Ik heb nog een flesje kunststofreiniger voor tuinmeubels staan, zou dat ongeveer hetzelfde zijn? Bedankt in ieder geval voor de link!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
Kan je hier wat mee http://www.onlineschoonmaakartikelen.nl/webshop/reinigers/
Oh. Ik dacht dat er een soort kleed overheen zat maar het is dus een gewoon oppervlak. Anders pak je er een schuurmachien bijquote:
Ik ben vrij handig, maar als ik met een schuurmachine de badkamer in ga, dan word ik door scriptaman in mijn nekvel gegrepen denkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat er een soort kleed overheen zat maar het is dus een gewoon oppervlak. Anders pak je er een schuurmachien bij
Het is waterproof foundation en kohlpotlood Trovey.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:29 schreef trovey het volgende:
Als het er echt ingetrokken is dan is het meestal jammer maar helaas. Heb dat ooit bij een keukenblad gehad en het is er nooit meer uitgekomen.Wat voor make-up vlekken zijn het trouwens....haarverf of zoiets?
Vettigheid dus....toch nog eens proberen met iets wat vet oplost?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:43 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Het is waterproof foundation en kohlpotlood Trovey.
Omdat je dan de keuken bent uitgelopen? Dat snap ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ik ben vrij handig, maar als ik met een schuurmachine de badkamer in ga, dan word ik door scriptaman in mijn nekvel gegrepen denk
Dank je wel, zal mijn voorraad gele Dasty eens proberen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Vettigheid dus....toch nog eens proberen met iets wat vet oplost?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat je dan de keuken bent uitgelopen? Dat snap ik.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat je dan de keuken bent uitgelopen? Dat snap ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |