Nou blijkt dus dat de meerderheid van de mensen die ik ken dan geen sex hebben. (mijn vriend deed het trouwens ook niet voordat ie wat met mij had)
Nou vraag ik me dus serieus af waarom nietof waarom nou juist wel?
Ik heb dus wel altijd gewoon sex als ik ongesteld ben alleen ik laat me niet vingeren of beffen. En ik doe het ook niet de eerste twee dagen omdat ik dan heftig ongesteld ben en dat vind ik dan ook niet echt lekker in verband met veel buikpijn enzo.
quote:Nee idd daarom doe ik het dan ook niet de eerste twee dagen maar wanneer je daar geen last meer van hebt waarom zou je dan nog steeds niet doen?
Op woensdag 21 augustus 2002 16:58 schreef Together-Alone het volgende:
Ik doe het dan echt niet met m'n vriend omdat ik dan altijd erge last heb van die lekkere buikpijnkrampen. En das nie echt lekker als je het dan gaat doen.
Kan me voorstellen dat je het wel/niet wilt.. tis 'anders'.
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 16:53 schreef Lekkertje het volgende:
Ik zat laatst op een verjaardag en toen kwamen we op het onderwerp. Sex als je ongesteld ben.Nou blijkt dus dat de meerderheid van de mensen die ik ken dan geen sex hebben. (mijn vriend deed het trouwens ook niet voordat ie wat met mij had)
Nou vraag ik me dus serieus af waarom nietof waarom nou juist wel?
Ik heb dus wel altijd gewoon sex als ik ongesteld ben alleen ik laat me niet vingeren of beffen. En ik doe het ook niet de eerste twee dagen omdat ik dan heftig ongesteld ben en dat vind ik dan ook niet echt lekker in verband met veel buikpijn enzo.
quote:maar niet op mijn bed!
Op woensdag 21 augustus 2002 17:01 schreef Viperdesign het volgende:
Precies, kan best.
maar ben het met je eens, kan best wel.
quote:vet?
Op woensdag 21 augustus 2002 17:05 schreef nuker het volgende:
1 woord: ranzig
quote:omdat de eerste 2 dagen de ergste wel zijn, maar ik er daarna wel degelijk nog last van heb. Bijna de hele periode.
Op woensdag 21 augustus 2002 17:00 schreef Lekkertje het volgende:[..]
Nee idd daarom doe ik het dan ook niet de eerste twee dagen maar wanneer je daar geen last meer van hebt waarom zou je dan nog steeds niet doen?
quote:Typisch antwoord dit...
Ze kunnen allemaal niet wachten tot ze eindelijk eens een keer echt met een meisje wat mogen doen. Maar als ze dan ongesteld is en (in 99% vd gevallen) echt botergeil is, is het ineens ranzig...
...heel typisch
het is zelfs zo dat een vrouw meer zin heeft in sex als ze ongesteld is.
quote:en waarom is het dan in een woord ransig. Je pakt een condoom een handoekje en klaar
quote:ow das kut
Op woensdag 21 augustus 2002 17:09 schreef Together-Alone het volgende:[..]
omdat de eerste 2 dagen de ergste wel zijn, maar ik er daarna wel degelijk nog last van heb. Bijna de hele periode.
quote:Een wat?!
Op woensdag 21 augustus 2002 17:11 schreef bloemmm het volgende:
mijn vriendin heeft een mirena, voordeel is dat ze dan niet ongesteld wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |