jij hebt het over bruto ik nettoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je krijgt minder dan het minimumloon?
Als het minimumloon 1.456,20 is, zou jij dit voor 2 weken ontvangen (de tweede twee weken van de maand), maar dat is 336,- per week en 168,- per week voor de eerste twee weken. Dit is 1008,13 per maand. Bruto, ja, de 336,- voor de training krijg je over 2,5 maand nog.
Dus je kreeg over twee weken werken 750 euro netto?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:42 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
jij hebt het over bruto ik netto
nee 4 weken waarvan 2 weken 50%quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus je kreeg over twee weken werken 750 euro netto?
Dat is toch helemaal niet slecht?
Als je het door de bruto/netto-calculator trekt, dan kom je op netto 882 euro uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:42 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
jij hebt het over bruto ik netto
jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je het door de bruto/netto-calculator trekt, dan kom je op netto 882 euro uit.
Wat gaat er nog van die 882 euro af, want de loonheffing is dan al verrekend?
Het was geen ja/nee vraagquote:
Dus je nettoloon is 882 euro?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
ja de loonheffing is verrrekend
voor de 1e 4 weken het varieert een beetje omdat ik soms paar uur minder werk (0 uren contract) dus ene keer werk ik 6 uur andere keer 8. het is te weinig dat moge duidelijk zijnquote:
Zo zou je het ook kunnen noemen, een ander noemt het knettergek.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef GSbrder het volgende:
Ik ken een meid die voor haar bijbaan, met maar een paar honderd euro per maand te besteden, op het moment dat haar auto kapot was, met de taxi naar het bedrijf kwam. Dat kostte haar 80 euro die ze natuurlijk nooit van de baas kreeg - hooguit 3 euro reiskostenvergoeding gok ik - terwijl ze nog niet eens 80 euro zou verdienen op die dag. Kijk, dat is nou hart voor de zaak.
Het is meer dan een bijstandsuitkering, moge dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:41 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
voor de 1e 4 weken het varieert een beetje omdat ik soms paar uur minder werk (0 uren contract) dus ene keer werk ik 6 uur andere keer 8. het is te weinig dat moge duidelijk zijn
waar zeg ik dat dat niet zo is? ik ben er niet tevreden mee en dus werk ik hier tot ik wat anders heb en zoek ik verder naar een betere werkgeverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is meer dan een bijstandsuitkering, moge dat duidelijk zijn.
Dat is prima. Zorg er alleen voor dat je niet langer je werk weigert, dat werkt niet in je voordeelquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
waar zeg ik dat dat niet zo is? ik ben er niet tevreden mee en dus werk ik hier tot ik wat anders heb en zoek ik verder naar een betere werkgever
nooit heb ik werk geweigerd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is prima. Zorg er alleen voor dat je niet langer je werk weigert, dat werkt niet in je voordeel.
Hoe wil jij het beestje dan noemen: niet op komen dagen? Wegblijven? Absent melden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:51 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
nooit heb ik werk geweigerd...
ik heb donderdag netjes aangegeven dat als ik niet tijdig mijn reiskosten krijg ik niet KAN komen, dat is geen weigering te noemen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe wil jij het beestje dan noemen: niet op komen dagen? Wegblijven? Absent melden?
Mwah. Gaven ze je toestemming voor deze vorm van verlof dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
ik heb donderdag netjes aangegeven dat als ik niet tijdig mijn reiskosten krijg ik niet KAN komen, dat is geen weigering te noemen.
niet bepaald maar ik heb weinig keus reizen kost geld en dat dienen hun te betalen, het is absurd om hun tekort komingen op mij af te schuivenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah. Gaven ze je toestemming voor deze vorm van verlof dan?
Ze hebben toch ook nooit gezegd het niet te gaan betalen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
niet bepaald maar ik heb weinig keus reizen kost geld en dat dienen hun te betalen, het is absurd om hun tekort komingen op mij af te schuiven
die mening mag je hebben ik vind dat de houding van mijn werkgever om te kotsen is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ts, wat ben jij een eikel zeg...
Je hebt gelijk wat betreft die reiskosten, maar je houding is gewoon om van te kotsen
jawel die dag die ik niet kon komen wordt niet betaald ik vind niet dat mij iets te verwijten valt dus ik verlies geld buiten mijn schuld. het is niet dat ik een dijk van een salaris heb dus tjaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook nooit gezegd het niet te gaan betalen?
Wat dacht je dan, dat je geld krijgt als je een dag niet op komt dagenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
jawel die dag die ik niet kon komen wordt niet betaald ik vind niet dat mij iets te verwijten valt dus ik verlies geld buiten mijn schuld. het is niet dat ik een dijk van een salaris heb dus tja
ja was niieet mijn fout, wat vind jij dan dat ik moet bloeden voor andermans foutenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat je geld krijgt als je een dag niet op komt dagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |