt is dat geen slechte zaak :Y)
pi_124238475
Het is alleen jammer dat we het hier dan half om half krijgen. Het is in ieder geval beter dan wéér iets met caramel/chocola/banaan/aardbei of brownies. Die smaken kennen we nu wel.
pi_124239498
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dit! Ik zou graag een pint zien met alleen maar Peanut Butter en geen vanille en frambozen. :9
Vooral dat ja. Ik wil pindakaas proeven. Maar nu weet ik dat er binnenkort een Nederlands merk met pindakaas-ijs op de markt komt dat schijnbaar wel enkel naar pindakaas smaakt. w/
Hopelijk ook nog naar Calvé want dat vind ik de lekkerste pindakaas. Amerikaanse pindakaas vind ik sowieso niet zo lekker.
Go hard or go home
pi_124247321
Beetje terzijde, maar Chio heeft chips met pindakaasvulling op de markt gebracht en die vond ik ook heel goed te eten :@ Maar inderdaad, een boel snacks e.d. zijn toch gericht op chocolade.
pi_124270100
3 potten Vermonster meegenomen vandaag. _O_
Ура для россии
pi_124270512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:07 schreef Dingest het volgende:
Beetje terzijde, maar Chio heeft chips met pindakaasvulling op de markt gebracht en die vond ik ook heel goed te eten :@ Maar inderdaad, een boel snacks e.d. zijn toch gericht op chocolade.
bowlers :9
en bolletje pepsils met pindakaas zijn ook lekker hoewel er meer pindakaas in mag van mij.

Ik heb een beker core peanut butter gekocht. Lekkerst zijn de peanut butter cups in het vanille-ijs :9
pi_124397227
Hoe is die Vermonster eigenlijk?

Op de site van B&J's staat ook Peanut Butter Cup, maar die heb ik nog nergens gezien. Lijkt mij iig smakelijker dan die Core variant.
pi_124399324
Die Vermonster lijkt nu wel uit het assortiment te zijn/gaan :o Ik vond hem eigenlijk best wel lekker, al heb ik geen idee meer wat de smaak exact was :')
pi_124414432
Bij de Jumbo schijnen ze die Peanut Butter Cup te verkopen (ik zag een sticker op het schap), maar kennelijk waren ze door de voorraad heen, dus maar Vermonster meegenomen.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:35:49 #64
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_124414498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bij de Jumbo schijnen ze die Peanut Butter Cup te verkopen (ik zag een sticker op het schap), maar kennelijk waren ze door de voorraad heen, dus maar Vermonster meegenomen.
Die heb ik vorige week wij de AH XL gekocht, is met zo'n core. Best lekker!
pi_124415949
Het zijn twee verschillende smaken; Core Peanut Butter Me Up, en nu dus ook Peanut Butter Cup (zonder core en duo-smaak) ;)
pi_124422114
Die core is ook goed te doen, maar zoals ik al elders zei heb ik liever een pint met alleen maar peanut butter.
pi_124423870
Volgens de site is het 'pindakaasroomijs, met stukjes pindakaas omhuld met cacaofantasie'. Klinkt best goed :Y :9

Al heb ik twijfels over de betrouwbaarheid van hun site, nu Dough-able Whammy ineens weer terug in het assortiment lijkt te zitten.
pi_124451750
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe is die Vermonster eigenlijk?

Op de site van B&J's staat ook Peanut Butter Cup, maar die heb ik nog nergens gezien. Lijkt mij iig smakelijker dan die Core variant.
Die is heerlijk met esdoorn siroop en gekarameliseerde noten. _O_
Ура для россии
  maandag 25 maart 2013 @ 18:46:04 #69
66083 Platina
78th Element
pi_124493039
Ik kom erachter dat het hoofdbestanddeel van mijn Chocolate Fudge Brownie water is. Je zou dan toch denken dat ze het spul wel wat goedkoper zouden moeten kunnen verkopen.
pi_124500882
Ben & Jerry's is sowieso achterlijk duur. Albert Heijn heeft de prijzen ook nog eens met 36ct verhoogd (van ¤ 4,89 naar ¤ 5,25), stelletje centenschrapers.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:19:12 #71
66083 Platina
78th Element
pi_124505316
Mjah, volgens mij is het zelfs goedkoper bij de plaatstelijke Videoland.

Al was er vorige week wel een aanbieding, 2 euro 50 voor een pint. En heel af en toe hebben we hier ook 4,5 liter groothandelverpakkingen voor 5 euro :D
pi_124519610
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef Platina het volgende:
Mjah, volgens mij is het zelfs goedkoper bij de plaatstelijke Videoland.

Al was er vorige week wel een aanbieding, 2 euro 50 voor een pint. En heel af en toe hebben we hier ook 4,5 liter groothandelverpakkingen voor 5 euro :D
Waaat :D waar is 'hier'? :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:21:16 #73
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_124526315
Bij mij is de plaatselijke Videoland 2 jaar geleden failliet gegaan, te weinig klanten. Er is nog wel een kleine lokale videotheek maar ik denk niet dat ze Ben & Jerry's in de aanbieding gaan gooien.
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:55:05 #74
66083 Platina
78th Element
pi_124598474
Hier is de C1000 in Wageningen :)
pi_124755318
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die core is ook goed te doen, maar zoals ik al elders zei heb ik liever een pint met alleen maar peanut butter.
Hij smaakt naar snickers!
pi_124888327
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij smaakt naar snickers!
Ze hadden 'm weer op voorraad bij de Jumbo, dus ik ga 'm straks proberen! :9~
pi_124888707
^Het ijs was lekker maar die chocolade-pindakaas cups die er in zitten (en het zijn er best veel) vond ik tegenvallen. Heel zoet en het smaakte helemaal niet naar pindakaas. Best raar omdat ik in het ijs wel pindakaas proef.
pi_124888769
Ik heb er gisteren eentje meegenomen uit de C1000 - die tot voor kort nooit B&Js of hooguit 1 smaak in de schappen had liggen :P

Vorige week wel de Core-versie gehad, daar was ik niet helemaal weg van. De smaak van pindakaas kwam erg slecht naar boven in het ijs, maar die frambozen-kern was vooral veel te zoet. De cups waren imho verreweg het lekkerste :Y
pi_124913133
Heeft iemand de Core Brownie Blondie al ergens gespot?
Zag die op facebook, maar kan m nergens vinden :(
pi_124923469
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
^Het ijs was lekker maar die chocolade-pindakaas cups die er in zitten (en het zijn er best veel) vond ik tegenvallen. Heel zoet en het smaakte helemaal niet naar pindakaas. Best raar omdat ik in het ijs wel pindakaas proef.
Dit. Die cups deden het ijs naar (zoals genoemd) Snickers smaken. Ik ben lichtelijk teleurgesteld. Dan liever de Peanut Butter Me Up variant. Als Peanut Butter Cup de choco-pinda cups zou lozen en er voor in de plaats een frambozenjam swirl (a la de core van Peanut Butter Me Up) doorheen zou doen, zou het aanzienlijk beter zijn.
pi_124923816
Die vrijwel dezelfde namen helpen trouwens niet erg :') Snickers vind ik wel erg lekker, dus als het daar naar smaakt vind ik dat vast niet erg :@

Die Core Brownie-Blondie heb ik trouwens ook nog niet gespot. Caramel Chew Chew kom ik nooit tegen overigens. Ik let er altijd wel erg op, maar zo vaak koop ik B&Js ook weer niet hoor :+

Oei, en Free Cone Day dinsdag - http://www.benjerry.nl/ons-verhaal/freeconeday - eindelijk eentje bij mij in de buurt :o
pi_124972494
Hmm jammer! Hij lijkt me wel lekker :)
Ik zag vandaag Phish Food.. iemand die geproefd?
pi_124984254
Oeh, de Vermonster. O+
pi_124988388
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Bakkerd het volgende:
Hmm jammer! Hij lijkt me wel lekker :)
Ik zag vandaag Phish Food.. iemand die geproefd?
Phish Food is er al een aardig tijdje, ik vind dat zelf één van de lekkerste smaken ^O^
pi_124998748
Fossil Fuel blijft de goeiste!
pi_124999278
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:24 schreef bluejean het volgende:
Oeh, de Vermonster. O+
Die is lekker heb 'm twee weken terug op :9

Maar de chocolade fudge is imho lekkerder ;) :9~
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125123333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef Bakkerd het volgende:
Heeft iemand de Core Brownie Blondie al ergens gespot?
Zag die op facebook, maar kan m nergens vinden :(
Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ik ^O^
pi_125123580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Dingest het volgende:

[..]

Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ik ^O^
Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..
pi_125124290
Meestal zijn wij hier aan de late kant met dat soort dingen :')
Cookie Clever heb ik nooit van gehoord :o Doet mij denken aan een Witch, die ook aan het assortiment lijken te zijn verdwenen.
pi_125135041
Die Cookie Clever (die eigenlijk Clever Cookies blijkt te heten :P) had ik ook nog nooit van gehoord nee!
Omschrijving: "Vanilla ice cream with a chocolate cookie swirl, double chocolate cookies and chocolate chip cookies"

Klinkt wel goed...
pi_125138772
Oh my! Applie pie :r
pi_125141287
Lekker! :9

Heeft iemand al eens Baked Alaska op en zo ja: is het wat? Ik ben geen fan van de vanille B&J's, maar hier zitten dan nog marshmallow swirls en witte choco-ijsberen in.
pi_125141710
Die marshmallow-swirls en de ijsbeertjes maken imho veel goed, al is het een vrij zoet geheel. Beetje als Cookie Dough, dat merk je ook wel snel als je daar teveel van neemt :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Bakkerd het volgende:
Die Cookie Clever (die eigenlijk Clever Cookies blijkt te heten :P) had ik ook nog nooit van gehoord nee!
Omschrijving: "Vanilla ice cream with a chocolate cookie swirl, double chocolate cookies and chocolate chip cookies"

Klinkt wel goed...
Dichtstbijzijnde AH XL is voor mij 40 km, dus dan verwacht ik voorlopig niet dat ik die tegenkom :')
pi_125143394
Clever Cookies geprobeerd, maar vond 'm erg tegenvallen, die komt hier niet meer in huis :N Weinig koekjes die voornamelijk hard en vrij smakeloos waren, en door de swirl leek het ijs wel grijs op sommige plekken. Vond 't meer saai vanilleijs met her en der 'n hard stukje ofzo :P Was eigenlijk op zoek naar Blondie Brownie, die lijkt me wel erg lekker!
pi_125143537
ik Had voor t eerst peanutbutter cup? prima te eten dat pindakaasijs, ik vind alleen de core niet zo lekker. laatst had ik double o whammy, idem..core vind ik niet zo te doen
pi_125149078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:08 schreef Holyme het volgende:
Clever Cookies geprobeerd, maar vond 'm erg tegenvallen, die komt hier niet meer in huis :N Weinig koekjes die voornamelijk hard en vrij smakeloos waren, en door de swirl leek het ijs wel grijs op sommige plekken. Vond 't meer saai vanilleijs met her en der 'n hard stukje ofzo :P Was eigenlijk op zoek naar Blondie Brownie, die lijkt me wel erg lekker!
ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..
pi_125163838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik Had voor t eerst peanutbutter cup? prima te eten dat pindakaasijs, ik vind alleen de core niet zo lekker. laatst had ik double o whammy, idem..core vind ik niet zo te doen
Peanut Butter Me Up. ;) Cup heeft geen core.
pi_125167118
ah, die dus! :P
pi_125226316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Lekker! :9

Heeft iemand al eens Baked Alaska op en zo ja: is het wat? Ik ben geen fan van de vanille B&J's, maar hier zitten dan nog marshmallow swirls en witte choco-ijsberen in.
Lekker, maar niet erg bijzonder
pi_125380170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..
Joepie ze hebben m bij de videotheek *O* Dit weekend proberen!
pi_125381568
Half Baked, om nom nom.
  woensdag 17 april 2013 @ 02:15:18 #102
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125384629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

6,25 bij de plaatselijke videotheek. Ja, dag! :{w
pi_125384910
quote:

[..]

Ik heb ze gisteren bij Hoogvliet gezien :)
pi_125384946
quote:

Ik zag deze gisteren bij de C1000.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125448894
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Wow echt? Dat gaat mij ook een beetje te ver... En heb m bij de supermarkt nog steeds niet gezien :(
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:01:02 #106
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125981133
Ze zijn nu tot 13 mei in de aanbieding bij de Makro, 500 gram voor ¤ 3,60 (inc btw). :D
We zullen zien, zei de blinde.
  donderdag 2 mei 2013 @ 15:49:32 #107
66083 Platina
78th Element
pi_125983036
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Doodloper het volgende:
Ze zijn nu tot 13 mei in de aanbieding bij de Makro, 500 gram voor ¤ 3,60 (inc btw). :D
1,69 bij C1000 Wageningen, wel alleen Chocolate Fudge Browie Low-Fat. Of voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.

Baas boven baas :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 16:52:47 #108
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125985476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Platina het volgende:
voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.
sure? :o echte B&J ook, geen namaak spul?

Hij staat niet in de folder of is het een lokale aanbieding ofzo?
pi_125987430
4,5 liter. Da's een boel ijs :o
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:01:18 #110
66083 Platina
78th Element
pi_125988442
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Doodloper het volgende:

[..]

sure? :o echte B&J ook, geen namaak spul?

Hij staat niet in de folder of is het een lokale aanbieding ofzo?
Lokale, van de horeca over en het wordt bij de studenten gedumpt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:58:04 #111
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125995545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Dingest het volgende:
4,5 liter. Da's een boel ijs :o
ja kun je weer een weekje eten O+
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:58:31 #112
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_125995556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Platina het volgende:

[..]

Lokale, van de horeca over en het wordt bij de studenten gedumpt.
enig idee tot wanneer ze het hebben? :P
pi_125995734
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je een Jumbo of AH in de buurt hebt? Bakken die de een niet heeft, heeft de ander... das de deal van Ola(leverancierding van B&J)
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:03:32 #114
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_125995740
Reteduur zo'n bakje, ¤ 5,50, maar het geld meer dan waard op een zomerse dag.
pi_125998560
Dafuq? Jumbo verkoopt ze voor ¤ 4,89. Nog steeds (te) duur, maar i.i.g. goedkoper dan ¤ 5,50.
pi_126001914
Jumbo lijkt wel de goedkoopste te zijn, ja. De Core-varianten zijn (in ieder geval bij de AH) ook wat duurder dan de 'gewone' smaken.
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:58 schreef Doodloper het volgende:

[..]

ja kun je weer een weekje eten O+
Ja, maar goed dat ik niet in de buurt van Wageningen woon, want dat krijg ik echt wel voor elkaar om dat binnen een week weg te hebben als het eenmaal is aangebroken :') _O-
Onaangebroken kan het over een jaar nog steeds in de vriezer liggen :+
pi_126002024
Vloeken in de kerk, ik weet het... maar de Lidl variant van Chunky Monkey is haast niet van het eggie te onderscheiden. :D :Y)
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:06:33 #118
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126003349
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dafuq? Jumbo verkoopt ze voor ¤ 4,89. Nog steeds (te) duur, maar i.i.g. goedkoper dan ¤ 5,50.
C1000 hier in de buurt verkoopt een bakje voor ¤ 5,50. Er wordt dikke winst gemaakt op zo'n bakje, zoveel is zeker. Wat een prijzen. Als je even met je gezin aan de Ben & Jerry wilt gaan, heb je zowat een vermogen nodig
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:49:42 #119
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126022508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Platina het volgende:

[..]

1,69 bij C1000 Wageningen, wel alleen Chocolate Fudge Browie Low-Fat. Of voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.

Baas boven baas :P
die 6 euro bakken zijn er niet meer ;(
pi_126024668
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Vloeken in de kerk, ik weet het... maar de Lidl variant van Chunky Monkey is haast niet van het eggie te onderscheiden. :D :Y)
Klopt, en stukken goedkoper!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:35:29 #121
66083 Platina
78th Element
pi_126035485
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:49 schreef Doodloper het volgende:

[..]

die 6 euro bakken zijn er niet meer ;(
Ja die gaan heel erg snel. Neem aan dat de Chocolate Fudge er wel nog was?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:26:39 #122
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126040997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja die gaan heel erg snel. Neem aan dat de Chocolate Fudge er wel nog was?
jeps :D en nog wat andere smaken die niet in de aanbieding waren dus heb maar wat meegenomen :P

Zijn ze vaker daar in de aanbieding?
  zondag 5 mei 2013 @ 15:22:51 #123
66083 Platina
78th Element
pi_126093157
Die bakken wel vaker, de bekers nu toevallig. Weet ook niet waarom want ze zijn nog gewoon lang houdbaar.
pi_126094942
Nou ik heb die Core met Blondie en Brownie geproeft, vond het maar matig eigenlijk :P
pi_126095337
Net the vermonster op :9 :Y)

*O* *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_126095354
Ze moeten eigenlijk een pistachesmaak gaan maken :Y
pi_126100480
vanaf morgen ¤1 korting op B&J bij AH
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_126117177
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ze moeten eigenlijk een pistachesmaak gaan maken :Y
Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.

maandag 6 mei 2013 @ 02:03:59 #129
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_126117382
Ik hoop dat Unilever hier meeleest, pistachio kan makkelijk Chunky Monkey of New York Super Fudge Chunk vervangen.
  maandag 6 mei 2013 @ 02:08:46 #130
14736 ABundy
I can DO it!
pi_126117431
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt :{w
  maandag 6 mei 2013 @ 02:17:50 #131
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_126117498
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt :{w
Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.

Dit zijn een perfecte product line-up in Nederland zijn:
- Cookie Dough
- Half Baked
- Phish Food
- Chocolate Macadamia
- Chocolate Fudge Brownie
- Blondie Brownie (regular)
- Cow Power/Fossil Fuel
- Pistachio Pistachio
- Oh My Apple Pie
- Doughble Whammy
- Peanut Butter Cup
- Fairly Nuts
- Strawberry Cheesecake
- Cherry Garcia
- Caramel Chew Chew
- Cake Batter

Eruit:
- Baked Alaska
- The Vermonster
- New York Super Fudge Chunk
- Chunky Monkey
- Karamel Sutra

[ Bericht 0% gewijzigd door Asskicker14 op 06-05-2013 02:30:46 ]
pi_126117582
Karamel Sutra er uit :o :o En ik dan!! Dat is de enige die ik lust :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 mei 2013 @ 04:15:30 #133
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_126118039
New York Super Fudge Chunk moet blijven, dat is de veruit de lekkerste!
  maandag 6 mei 2013 @ 04:15:48 #134
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_126118041

[ Bericht 100% gewijzigd door OzBunyip op 06-05-2013 04:16:27 (Dubbel) ]
pi_126118457
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.

[ afbeelding ]
:o
  maandag 6 mei 2013 @ 09:07:36 #136
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126119193
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.

Dit zijn een perfecte product line-up in Nederland zijn:
- Cookie Dough
- Half Baked
- Phish Food
- Chocolate Macadamia
- Chocolate Fudge Brownie
- Blondie Brownie (regular)
- Cow Power/Fossil Fuel
- Pistachio Pistachio
- Oh My Apple Pie
- Doughble Whammy
- Peanut Butter Cup
- Fairly Nuts
- Strawberry Cheesecake
- Cherry Garcia
- Caramel Chew Chew
- Cake Batter

Eruit:
- Baked Alaska
- The Vermonster
- New York Super Fudge Chunk
- Chunky Monkey
- Karamel Sutra
Wat :o vermonster is heerlijk :9~
pi_126126927
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.
  maandag 6 mei 2013 @ 13:51:20 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126127177
Mijn stiefmoeder had laatst een gratis B&J pot gewoon bij een of andere loterij. Welke smaak ik wilde hebben :D
Had ze voor me New York Super Fudge Chunk meegenomen. Die had ik nog niet gehad omdat ik dacht dat ik die noten niet lekker zou vinden. Maar ik vond hem toch verrassend goed smaken. VInd die lekkerder dan die Chocolate Fudge Brownie.
Heb ook nog een pot core Doughble Whammy staan maar die vind ik niet zo...

Geef mij (tot nu toe) Cookie Dough maar :9~
Bij ons in de buurt hebben de supermarkten niet zoveel keus :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 6 mei 2013 @ 14:35:57 #139
14736 ABundy
I can DO it!
pi_126128883
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.
Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!
pi_126129193
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef ABundy het volgende:

[..]

Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!
Wij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 mei 2013 @ 14:53:06 #141
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_126129523
Wat is eigenlijk de perfecte ben&jerry kloon?
Aldi haar pints?
BAM dit is 3KB
pi_126130385
Ik wil meer fruit smaken. Of net als in de US met frozen Greek yoghurt :9
pi_126130614
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk de perfecte ben&jerry kloon?
Aldi haar pints?
De Lidl variant (Mcennedy's) van de Chunky Monkey (Bananalicious) lijkt als twee druppels water op die van B&J's.

De Strawberry Cheesecake vind ik ook beter (minder chemisch dan die van B&J's), hoewel het soms ontbreekt aan koekkruimels. Je proeft iig de cheesecake in het ijs en dat is het belangrijkste.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:16:44 #144
304381 Loll
pi_126243165
wou ik bij lidl gaan halen hebben ze het niet meer in het assortiment :') .
BAM dit is 3KB
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:30:02 #145
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126326503
Bij de AH zijn ze ook in de bonus deze week (tot morgen of zondag dus? ;(), 1 euro korting.

nice :')
pi_126327058
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
Bij de AH zijn ze ook in de bonus deze week (tot morgen of zondag dus? ;(), 1 euro korting.

[ afbeelding ]
nice :')
Vanilla Caramel Fudge O+ Die mis ik echt heul erg ;(
  vrijdag 10 mei 2013 @ 23:16:35 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_126329489
Ik heb mijn Ben & Jerry's potten verzameling anderhalve jaar geleden weggegooid toen ik mij besefte hoe dom het eigenlijk wel niet is om zoiets te bewaren.
pi_126338182
De jumbo heeft ze ook met 1 euro korting.
pi_126350077
Is die Alaska baked eigenlijk te eten? Ik wil die wel proeven maar vind geen mini cup.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 15:51:32 #150
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_126350109
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
Is die Alaska baked eigenlijk te eten? Ik wil die wel proeven maar vind geen mini cup.
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
pi_126350218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
Aanraders?

Ik heb nog niet veel gehad (coukie dough, cunky monkey, chocolate fugde brownie en vermonster).
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:03:26 #152
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_126350545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Aanraders?

Ik heb nog niet veel gehad (coukie dough, cunky monkey, chocolate fugde brownie en vermonster).
Als je op zoek bent naar sterke smaken, kun je eigenlijk niet mis met Oh My Apple Pie of Fairly Nuts, fijn als je even genoeg hebt van chocolade ijs en iets anders wilt proberen.
pi_126350637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het is ook vanilleroomijs, geen witte chocolade-ijs ;) Er zit wel witte chocoladestukjes in, en marshmallow. Zelf vind ik hem wel prima te eten, maar ook erg zoet (en daardoor eentonig als je zo'n bak helemaal leeg zou willen eten :+ ).
pi_126492688
Omnomnom!

maandag 27 mei 2013 @ 13:44:23 #155
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_127063916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omnomnom!

[ afbeelding ]
Huh hoe kom je daaraan? :o

Deze week zijn ze trouwens bij Bas, Dirk en Digros in de aanbieding voor slechts ¤ 2,99. :o
https://www.lekkerdoen.nl(...)en---jerry-s-ijs.htm
pi_127063968
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Huh hoe kom je daaraan? :o

Deze week zijn ze trouwens bij Bas, Dirk en Digros in de aanbieding voor slechts ¤ 2,99. :o
https://www.lekkerdoen.nl(...)en---jerry-s-ijs.htm
Lokale Lidl. ;)

De Mcennedy's 'Chunky Monkey' en 'Strawberry Cheesecake' variant vind ik persoonlijk beter smaken dan de B&J's. Minder chemisch smaakje en ook minder zoet.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:10:36 #157
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_127064915
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Lokale Lidl. ;)

De Mcennedy's 'Chunky Monkey' en 'Strawberry Cheesecake' variant vind ik persoonlijk beter smaken dan de B&J's. Minder chemisch smaakje en ook minder zoet.
Hm, ook maar eens proberen dan. :P
pi_127493444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..
Ik heb deze vandaag gekocht (clever cookies is t trouwens ;) )... Ik vind m superlekker! Eigenlijk wel één van de lekkerste smaken vind ik...
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:04:44 #159
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_127499310
Ik heb vandaag de 'Peanut Butter Me Up' gekocht. Had niet verwacht dat ik dit zou zeggen maar: gatverrrr! :r De smaak van die frambozengelei vind ik veel te aanwezig en dat ijs vind ik ook middelmatig.
Tegenvaller!
With the stars as her umbrella
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:26:53 #160
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_127500753
De enige lekkere core vind ik de Blondie Brownie.
pi_127503711
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vandaag de 'Peanut Butter Me Up' gekocht. Had niet verwacht dat ik dit zou zeggen maar: gatverrrr! :r De smaak van die frambozengelei vind ik veel te aanwezig en dat ijs vind ik ook middelmatig.
Tegenvaller!
Daarom moet je ook Peanut Butter cup kopen :) is zonder de frambozengelei
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:31:37 #162
66083 Platina
78th Element
pi_127941754
Voor de geinteresseerden:

Caramel Swirl
Half Baked
Apple Pie

1,99 bij C1000 Wageningen. Houdbaarheidsdatum is wel juli 2013, maar het is ijs dus dat kan geen kwaad, al zal het ijs wel grover worden.
pi_127942873
Ik vond Blondie Brownie heel goed te doen, maar nu ik kan ik het nergens meer vinden -O-
pi_127990869

;(
pi_127991035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef VGA4xZoom het volgende:
[ afbeelding ]

;(
In 1 keer of dat niet?
bij mij kost het meestal moeite om nog wat over te laten voor een volgende keer...
Every war is different, every war is the same.
pi_127991413
Hihi, in een keer ja.
Beter maken ze dit spul wat minder lekker :@
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:24:10 #167
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_127992581
1500 kcal in een keer? :o
Oppassen dat je niet Dikkie Dik wordt.
pi_127992896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
1500 kcal in een keer? :o
Oppassen dat je niet Dikkie Dik wordt.
ach maak je niet druk.. is niet dat je dat elke dag/week doet.
Every war is different, every war is the same.
pi_128421607
Welke supermarkt heeft Cookie Dough standaard in het assortiment?
Was laatst bij de AH en verwachtte het daar wel aan te treffen, maar helaas.
Toen maar Clever Cookies meegenomen, die smaakte ook wel goed trouwens.
pi_132270187
Ik zit nu Peanut Butter Cup te eten :~ Godverdomme lekker.
i still see your shadows in my room
pi_132774717
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Ori het volgende:
Welke supermarkt heeft Cookie Dough standaard in het assortiment?
Was laatst bij de AH en verwachtte het daar wel aan te treffen, maar helaas.
Toen maar Clever Cookies meegenomen, die smaakte ook wel goed trouwens.
AH heeft ze hier standaard in het assortiment.

Deze week zijn ze in de bonus nog zelfs.

/late reactie
pi_132774741
Cookie Dough _O_
pi_132779205
Ik heb Clever Cookies hier nog nergens gezien. ;(
pi_146814752
Schaamteloze bump. 1+1 gratis nu bij Dirk/Digros etc.. :9
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 18:00:22 #175
382129 crew  Donna
pi_146815122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Dingest het volgende:
Ik vond Blondie Brownie heel goed te doen, maar nu ik kan ik het nergens meer vinden -O-
Die is er nu weer met caramel in het midden.
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 18:00:52 #176
382129 crew  Donna
pi_146815137
Ehw oud topic haha.
  woensdag 19 november 2014 @ 18:32:51 #177
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_146815868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
Schaamteloze bump. 1+1 gratis nu bij Dirk/Digros etc.. :9
Wat ben je laat.
CUL / Ben en Jerrys aanbiedings tip
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:05:55 #178
64792 Mryc
play me one more song
pi_157083958
Iemand de pumpkin cheesecake al geprobeerd? :9
pi_157084066
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:05 schreef Mryc het volgende:
Ja! Was lekker, maar heb toch liever cookie dough 8-)
pi_157084068
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:05 schreef Mryc het volgende:
Gisteren.
Hij is lekker! :9

Nieuwe favoriet denk ik...
Jammer dat het een seizoenssmaak is... ;)
pi_157084248
Vond 'm ook lekker,en Save Our Swirled ook :Y Maar allebei nou ook weer niet zo geweldig dat ik ze vaker zou kopen, Cinnamon Buns, Blueberry Cheesecake en op z'n tijd Cookie Dough en Blondie Brownie vind ik lekkerder. AH had ook nog een nieuwe banaansmaak trouwens, Satisfy My Bowl.
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:38:31 #182
64792 Mryc
play me one more song
pi_157084722
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef Holyme het volgende:
Vond 'm ook lekker,en Save Our Swirled ook :Y Maar allebei nou ook weer niet zo geweldig dat ik ze vaker zou kopen, Cinnamon Buns, Blueberry Cheesecake en op z'n tijd Cookie Dough en Blondie Brownie vind ik lekkerder. AH had ook nog een nieuwe banaansmaak trouwens, Satisfy My Bowl.
Blueberry cheesecake ken ik niet... Moeite waard dus?

Save Our Swirled heb ik wel geprobeerd maar vond ik geen succes.
pi_157086368
satisfy my bowl is mierzoet. save our swirl is goed te nassen, maar de rest van de smaken is niet echt biezonder, ik had meer verwacht van pumpkin cheese cake, het smaakt vooral naar kaneel. cinnemon buns blijft mijn absolute favoriet.
  zondag 25 oktober 2015 @ 15:42:51 #184
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157086528
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef Holyme het volgende:
Ik las: Satisfy My Bowel. :')

Enfin, laten we eerlijk zijn mensen: Häägen Dazs is toch veel lekkerder?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157091128
Volgens mij ligt Häagen-Dazs al jaren niet meer in de Nederlandse schappen... ;)

Toen het nog wel te koop was; meh. Sommige smaken wel, andere weer niet.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:26:59 #186
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157091445
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij ligt Häagen-Dazs al jaren niet meer in de Nederlandse schappen... ;)

Toen het nog wel te koop was; meh. Sommige smaken wel, andere weer niet.
Bij de AH XL hier ligt het nog gewoon.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:13:09 #187
304381 Loll
pi_157092662
Werk in de supermarkt en een hele hoop smaken zijn er laatst uitgegaan. Nu moet ik weer allemaal nieuwe smaken proeven 👌
BAM dit is 3KB
pi_157094033
De cinnamon buns vond ik heel lekker, maar die is er inmiddels al weer uit ;(
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157094090
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
Volgens mij verkoopt AH ze nog!
  zondag 25 oktober 2015 @ 20:08:27 #190
304381 Loll
pi_157094369
Bij ah zag ik ze idd nog staan maar dat is dan waarschijnlijk een kwestie van weken. Iemand die de balans kan opmaken van de verdwenen smaken en de nieuwe?
BAM dit is 3KB
pi_157095809
De smaken worden over het algemeen redelijk bijgehouden op de B&J-site. In het verleden was het zo dat als een smaak niet meer op de site was, het nog maanden in de schappen kon liggen qua restpartijen :Y

quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bij de AH XL hier ligt het nog gewoon.
Dan zullen dat zo'n beetje de laatste verkooppunten zijn. Dichtstbijzijnde is voor mij dan 40 km of zo :+ In alle andere supermarkten heb ik ze al jaren niet meer gezien, en de Nederlandse site wekt ook niet de indruk dat ze zich nog op de NL markt richten.
pi_157097267
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 20:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij verkoopt AH ze nog!
Mijn ah XL niet meer :(
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_157100670
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Mijn ah XL niet meer :(
Die smaak is er pas net,wordt hier ook nog gewoon verkocht :)
pi_157100813
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:38 schreef Mryc het volgende:

[..]

Blueberry cheesecake ken ik niet... Moeite waard dus?

Save Our Swirled heb ik wel geprobeerd maar vond ik geen succes.
Is zo'n greek style smaak, ik vind 'm erg lekker, frisser en ook wat minder zwaar dan de meeste B&J smaken :)
pi_157103089
hier bij de albert hein xl hebben ze al tijde geen haagen das meer. alleen ben & jerries en hun eigen infirieure ijs.
pi_157103123
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Holyme het volgende:

[..]

Is zo'n greek style smaak, ik vind 'm erg lekker, frisser en ook wat minder zwaar dan de meeste B&J smaken :)
ik vind er maar weinig smaak aan zitten die blue berry cheesecake. ik proef in ieder geval geen bosbessen....alleen die koek swirl is wel lekker. cinnemon buns blijft de beste 'nieuwe' smaak tot nu toe.
pi_157103563
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
Online heeft AH hem nog...
pi_157103795
Beter hebben ze cinnamon bun nog.
pi_157103881
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
Hij staat hier in ieder geval niet tussen! Dus hij moet nog verkocht/gemaakt worden: http://www.benjerry.nl/smaken/flavour-graveyard
  zondag 25 oktober 2015 @ 23:50:07 #200
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157104086
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef DrNick het volgende:
Vandaag nog gezien tijdens het boodschappen doen (AH XL).
  zondag 24 april 2016 @ 15:25:10 #201
304381 Loll
pi_161674096
Is de swich up pint een beetje goed te doen?
BAM dit is 3KB
pi_161674355
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:25 schreef Loll het volgende:
Is de swich up pint een beetje goed te doen?
Ja, want koekjes
pi_161674440
Ik zag laatst bij een AH in Haarlem dat er weer Haägen-Dasz in de schappen lag :o Ik woon zelf in Drenthe, en hier heb ik het al jaren niet meer gezien.
  zondag 24 april 2016 @ 15:42:00 #204
304381 Loll
pi_161674492
quote:
4s.gif Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Dingest het volgende:
Ik zag laatst bij een AH in Haarlem dat er weer Haägen-Dasz in de schappen lag :o Ik woon zelf in Drenthe, en hier heb ik het al jaren niet meer gezien.
Wou eigenlijk een ander topic kicken om HD. Tijd lang nergens meer gezien. Wordt het nou opeens weer gedistribueerd in nl?
BAM dit is 3KB
  zondag 24 april 2016 @ 16:53:31 #205
64792 Mryc
play me one more song
pi_161676158
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 15:42 schreef Loll het volgende:

[..]

Wou eigenlijk een ander topic kicken om HD. Tijd lang nergens meer gezien. Wordt het nou opeens weer gedistribueerd in nl?
De appie app geeft drie smaken: salted caramel, macadamia nut en strawberry cheesecake
pi_161676634
die salted karamel is goddelijk
pi_161678988
Net weer een beker blondie brownie core gekocht :9
En een brownie 'wich. Zal wel tegenvallen maar goed, ben benieuwd :).
  zondag 24 april 2016 @ 19:19:12 #208
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_161680713
quote:
4s.gif Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Dingest het volgende:
:o
Ook tijdje niet meer gezien ja. En hun ijszaak in Amsterdam is ook weg ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zondag 24 april 2016 @ 21:11:15 #209
304381 Loll
pi_161685420
Net de nieuwe B&J framboos cheescake gehaald :Y)
BAM dit is 3KB
pi_161685618
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 21:11 schreef Loll het volgende:
Net de nieuwe B&J framboos cheescake gehaald :Y)
Nog een enorm verschil met de strawberry cheesecake?
  zondag 24 april 2016 @ 21:39:46 #211
304381 Loll
pi_161686776
Ja smaakt heel erg anders door de cookie core. Niet echt geweldig als je het mij vraagt.
BAM dit is 3KB
pi_161688388
Ik vind die core-reeks sowieso niet echt een succes.
pi_161689870
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef iBenny het volgende:
Blondie brownie ook niet? -O-

Brownies, blondies en gezouten caramel O+
pi_161693048
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef iBenny het volgende:
Valt daar ook de Karamelsutra onder met caramelcore? Want die vind ik wel heel lekker :9
pi_161694325
Ik vond vroeger die met frambozencore ook lekker. Maakte het ijs fris.
  maandag 25 april 2016 @ 07:42:03 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161694409
Is B&J net zo achteruit gegaan als Hertog nadat unilever het over nam?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161694626
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 07:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Is B&J net zo achteruit gegaan als Hertog nadat unilever het over nam?
Volgens mij zelfde kwaliteit; ik zie alleen een veel sneller aanbod van verschillende smaken die ook weer verdwijnen. Of dat ligt misschien aan mij.
pi_161694701
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 07:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond vroeger die met frambozencore ook lekker. Maakte het ijs fris.
Die vond ik juist het minst. Was niet doorheen te komen.
pi_161697877
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij zelfde kwaliteit; ik zie alleen een veel sneller aanbod van verschillende smaken die ook weer verdwijnen. Of dat ligt misschien aan mij.
Dat idee heb ik ook. En een paar goede smaken zijn daarbij helaas verdwenen -O-
  maandag 25 april 2016 @ 12:35:14 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_161698801
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 08:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als een smaak goed verkoopt nemen ze hem niet uit het programma lijkt mij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_161831724
Phish Food is in ieder geval weer terug in de schappen, dat was toch altijd wel m'n favoriet *O*
pi_161831971
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:42 schreef Dingest het volgende:
Phish Food is in ieder geval weer terug in de schappen, dat was toch altijd wel m'n favoriet *O*
Jaaaa, zag vorige week 1 pint liggen bij de AH, snapte al niet hoe die daar terecht gekomen was.
pi_161832394
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Jaaaa, zag vorige week 1 pint liggen bij de AH, snapte al niet hoe die daar terecht gekomen was.
Volgens de B&J-site zijn ze 'door de fans overgehaald het weer terug te halen'. Ik vind het best :Y
pi_161899517
Ik vind de raspberry cheesecake een succes :)
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:49:21 #225
198365 Morendo
The Real Deal
pi_161900612
B&J Wich, vind ik niet lekker trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')