Nou blijkt dus dat de meerderheid van de mensen die ik ken dan geen sex hebben. (mijn vriend deed het trouwens ook niet voordat ie wat met mij had)
Nou vraag ik me dus serieus af waarom nietof waarom nou juist wel?
Ik heb dus wel altijd gewoon sex als ik ongesteld ben alleen ik laat me niet vingeren of beffen. En ik doe het ook niet de eerste twee dagen omdat ik dan heftig ongesteld ben en dat vind ik dan ook niet echt lekker in verband met veel buikpijn enzo.
quote:Nee idd daarom doe ik het dan ook niet de eerste twee dagen maar wanneer je daar geen last meer van hebt waarom zou je dan nog steeds niet doen?
Op woensdag 21 augustus 2002 16:58 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe het dan echt niet met m'n vriend omdat ik dan altijd erge last heb van die lekkere buikpijnkrampen. En das nie echt lekker als je het dan gaat doen.
Kan me voorstellen dat je het wel/niet wilt.. tis 'anders'.
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 16:53 schreef Lekkertje het volgende:
Ik zat laatst op een verjaardag en toen kwamen we op het onderwerp. Sex als je ongesteld ben.Nou blijkt dus dat de meerderheid van de mensen die ik ken dan geen sex hebben. (mijn vriend deed het trouwens ook niet voordat ie wat met mij had)
Ik heb dus wel altijd gewoon sex als ik ongesteld ben alleen ik laat me niet vingeren of beffen. En ik doe het ook niet de eerste twee dagen omdat ik dan heftig ongesteld ben en dat vind ik dan ook niet echt lekker in verband met veel buikpijn enzo.
quote:maar niet op mijn bed!
Op woensdag 21 augustus 2002 17:01 schreef Viperdesign het volgende:
Precies, kan best.
maar ben het met je eens, kan best wel.
quote:vet?
Op woensdag 21 augustus 2002 17:05 schreef nuker het volgende:
1 woord: ranzig
quote:omdat de eerste 2 dagen de ergste wel zijn, maar ik er daarna wel degelijk nog last van heb. Bijna de hele periode.
Op woensdag 21 augustus 2002 17:00 schreef Lekkertje het volgende:[..]
Nee idd daarom doe ik het dan ook niet de eerste twee dagen maar wanneer je daar geen last meer van hebt waarom zou je dan nog steeds niet doen?
quote:Typisch antwoord dit...
Ze kunnen allemaal niet wachten tot ze eindelijk eens een keer echt met een meisje wat mogen doen. Maar als ze dan ongesteld is en (in 99% vd gevallen) echt botergeil is, is het ineens ranzig...
...heel typisch
het is zelfs zo dat een vrouw meer zin heeft in sex als ze ongesteld is.
quote:en waarom is het dan in een woord ransig. Je pakt een condoom een handoekje en klaar
quote:ow das kut
Op woensdag 21 augustus 2002 17:09 schreef Together-Alone het volgende:[..]
omdat de eerste 2 dagen de ergste wel zijn, maar ik er daarna wel degelijk nog last van heb. Bijna de hele periode.
quote:Een wat?!
Op woensdag 21 augustus 2002 17:11 schreef bloemmm het volgende:
mijn vriendin heeft een mirena, voordeel is dat ze dan niet ongesteld wordt
en sex onder de douche kan dan ook altijd nog, ook wel hygienisch en makkelijk, want je hoeft niets schoon te maken... bovendien altijd erg relaxed
maar zoals ik hierboven al zei, heb ik er geen last van
quote:he ik weet niet of deze vraag nog ongesteld was maar hoe zouwen lesbies sex hebben als hun allebei ongesteld zijn
niet vingeren of beffen
quote:Mirena
Op woensdag 21 augustus 2002 17:18 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Een wat?!
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 21-08-2002 17:26]
quote:o vandaar de uit drukking bloed geil he he
Op woensdag 21 augustus 2002 17:20 schreef bloemmm het volgende:
ik heb van een lesbi wel eens gehoord dat zij echt altijd sex hebben, ook bij ongesteldheid...misschien kunnen zij er beter tegen...
quote:En dan word je niet meer ongesteld?
Op woensdag 21 augustus 2002 17:22 schreef eNaSnI het volgende:
Mirena
quote:Tegenwoordig heb je ook een hormoonspiraaltje: Mirena. Dit lijkt precies op een gewoon spiraaltje. Maar in plaats van het koperdraad, zit er een staafje omheen met een hormoon.
Op woensdag 21 augustus 2002 17:23 schreef FlowDesign het volgende:[..]
En dan word je niet meer ongesteld?
Let op: Mirena beschermt niet tegen soa!
Bron: www.netdokter.nl
na 5 jaar moet ie vervangen worden (of je stopt ermee) en dan gaat alles weer zoals voorheen. voordeel is dat bij de meeste vrouwen die een mirena hebben, er ook geen maandelijkse bloedinkjes meer optreden ... lekker he, je kunt t niet vergeten zoals de pil en je hoeft er verder nooit aan te denken zoals bij een condoom..
ik ben er heel blij mee en (belangrijker natuurlijk) m'n vriendin ook!
quote:De kans is heel groot dat je buikpijn weg is, nadat je klaargekomen bent!
Op woensdag 21 augustus 2002 16:58 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe het dan echt niet met m'n vriend omdat ik dan altijd erge last heb van die lekkere buikpijnkrampen. En das nie echt lekker als je het dan gaat doen.
zeg ik dan maar altijd
Neej, maar beffen is `out of the question` als je in je periode zit, lekker stampe daar in tegen, moet kunnen.
of ze moet zelf aangeven het niet te willen...
Maar weet er een van jullie nu dan ook waarom iemand het niet zou doen.
Zoals vrouwen met echte buikkrampen.
Hebben jullie misschien ook nog andere redene waarom niet?
quote:"Een echte ridder heeft af en toe bloed aan zijn zwaard"
Op woensdag 21 augustus 2002 17:33 schreef Boccaccio het volgende:
"Een echte kapitein vaart ook door de roode zee"
ik deed het eerst niet vanwege de gedachte, zonder het ooit geprobeerd te hebben.
Nu ik het wel doe, bevalt het me prima, ik laat gewoon aan haar over wanneer het wel of niet kan.
Ik onthoud toch niet welke dag het in de periode is.
Maar nadat ik het dus voor de eerste keer gedaan had, had ik eignelijk zoiets van, hmmm het stelt eigenlijk nix voor dus waarom ook niet.
quote:Dat euh, kan ik beamen ja
Op woensdag 21 augustus 2002 17:12 schreef Capo_di_tuti_Capi het volgende:
helemaal niks mis mee.het is zelfs zo dat een vrouw meer zin heeft in sex als ze ongesteld is.
quote:DIT IS NOU MIJN LIEVE VRIENDJE IS HET GEEN SCHATJE
Op woensdag 21 augustus 2002 18:38 schreef MnM het volgende:
ikke hier, het vriendjeik deed het eerst niet vanwege de gedachte, zonder het ooit geprobeerd te hebben.
Nu ik het wel doe, bevalt het me prima, ik laat gewoon aan haar over wanneer het wel of niet kan.
Ik onthoud toch niet welke dag het in de periode is.Maar nadat ik het dus voor de eerste keer gedaan had, had ik eignelijk zoiets van, hmmm het stelt eigenlijk nix voor dus waarom ook niet.
maja et kan wel..zal wel een condoom gebruiken natuurlijk!
maar iedereen zn eigen mening hierover he..
Wel geef ik heel duidelijk aan DAT ik het ben zodat mijn partner niet voor verassingen komt te staan.
Vies vind ik het zowieso niet..bloed is bloed...het is toch ook niet vies als je je in je vinger snijdt ?
Wel ffe oppassen voor het bedje...of meteen in de wasmachine erna...
eneuh.. buikpijn...
klaarkomen maakt dat het wegtrekt.. Ikzelf heb ook erge last van buikpijn altijd tijdens mijn periode.. Sex werkt beter dan een asperine en is nog gezonder ook.
Voorstellen kan ik het me wel dat er ook mensjes zijn die het minder vinden tijdens de periode van hunzelf of hun partner. De 1e keer voelde ik me ook ongemakkelijk. Maar als je merkt dat je partner er totaal geen probleem van maakt is het zo over. En handigheid in het opruimen/ voorkomen van troepjes krijg je ook vanzelf.
quote:Wist je al dat je supersnel van je buikpijn af kunt komen als je goed klaarkomt ? Daar kan geen pijnstiller tegenop..
...en dat vind ik dan ook niet echt lekker in verband met veel buikpijn enzo.
quote:hehe, dies goed!
Op woensdag 21 augustus 2002 17:01 schreef Kaalhei het volgende:
Een goede soldaat schiet niet op het rode kruis
[Dit bericht is gewijzigd door kees1977 op 29-08-2002 12:23]
quote:Nadine, je hebt gelijk hoor een paar dagen geen sex lukt best
Op donderdag 29 augustus 2002 12:20 schreef Nadientje het volgende:
Nou ik vind het vies
En mijn vriendje gelukkig ook... kan wel 4 dagenm zonder sex hoor
quote:eem handoekje zorgt al voor veel opvang van bloed ed. na de sex,
Op donderdag 22 augustus 2002 19:48 schreef TR08 het volgende:
Ik heb er weinig problemen mee, vind het eigenlijk wel leuk, vooral er na het gestunt om het bed schoon te houden heeft wel watDe geur heb ik weinig last van, daar sluit ik me gewoon voor af:)
Dan maar geen echte schipper...
vroeger deden we het dan met kondoom (leek properder), maar op een geile nacht overgestapt naar lekker natuur... en sindsdien altijd "puur" blijven doen.
quote:Ik weet niet of je het allemaal goed gelezen heb maar ik heb gewoon sex als ik ongesteld ben.
Op vrijdag 23 augustus 2002 00:14 schreef Loedertje het volgende:[..]
Wist je al dat je supersnel van je buikpijn af kunt komen als je goed klaarkomt ? Daar kan geen pijnstiller tegenop..
ik snap alleen niet als mensen zeggen dat ze hun meid tijdens die dagen niet anraaken..want ze neuken ook geen open wonden?
maar goed, het is niet mijn vriend
en ik was mijn beddengoed toch zelf, dus wat kan zal het me uitmaken ?
Deze zeeman gaat alleen uit varen wanneer de storm een beetje is gaan liggen, dus ik wacht meestal een dag of twee/drie alvorens ik het anker uit het water trek.
Das weer een goeie tip
een echte man vaart ook de rode zee (alleen natuurlijk wanneer je ze niet langer kent dan 2 dagen
quote:Ik ben het helemaal met je eens. De eerste twee dagen niet... maar als het toch niet hevig is, waarom niet?
Ik zat laatst op een verjaardag en toen kwamen we op het onderwerp. Sex als je ongesteld ben.Nou blijkt dus dat de meerderheid van de mensen die ik ken dan geen sex hebben. (mijn vriend deed het trouwens ook niet voordat ie wat met mij had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |