quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Sorry, het moet editie 136 zijn, ik heb het per ongeluk aangepast!
Dat je überhaupt de moeite nog neemt dan om het zo vaak uit te leggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:32 schreef Selestha het volgende:
Sommige mensen zijn dom. En irritant. Ik zag bij een van de adressen waar ik post lever (een grote loods waar een feestje gaande was) een busje staan met deur open en de sleutels op de chauffeursstoel. Chauffeur was nergens te bekennen en de laadbak stond ook nog open. De deur naar de entree was dicht dus de chauffeur was al een tijdje verdwenen.
Dus ik loop naar een afdakje waar wat rokers onder staan, en zeg ''hallo, er staat bij de ingang een onbeheerd busje van de catering met een open deur en de sleutels op de chauffeursstoel; iedereen kan er mee weg rijden dus kunnen jullie dit even doorgeven aan de organisatie?''. Krijg ik éérst van drie mensen de vraag ''was het een bus of een busje'' en bij de derde keer zei ik '' IK ZEI TOCH NET, BUSJE, WAS DAT NIET DUIDELIJK?'' en eentje moest lachen ''jaaa hij luistert nooit zo goed, maar wat wil je dat WIJ daaraan doen??'' En dus moest ik nogmaals mijn vraag herhalen.. Onderwijl hun irritante gegiebel aanhorend over domme postbodes..
Tot zo ver mijn goede daad voor vandaag
Ik moet zeggen dat ik ook alleen terug rij als ik er nog langs kom. Voor mijn laatste rondje staat mijn fiets altijd halverwege de wijk en als een adres dan in het deel is waar ik nog langs kom op weg naar depot/huis probeer ik het nog eens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
M.b.t. de eerste alinea: te achterlijk gewoon!![]()
M.b.t. de tweede alinea: ja dat deed ik ook altijd, maar sinds ik al maanden en maanden nooit meer aangetekende brieven hoef te bezorgen is het ook niet meer nodig...
Doe het slechts uit eigenbelangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oké, ik deed maanden terug ook nog weleens zulke dingen. Goed bezig!
Hahaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat je überhaupt de moeite nog neemt dan om het zo vaak uit te leggen.
Je bent te goed voor deze wereld!
Ik zou er zelf met dat busje vandoor zijn gegaan
Wat is er dan maandag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik kan niet wachten tot maandag
Mijn nieuwe auto is dan rijklaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Wat is er dan maandag?
Wij gaan zaterdag een paar dagen weg, naar Zuid Duitsland. Verheug me er erg op! Heerlijk, een paar dagen lekker eten, en uitslapen!
Ga je er nog op uit? Of gewoon lekker thuis chillen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:16 schreef Herfstblad het volgende:
Nog 1 dag en daneen week vakantie.
Mijn tc had me gebeld, ik terugbellen, maar nu neemt ie niet meer op. handig.
En een voorbereider had in een zak een kaartje voor mijn wijk geschoven, terwijl ie niet voor mijn wijk was. Handig joh.
Ik blijf gewoon thuis.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je er nog op uit? Of gewoon lekker thuis chillen?
Van zo'n bericht heb je alleen al een week vakantie nodig om bij te komen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:18 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis.Wel een aantal afspraken staan al.
Edit: ZUCHT. Kreeg ik net dus telefoon: Bij wie ik vakantie had gevraagd want er stond niets in het boek. Sjongejonge.![]()
En of ik alle dagen weg ben.
Regel je zaken goed ofzo.
mooi bedrijf is het tochquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:18 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis.Wel een aantal afspraken staan al.
Edit: ZUCHT. Kreeg ik net dus telefoon: Bij wie ik vakantie had gevraagd want er stond niets in het boek. Sjongejonge.![]()
En of ik alle dagen weg ben.
Regel je zaken goed ofzo.
Verder zijn Alkmaar, Heerhugowaard, Schagen, Bergen en Wieringerwerf nu zo ongeveer samengevoegd op één locatie.quote:Doordat de reorganisatie is stilgelegd hebben we nu bij sommige vestigingen te maken met huisvestingsproblemen: huurcontracten die verlopen of verkoop van panden. De vestigingen die het betreft verhuizen naar nieuwe of bestaande locaties, waarbij de aansturing en processen hetzelfde blijven. De reisafstanden nemen vaak wel toe voor medewerkers.
Zo ook in Noordoost: binnenkort verhuizen de locaties Dedemsvaart en Ommen naar een bestaande locatie in Zwolle. En de locaties Veendam en Winschoten verhuizen naar het lege CVL-pand in Assen. De toename in reisafstanden leidde tot diverse vragen bij deze medewerkers over de reiskostenvergoeding. Samen met de medewerkers is een lokaal vervoersplan opgesteld. Hierdoor wordt het mogelijk om ondanks de toename van de reisafstanden toch de nieuwe werkplek te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |