Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Zit nu op mijn werk, daar is helemaal alles dichtgespijkerd. Probeer het vanavond in het hotel nog eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Volgens mij heb ik het gevonden. Het zit hem inderdaad in die lange URL's waarvan een heleboel terug wordt gestuurd naar Google als je erop klikt - en dat wordt geblokkeerd in China.
Heb een extention gevonden die er 'normale' URLs van maakt en dat lijkt te werken.
*zweet van voorhoofd veegt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Had McDonalds delivery nog in mijn telefoon staan.