Oh ja dat is wel een optie,maar weet niet hoeveel zo'n 40% kortingskaart kost?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 40% kortingskaart, omdat ik het anders ook echt niet kan betalen.
50 per jaarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een optie,maar weet niet hoeveel zo'n 40% kortingskaart kost?
Ik heb medelijden met je broertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef AppelCake het volgende:
Mij broertje kwam, mijn kamer op omdat ik mijn muziek af moest zetten (Terwijl het zacht staat).
Ik zei nee want het staat zacht, toen duwde hij mij en toen trapte ik hem. Hij: '' Waarom trap je me nu? jij begint ook altijd met ruziën hé!'' en toen rende hij huilend weg...
hij was een ongelukje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je broertje.
Taalnazi.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
'mij broertje'
Heb je ooit geleerd hoe je de bezittelijke voornaamwoorden moet gebruiken?
Je ouders waren aan de alcohol en toen gingen ze neuken zonder condoom?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Denk eens even na.
zoiets zou natuurlijk moeten komen tenzij je autisme hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Taalnazi.ik heb geen zin om alles door te lezen nadat ik het heb geschreven.[ afbeelding ]
ik ben niet vormloos kkhomerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Twollie vormloos schatje van me :hearteyes:
pics van je tetten :$:$:$:$$$$quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben niet vormloos kkhomer [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |