Want je moet wol kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ze wel, maar ik doe het niet
Ik ben de laatste tijd gewoon ziek, en dat merk ik aan mn nagels. ze zijn dun, en peelen en scheuren bij het leven. jammer wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook echt geen zin meer om mijn nagels te lakken, het zit er vaak de hele week op
Duur zonder korting ¤ 10,95.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bubsel hoe duur worden ze bij jou?
Nee dat snap ik, jij krijgt natuurlijk ook prijzen waar je je aan moet houden. Belachelijk eigenlijk dat ze zo duur moeten zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja ze zijn meer dan dubbel zo duur kan ik weinig aan veranderen helaas.
Ja, gay inderdaad. Maarja, ook wel weer slim want heel nagellakminnend vrouwvolk koopt hetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, jij krijgt natuurlijk ook prijzen waar je je aan moet houden. Belachelijk eigenlijk dat ze zo duur moeten zijn
Ja maar ze denken toch wel meer na bij zo'n prijs. Die van China Glaze zijn ¤ 8,95 is al beter te doen, al lijken die iets minder holo te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, gay inderdaad. Maarja, ook wel weer slim want heel nagellakminnend vrouwvolk koopt het
Zover ik weet wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:02 schreef Lindytje het volgende:
Ze komen/zitten in de vaste collectie toch?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
http://instagram.com/p/RKoBjTDt1b/
That is sick![]()
Wel gaaf, als er zo'n kar op je staat te wachten
Ja, maar jij hebt er voor betaaldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zover ik weet wel ja.
[..]![]()
Al verwacht ik morgen een doos die misschien niet in de hal past
Dat snap ik maar dan is het nog niet leuk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een early adopter
En holo's zijn niet duur omdat men ons wil naaien. Holo's zijn duur omdat holopoeder kenserduur is. Snap dat nou eens een keer mensen
Yep is zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een early adopter
En holo's zijn niet duur omdat men ons wil naaien. Holo's zijn duur omdat holopoeder kenserduur is. Snap dat nou eens een keer mensen
ja, ze zijn veel nagellakkiger dan Nfu Oh, en ze blijven episch holo met topcoat!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep is zo. lakken ze goed zonder speciale basecoat?
stage lopen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh stage lopen en langer doen over opleiding of opleiding snel afmaken.
Ik loop dan minimaal 6-8 maanden achter. Ik denk dat ik dit jaar wil afmaken en eventueel het 3e jaar uitstel dan.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze zijn veel nagellakkiger dan Nfu Oh, en ze blijven episch holo met topcoat!
Ik zou het doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop dan minimaal 6-8 maanden achter. Ik denk dat ik dit jaar wil afmaken en eventueel het 3e jaar uitstel dan.
Staat goed op je cv en je leert er teringvbeel van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop dan minimaal 6-8 maanden achter. Ik denk dat ik dit jaar wil afmaken en eventueel het 3e jaar uitstel dan.
IK HEB ER TWEE MEER!! ZWEIquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb 426 lakjes, er zijn er nog 9 onderweg en er liggen er nog een stuk of 5 bij Sjaan.
Ik ga sowieso een master doen, ook al zou ik gaan stagelopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Soberso, anders studeert ze af als ze 21 is, dan neemt geen enkele werkgever d'r al serieus
Dat is met iedere bachelor tochquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet echt niet wat de fuck ik moet bereiken met deze bachelor alleen
Ja ik heb al wel leuke dingen gevonden maar als ik in januari zou moeten starten zou dat voor mijn gevoel veel te snel gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Mss het volgende:
Stage is wel een pro Spees, maar je moet wel iets doen wat je leuk vindt. Misschien kun je daar beter eerst naar opzoek gaan en in je derde jaar stage lopen.
Je hebt een redelijk betaalde baan toch? In deze tijd is dat ook niet vanzelfsprekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
niet dat ik nou zo'n fantastiese karriejere heb
Een baan is zelfs niet meer vanzelfsprekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt een redelijk betaalde baan toch? In deze tijd is dat ook niet vanzelfsprekend
Ik word niet eens bij de xenos aangenomen en de jumbo laat gewoon niks van zich horen, handigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Een baan is zelfs niet meer vanzelfsprekend
Heyyyyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Soberso, anders studeert ze af als ze 21 is, dan neemt geen enkele werkgever d'r al serieus
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze zijn veel nagellakkiger dan Nfu Oh, en ze blijven episch holo met topcoat!
Maar dat is al 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heyyyy
Ik was 21 toen ik begon....
NOU JA ZEGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat is al 10 jaar geleden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOU JA ZEG
5jaar en 2 maand![]()
Ik ben nog haske jong
Ja daar is het onderwijs wel wat beter geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik studeerde natuurlijk wel in België en tjah die zijn nu eenmaal velen malen slimmer![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik studeerde natuurlijk wel in België en tjah die zijn nu eenmaal velen malen slimmer![]()
Maar voor veel stages moet je ingeschreven staan bij een opleiding dus dan valt er al heeeeeel veel af.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
Sowieso stage, maar anders tussen de bachelor en master in? Heeft een vriendin van mij ook gedaan, die wist niet welke master ze wilde gaan volgen.
Nu doet ze er twee
Zou eerder zeggen anders, uiteindelijk moeten ze hetzelfde kennen maar in NL is er volgens mij meer vrijheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar is het onderwijs wel wat beter geloof ik
Oohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar voor veel stages moet je ingeschreven staan bij een opleiding dus dan valt er al heeeeeel veel af.
Ja voor het buitenland kun je vaak een beurs aanvragen maar dan kan ik het denk ik nog niet betalen, en ik wil ook heul niet alleen in het buitenland zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oohnaja zei had het ook zelf geregeld en via Erasmus een beurs (zat in Madrid bij een architectenbureau). Dan is het toch al anders.
Geld uitgevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Werken. Geld verdienen. Dit dat alles
Net zoals toen met mijn iPad alleen was ik 10x ergerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
en ik ben echt strontchagrijnig omdat ik mijn vice palette nog niet heb
Misschien ben ik toch meer autistisch dan ik dachtIk snap het ook gewoon niet dat Lin hem al heeft en ik niet... IK KAN HET NIET HANDELEN
*gaat wiegen*
Ohja die iPadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zoals toen met mijn iPad alleen was ik 10x erger
OMG IK BEN STIEKEM OOK EEN KUTPUBER !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net zoals toen met mijn iPad alleen was ik 10x erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
kachiiiiiiiiingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Ik zit al weken te twijfelen over die Sigma kwastenset van ¤80. Maar de Halo hues koop ik in een impuls en die waren ook nog ¤50.
bij boozy hebben ze bdellium tools, die schijnen ook goed te zijn maar ik heb geen idee of die qua prijs beter te doen zijn dan sigma.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Mss het volgende:
Mja, ik zit al langer te twijfelen over die Sigma set omdat ik nu matigen kut kwasten heb, maar misschien is het beter om te wachten op een aanbieding ofzo.
Hoe was de MRI?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
3e operatie op de planning voor knie, ole ole![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
3e operatie op de planning voor knie, ole ole![]()
Ja wel ok, heb meerdere gaten in knie zonder kraakbeen dan verwacht dus dat is wel kakquote:
Dus kijkoperatie en daarna WEER een operatie als ze iets kunnen, godverquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel ok, heb meerdere gaten in knie zonder kraakbeen dan verwacht dus dat is wel kakmaja. Krijg oproep voor kijkoperatie, want ze
kunnen pas echt zien wat ze kunnen doen als ze in m'n knie zitten.
I haz a sad
oh my, zitten de gaten dan in je knieschijf of echt in het gewricht?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wel ok, heb meerdere gaten in knie zonder kraakbeen dan verwacht dus dat is wel kakmaja. Krijg oproep voor kijkoperatie, want ze
I haz a sad
Stomme knie is stom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a sad
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I haz a sad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |