abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:20:46 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_124285689
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:45 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Maagbandje of gbp? Raden ze daar echt nog maagbandjes aan? Waarom geen sleeve? Tussen een maagbandje en gbp zit echt een heel verschil. Tussen maagbandje en sleeve ook maar een sleeve is niet zo ingrijpend als een gbp. Apart dat er toch nog meerdere ziekenhuizen zijn waar ze maagbandjes plaatsen, is algemeen bekend dat het grootste deel van de patiënten er heel veel ellende mee krijgen en nogmaals geopereerd moeten worden om een gbp te krijgen (sleeve doen ze niet snel na een maagband).
Je mag niet zelf kiezen, zij kijken wat het beste bij jou als persoon past... Ik neem aan dat er wel overleg zal zijn ook.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:54:08 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_124325744
Heb gister effe een pakketje binnengekregen van het ziekenhuis, bloedformulieren om bloed te laten prikken voor tig verschillende dingen, informatieboekjes, een vragenlijst van zo'n 75 pagina's :') en nog een vraag over meewerken aan een wetenschappelijk onderzoek...

Het sterkt me wel in m'n gevoel dat ze het hier gewoon echt heel erg grondig en goed aanpakken, dat geeft vertrouwen in het verdere verloop...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_124326222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je mag niet zelf kiezen, zij kijken wat het beste bij jou als persoon past... Ik neem aan dat er wel overleg zal zijn ook.
Er wordt inderdaad naar jou als persoon gekeken, maar een maagbandje is wel behoorlijk 'uit de tijd'. Er wordt gekeken naar wat het probleem bij jou is, of je nog een kinderwens hebt, etc.

Ik heb nog wel een kinderwens, maar wilde liever een GBP dan een sleeve, omdat de sleeve bij 1 op de 5 mensen niet het gewenste effect geeft, en ik ben meestal niet de 'mazzelaar'. De arts vond het een prima idee, vooral omdat inmiddels in Leeuwarden is gebleken dat zwangerschap na een GBP prima kan. Wel wordt aangeraden in beide gevallen niet binnen een jaar na de operatie zwanger te worden.

Beide zijn trouwens geschikt voor 'volume-eters', maar geen enkele WLS is geschikt voor emotie-eters. Tenminste, daar zijn ze in Leeuwarden van overtuigd.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_124326228
Dicht
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')