quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mja goed, "met de wetenschap van nu" walg ik best wel van het feit dat mijn ouders zowat iedere week een nieuwe pot Vaseline kochten die altijd op het nachtkastje stond..
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
hele topic
Vaders die niet productief zijn
Onderdanige moeders
Hahaquote:
quote:
Wat, als glijmiddel? Lijkt me nou totaal niet fijn, een met vaseline doordrenkte penis in je doos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mja goed, "met de wetenschap van nu" walg ik best wel van het feit dat mijn ouders zowat iedere week een nieuwe pot Vaseline kochten die altijd op het nachtkastje stond..
Lees mijn sig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
hele topic
Vaders die niet productief zijn
Onderdanige moeders
GJE
Wil het eigenlijk ook niet weten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat, als glijmiddel? Lijkt me nou totaal niet fijn, een met vaseline doordrenkte penis in je doos.
Hmm, niet echt betrapt, want ik was niet zeker of ze nou seks hadden of nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha
Jij wel je ouders betrapt ooit dan?
GJEquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]je vergeet het laatste
zooooo, je wordt "Gewaardeerd" door een vrouwelijke FOK!ker!quote:
Details, details pls.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hmm, niet echt betrapt, want ik was niet zeker of ze nou seks hadden of niet
ervaring?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat, als glijmiddel? Lijkt me nou totaal niet fijn, een met vaseline doordrenkte penis in je doos.
'Pap, mam, wat doen jullie?'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hmm, niet echt betrapt, want ik was niet zeker of ze nou seks hadden of niet
Tyf gewoon op.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
zooooo, je wordt "Gewaardeerd" door een vrouwelijke FOK!ker!![]()
!
Neequote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Pap, mam, wat doen jullie?'
[..]
Tyf gewoon op.
not sure if....quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben wel bekend met vaseline.
Nou, ik kwam van een vriendin ofzo, wat eerder omdat ze plotseling weg moest.quote:
Ik ken de textuur van vaseline, ik weet hoe het op je huid voelt. En als ik mij zo inleef (wat best lastig is met mijn autismequote:
Oh Godquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik kwam van een vriendin ofzo, wat eerder omdat ze plotseling weg moest.
Kwam ik thuis, alle gordijnen beneden waren dicht, deuren op slot, dus ik: pap mam, doe open.
Komen ze na 5 min deur open doen terwijl ik ondertussen geluiden hoor
proberen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ken de textuur van vaseline, ik weet hoe het op je huid voelt. En als ik mij zo inleef (wat best lastig is met mijn autisme! ) lijkt het me maar een rotgevoel, vaseline in je doos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
Dat is alleen maar gezond eigenlijk als je er over nadenkt. Alleen voor een kind erg pijnlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik kwam van een vriendin ofzo, wat eerder omdat ze plotseling weg moest.
Kwam ik thuis, alle gordijnen beneden waren dicht, deuren op slot, dus ik: pap mam, doe open.
Komen ze na 5 min deur open doen terwijl ik ondertussen geluiden hoor
Ik was toen 13quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alleen maar gezond eigenlijk als je er over nadenkt. Alleen voor een kind erg pijnlijk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
proberen?Ja jij wil gewoon een geil antwoord van mij, zodat je een leuke nieuwe sig kunt maken is het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
R.I.P innocencequote:
Ja, ik kan mij voorstellen dat je als kind er niet aan moet denken als je ouders seks hebben. Maar ik bedoel, het is best gezond als ze wat ouder zijn en langer bij elkaar dat ze nog gewoon seks hebben met elkaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |