C1000 en Jumbo zijn tegenwoordig van hetzelfde concern, dus het is wel een beetje logisch. Maar de C1000 hier in de stad (Coevorden; alsnog een duffe streek maar het is een stadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jumbo heeft ook Half Baked zag ik gisteren toen ik een Oh My Applepie haalde.
Probeer anders die nieuwe core smaak met caramel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef AverageJoe het volgende:
Ik bestel Caramel Chew Chew tegenwoordig maar altijd mee met de pizza's van Domino's, nu ik deze variant nergens meer kan vinden. Sta overigens nu weer op het punt, maar heb geen trek in pizza.
Die vind ik niet lekker, raar genoeg. Door de core caramel, pure chocolade aan de ene kant en vanille ijs aan de andere kant. Caramel Chew Chew had vanille ijs, caramel slierten en chocolade stukjes. Van alles wat je op je lepel zeg maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Probeer anders die nieuwe core smaak met caramel!
die caramel core had toch karamelijs? En caramel chew chew ook dacht ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:40 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker, raar genoeg. Door de core caramel, pure chocolade aan de ene kant en vanille ijs aan de andere kant. Caramel Chew Chew had vanille ijs, caramel slierten en chocolade stukjes. Van alles wat je op je lepel zeg maar.
Ik heb het vorig jaar nog gehad? Binnenkort maar checken dan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanilla Toffee Crunch heb ik al jaren niet meer gezien.
Ze moeten Cherry Garcia terughalen.
Die kern daarvan vind ik niet echt lekker, jammer, want het ijs is wel lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
http://plazilla.com/namaak-ben-amp-jerry-ijsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
Berry White werd in ieder geval hier door AH uitverkocht met 50% korting.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Dingest het volgende:
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uitHeb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
Zo zonde, de enige lichte fruitige smaak van B&J weg. Chocolade is heerlijk, maar een beetje afwisseling kan nooit kwaad.quote:
Ja, heerlijk is diequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef Eben12 het volgende:
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
Ik vind het over het algemeen ook wel tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.
Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
Oh jammer! Wilde em vandaag halen maar toch maar niet dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen.
Ik vind hem juist heel lekker! Net nog een beetje gehad.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen.
Vooral dat ja. Ik wil pindakaas proeven. Maar nu weet ik dat er binnenkort een Nederlands merk met pindakaas-ijs op de markt komt dat schijnbaar wel enkel naar pindakaas smaakt.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dit! Ik zou graag een pint zien met alleen maar Peanut Butter en geen vanille en frambozen.
bowlersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:07 schreef Dingest het volgende:
Beetje terzijde, maar Chio heeft chips met pindakaasvulling op de markt gebracht en die vond ik ook heel goed te etenMaar inderdaad, een boel snacks e.d. zijn toch gericht op chocolade.
Die heb ik vorige week wij de AH XL gekocht, is met zo'n core. Best lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:34 schreef Mint_Clansell het volgende:
Bij de Jumbo schijnen ze die Peanut Butter Cup te verkopen (ik zag een sticker op het schap), maar kennelijk waren ze door de voorraad heen, dus maar Vermonster meegenomen.
Die is heerlijk met esdoorn siroop en gekarameliseerde noten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe is die Vermonster eigenlijk?
Op de site van B&J's staat ook Peanut Butter Cup, maar die heb ik nog nergens gezien. Lijkt mij iig smakelijker dan die Core variant.
Waaatquote:Op maandag 25 maart 2013 22:19 schreef Platina het volgende:
Mjah, volgens mij is het zelfs goedkoper bij de plaatstelijke Videoland.
Al was er vorige week wel een aanbieding, 2 euro 50 voor een pint. En heel af en toe hebben we hier ook 4,5 liter groothandelverpakkingen voor 5 euro
Hij smaakt naar snickers!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die core is ook goed te doen, maar zoals ik al elders zei heb ik liever een pint met alleen maar peanut butter.
Dit. Die cups deden het ijs naar (zoals genoemd) Snickers smaken. Ik ben lichtelijk teleurgesteld. Dan liever de Peanut Butter Me Up variant. Als Peanut Butter Cup de choco-pinda cups zou lozen en er voor in de plaats een frambozenjam swirl (a la de core van Peanut Butter Me Up) doorheen zou doen, zou het aanzienlijk beter zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
^Het ijs was lekker maar die chocolade-pindakaas cups die er in zitten (en het zijn er best veel) vond ik tegenvallen. Heel zoet en het smaakte helemaal niet naar pindakaas. Best raar omdat ik in het ijs wel pindakaas proef.
Phish Food is er al een aardig tijdje, ik vind dat zelf één van de lekkerste smakenquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Bakkerd het volgende:
Hmm jammer! Hij lijkt me wel lekker![]()
Ik zag vandaag Phish Food.. iemand die geproefd?
Die is lekker heb 'm twee weken terug opquote:
Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef Bakkerd het volgende:
Heeft iemand de Core Brownie Blondie al ergens gespot?
Zag die op facebook, maar kan m nergens vinden
Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ik
Dichtstbijzijnde AH XL is voor mij 40 km, dus dan verwacht ik voorlopig niet dat ik die tegenkomquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Bakkerd het volgende:
Die Cookie Clever (die eigenlijk Clever Cookies blijkt te heten) had ik ook nog nooit van gehoord nee!
Omschrijving: "Vanilla ice cream with a chocolate cookie swirl, double chocolate cookies and chocolate chip cookies"
Klinkt wel goed...
ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..quote:Op donderdag 11 april 2013 08:08 schreef Holyme het volgende:
Clever Cookies geprobeerd, maar vond 'm erg tegenvallen, die komt hier niet meer in huisWeinig koekjes die voornamelijk hard en vrij smakeloos waren, en door de swirl leek het ijs wel grijs op sommige plekken. Vond 't meer saai vanilleijs met her en der 'n hard stukje ofzo
Was eigenlijk op zoek naar Blondie Brownie, die lijkt me wel erg lekker!
Peanut Butter Me Up.quote:Op donderdag 11 april 2013 08:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik Had voor t eerst peanutbutter cup? prima te eten dat pindakaasijs, ik vind alleen de core niet zo lekker. laatst had ik double o whammy, idem..core vind ik niet zo te doen
Lekker, maar niet erg bijzonderquote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Lekker!
Heeft iemand al eens Baked Alaska op en zo ja: is het wat? Ik ben geen fan van de vanille B&J's, maar hier zitten dan nog marshmallow swirls en witte choco-ijsberen in.
Joepie ze hebben m bij de videotheekquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..
6,25 bij de plaatselijke videotheek. Ja, dag!quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Joepie ze hebben m bij de videotheekDit weekend proberen!
Ik heb ze gisteren bij Hoogvliet gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Ik zag deze gisteren bij de C1000.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:38 schreef Bakkerd het volgende:
Wow echt? Dat gaat mij ook een beetje te ver... En heb m bij de supermarkt nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
6,25 bij de plaatselijke videotheek. Ja, dag!
1,69 bij C1000 Wageningen, wel alleen Chocolate Fudge Browie Low-Fat. Of voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef Doodloper het volgende:
Ze zijn nu tot 13 mei in de aanbieding bij de Makro, 500 gram voor ¤ 3,60 (inc btw).
sure?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Platina het volgende:
voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.
Lokale, van de horeca over en het wordt bij de studenten gedumpt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
sure?echte B&J ook, geen namaak spul?
Hij staat niet in de folder of is het een lokale aanbieding ofzo?
enig idee tot wanneer ze het hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Lokale, van de horeca over en het wordt bij de studenten gedumpt.
Ik weet niet of je een Jumbo of AH in de buurt hebt? Bakken die de een niet heeft, heeft de ander... das de deal van Ola(leverancierding van B&J)quote:Op woensdag 17 april 2013 02:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
6,25 bij de plaatselijke videotheek. Ja, dag!
Ja, maar goed dat ik niet in de buurt van Wageningen woon, want dat krijg ik echt wel voor elkaar om dat binnen een week weg te hebben als het eenmaal is aangebrokenquote:
C1000 hier in de buurt verkoopt een bakje voor ¤ 5,50. Er wordt dikke winst gemaakt op zo'n bakje, zoveel is zeker. Wat een prijzen. Als je even met je gezin aan de Ben & Jerry wilt gaan, heb je zowat een vermogen nodigquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dafuq? Jumbo verkoopt ze voor ¤ 4,89. Nog steeds (te) duur, maar i.i.g. goedkoper dan ¤ 5,50.
die 6 euro bakken zijn er niet meerquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:49 schreef Platina het volgende:
[..]
1,69 bij C1000 Wageningen, wel alleen Chocolate Fudge Browie Low-Fat. Of voor 6 euro een 4,5 liter bak Fairly Nuts.
Baas boven baas
Klopt, en stukken goedkoper!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Vloeken in de kerk, ik weet het... maar de Lidl variant van Chunky Monkey is haast niet van het eggie te onderscheiden.![]()
jepsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja die gaan heel erg snel. Neem aan dat de Chocolate Fudge er wel nog was?
Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ze moeten eigenlijk een pistachesmaak gaan maken
Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.
[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 6 mei 2013 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.
Dit zijn een perfecte product line-up in Nederland zijn:
- Cookie Dough
- Half Baked
- Phish Food
- Chocolate Macadamia
- Chocolate Fudge Brownie
- Blondie Brownie (regular)
- Cow Power/Fossil Fuel
- Pistachio Pistachio
- Oh My Apple Pie
- Doughble Whammy
- Peanut Butter Cup
- Fairly Nuts
- Strawberry Cheesecake
- Cherry Garcia
- Caramel Chew Chew
- Cake Batter
Eruit:
- Baked Alaska
- The Vermonster
- New York Super Fudge Chunk
- Chunky Monkey
- Karamel Sutra
De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt
Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.
Wij?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!
De Lidl variant (Mcennedy's) van de Chunky Monkey (Bananalicious) lijkt als twee druppels water op die van B&J's.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk de perfecte ben&jerry kloon?
Aldi haar pints?
Vanilla Caramel Fudgequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
Bij de AH zijn ze ook in de bonus deze week (tot morgen of zondag dus?), 1 euro korting.
[ afbeelding ]
nice
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
Is die Alaska baked eigenlijk te eten? Ik wil die wel proeven maar vind geen mini cup.
Aanraders?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
Als je op zoek bent naar sterke smaken, kun je eigenlijk niet mis met Oh My Apple Pie of Fairly Nuts, fijn als je even genoeg hebt van chocolade ijs en iets anders wilt proberen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Aanraders?
Ik heb nog niet veel gehad (coukie dough, cunky monkey, chocolate fugde brownie en vermonster).
Het is ook vanilleroomijs, geen witte chocolade-ijsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
Huh hoe kom je daaraan?quote:
Lokale Lidl.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daaraan?
Deze week zijn ze trouwens bij Bas, Dirk en Digros in de aanbieding voor slechts ¤ 2,99.
https://www.lekkerdoen.nl(...)en---jerry-s-ijs.htm
Hm, ook maar eens proberen dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Lokale Lidl.
De Mcennedy's 'Chunky Monkey' en 'Strawberry Cheesecake' variant vind ik persoonlijk beter smaken dan de B&J's. Minder chemisch smaakje en ook minder zoet.
Ik heb deze vandaag gekocht (clever cookies is t trouwensquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..
Daarom moet je ook Peanut Butter cup kopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vandaag de 'Peanut Butter Me Up' gekocht. Had niet verwacht dat ik dit zou zeggen maar: gatverrrr!De smaak van die frambozengelei vind ik veel te aanwezig en dat ijs vind ik ook middelmatig.
Tegenvaller!
In 1 keer of dat niet?quote:
ach maak je niet druk.. is niet dat je dat elke dag/week doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
1500 kcal in een keer?
Oppassen dat je niet Dikkie Dik wordt.
AH heeft ze hier standaard in het assortiment.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Ori het volgende:
Welke supermarkt heeft Cookie Dough standaard in het assortiment?
Was laatst bij de AH en verwachtte het daar wel aan te treffen, maar helaas.
Toen maar Clever Cookies meegenomen, die smaakte ook wel goed trouwens.
Die is er nu weer met caramel in het midden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Dingest het volgende:
Ik vond Blondie Brownie heel goed te doen, maar nu ik kan ik het nergens meer vinden
Wat ben je laat.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:46 schreef d4v1d het volgende:
Schaamteloze bump. 1+1 gratis nu bij Dirk/Digros etc..
Ja! Was lekker, maar heb toch liever cookie doughquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:05 schreef Mryc het volgende:
Iemand de pumpkin cheesecake al geprobeerd?
Gisteren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:05 schreef Mryc het volgende:
Iemand de pumpkin cheesecake al geprobeerd?
Blueberry cheesecake ken ik niet... Moeite waard dus?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef Holyme het volgende:
Vond 'm ook lekker,en Save Our Swirled ookMaar allebei nou ook weer niet zo geweldig dat ik ze vaker zou kopen, Cinnamon Buns, Blueberry Cheesecake en op z'n tijd Cookie Dough en Blondie Brownie vind ik lekkerder. AH had ook nog een nieuwe banaansmaak trouwens, Satisfy My Bowl.
Ik las: Satisfy My Bowel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:17 schreef Holyme het volgende:
Vond 'm ook lekker,en Save Our Swirled ookMaar allebei nou ook weer niet zo geweldig dat ik ze vaker zou kopen, Cinnamon Buns, Blueberry Cheesecake en op z'n tijd Cookie Dough en Blondie Brownie vind ik lekkerder. AH had ook nog een nieuwe banaansmaak trouwens, Satisfy My Bowl.
Bij de AH XL hier ligt het nog gewoon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:17 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij ligt Häagen-Dazs al jaren niet meer in de Nederlandse schappen...![]()
Toen het nog wel te koop was; meh. Sommige smaken wel, andere weer niet.
Volgens mij verkoopt AH ze nog!quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
De cinnamon buns vond ik heel lekker, maar die is er inmiddels al weer uit
Dan zullen dat zo'n beetje de laatste verkooppunten zijn. Dichtstbijzijnde is voor mij dan 40 km of zoquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij de AH XL hier ligt het nog gewoon.
Mijn ah XL niet meerquote:
Is zo'n greek style smaak, ik vind 'm erg lekker, frisser en ook wat minder zwaar dan de meeste B&J smakenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:38 schreef Mryc het volgende:
[..]
Blueberry cheesecake ken ik niet... Moeite waard dus?
Save Our Swirled heb ik wel geprobeerd maar vond ik geen succes.
ik vind er maar weinig smaak aan zitten die blue berry cheesecake. ik proef in ieder geval geen bosbessen....alleen die koek swirl is wel lekker. cinnemon buns blijft de beste 'nieuwe' smaak tot nu toe.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is zo'n greek style smaak, ik vind 'm erg lekker, frisser en ook wat minder zwaar dan de meeste B&J smaken
Online heeft AH hem nog...quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:59 schreef Aphrodyte het volgende:
De cinnamon buns vond ik heel lekker, maar die is er inmiddels al weer uit
Hij staat hier in ieder geval niet tussen! Dus hij moet nog verkocht/gemaakt worden: http://www.benjerry.nl/smaken/flavour-graveyardquote:
Ja, want koekjesquote:Op zondag 24 april 2016 15:25 schreef Loll het volgende:
Is de swich up pint een beetje goed te doen?
Wou eigenlijk een ander topic kicken om HD. Tijd lang nergens meer gezien. Wordt het nou opeens weer gedistribueerd in nl?quote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Dingest het volgende:
Ik zag laatst bij een AH in Haarlem dat er weer Haägen-Dasz in de schappen lagIk woon zelf in Drenthe, en hier heb ik het al jaren niet meer gezien.
De appie app geeft drie smaken: salted caramel, macadamia nut en strawberry cheesecakequote:Op zondag 24 april 2016 15:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Wou eigenlijk een ander topic kicken om HD. Tijd lang nergens meer gezien. Wordt het nou opeens weer gedistribueerd in nl?
quote:Op zondag 24 april 2016 15:39 schreef Dingest het volgende:
Ik zag laatst bij een AH in Haarlem dat er weer Haägen-Dasz in de schappen lagIk woon zelf in Drenthe, en hier heb ik het al jaren niet meer gezien.
Nog een enorm verschil met de strawberry cheesecake?quote:Op zondag 24 april 2016 21:11 schreef Loll het volgende:
Net de nieuwe B&J framboos cheescake gehaald
Blondie brownie ook niet?quote:Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die core-reeks sowieso niet echt een succes.
Valt daar ook de Karamelsutra onder met caramelcore? Want die vind ik wel heel lekkerquote:Op zondag 24 april 2016 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die core-reeks sowieso niet echt een succes.
Volgens mij zelfde kwaliteit; ik zie alleen een veel sneller aanbod van verschillende smaken die ook weer verdwijnen. Of dat ligt misschien aan mij.quote:Op maandag 25 april 2016 07:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Is B&J net zo achteruit gegaan als Hertog nadat unilever het over nam?
Die vond ik juist het minst. Was niet doorheen te komen.quote:Op maandag 25 april 2016 07:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond vroeger die met frambozencore ook lekker. Maakte het ijs fris.
Dat idee heb ik ook. En een paar goede smaken zijn daarbij helaas verdwenenquote:Op maandag 25 april 2016 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde kwaliteit; ik zie alleen een veel sneller aanbod van verschillende smaken die ook weer verdwijnen. Of dat ligt misschien aan mij.
Als een smaak goed verkoopt nemen ze hem niet uit het programma lijkt mij.quote:Op maandag 25 april 2016 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zelfde kwaliteit; ik zie alleen een veel sneller aanbod van verschillende smaken die ook weer verdwijnen. Of dat ligt misschien aan mij.
Jaaaa, zag vorige week 1 pint liggen bij de AH, snapte al niet hoe die daar terecht gekomen was.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:42 schreef Dingest het volgende:
Phish Food is in ieder geval weer terug in de schappen, dat was toch altijd wel m'n favoriet
Volgens de B&J-site zijn ze 'door de fans overgehaald het weer terug te halen'. Ik vind het bestquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Jaaaa, zag vorige week 1 pint liggen bij de AH, snapte al niet hoe die daar terecht gekomen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |