Inderdaad. Nog nooit een Dirk binnengelopenquote:Op zondag 16 november 2014 21:27 schreef Dragonberry het volgende:
Goede reden om daar een keertje boodschappen te gaan doen
quote:Op zondag 16 november 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Beetje reclame maken voor de Dirk terwijl je een AH UI hebt.
Jullie kopen alles rechtstreeks van de boer natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is DIRK? Ik woon in Gelderland, ik heb heul nooit van die supermarkt gehoord.
Alleen melk en mais. Voor de rest gewoon bij de Appie.quote:Op zondag 16 november 2014 21:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jullie kopen alles rechtstreeks van de boer natuurlijk.
Dirk niet kennenquote:Op zondag 16 november 2014 21:44 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is DIRK? Ik woon in Gelderland, ik heb heul nooit van die supermarkt gehoord.
Koeltas meenemenquote:Op donderdag 20 november 2014 09:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoelang kan je zo'n bak ijs buiten de vriezer houden? Moet 25 minuten fietsen
Welke hadden ze wel? En voldoende?quote:Op donderdag 20 november 2014 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koeltas meenemenMaar met het weer nu (graadje of 8) moet die 25 minuten ook wel lukken hoor.
Van de week trouwens even bij de Dirk langsgeweest (wat een chaotische winkel is dat zeg) maar geen Cookie Dough, dus geen ijs gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |