Lag prima vanochtendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
HIERRR moet ook een boete op staan
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:
Geen gordijnen open doen.
Dekbed zo vertrapt.
Al mijn kussens gejat
Ik had een wekker die mij wektequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wekt ie je liefdevol door met een kussen op je hoofd te meppen?
ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoop echt dat het snel over is.. dan is mijn spaarrekening weer een stuk blijer
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Toetje voor zaterdag
http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/recepten/hazelnootmeringuetaart-van-tom-van-t-hek
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:26 schreef Cee het volgende:
We gaan bij Patrriiieeek eten zaterdag.Met z'n allen!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
Ik was de chauffeur overigens, als je goed had opgelet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:22 schreef Lutte het volgende:
Hahaha ik droomde vannacht dat ik met Pat en Kal in de bus zat, en later stapte Cee ook nog in en dat was een Franse kakmadameEn toen werd ik helemaal para wakker want ik zat toch al in de bus?!1!1!1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |