quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn realm lees je regelmatig aanbiedingen voor guilds die iemand wil verkopen.
/trade WTS level 25 guild, 230 ppl, 1450 achivementpoints, 7/8 banktabs, whisp me offers
En dat jeukt gigantisch bij mij. Een soort moderne vorm van slavernij of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar maken ze er ook gebruik van? Heeft het bij de nieuwe release een flinke deuk opgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Ja hoor, daar wordt gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:26 schreef Wolve000 het volgende:
Maar maken ze er ook gebruik van? Heeft het bij de nieuwe release een flinke deuk opgelopen?
OP classes in pvp:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:39 schreef WJE11 het volgende:
Iemand die veel PvPt op 90? Ben erg benieuwd naar welke classes OP zijn en of er veel veranderd is met lvl 85. Level nu zelf een Warrior (74) voor PvP, heb ook nog een 87 Dk, 85 Shammy/Druid, 80 pala/rogue staan, maar kan eigenlijk niet kiezen.
Edit: en nog een 83 priest, maar wel op een andere server
Is toch dezelfde model als die van lvl 25 guilds? Kor'Kron Annihalator?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Exalted met Klaxxi!
Scorpion mount!
Ah klop ja, was vergeten dat die alleen horde was, nou gefeli!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar ikke alliance zijn! Wij opgezadeld zijn met lelijk leeuw. Wij nooit scorpion gekopen! Ik nu wel één gekregen! Ik blij zijn!![]()
![]()
![]()
Hihi, sorry, ben gewoon erg blij met me scorpioen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |