Je kan er toch ook naar kijken als een soort ramptoerist. Of om te lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Bilge het volgende:
Een seksende dochter is trouwens niets mis mee. Maar een volwassen zoon die vol spanning naar geënsceneerde oude vrouwen programma's kijkt en anderen over de ontwikkelingen bericht zou voor mij als ouder een reden zijn om hem het huis uit te trappen, onterven en nooit meer aan te kijken. Verman jezelf.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:30 schreef Bilge het volgende:
Een seksende dochter is trouwens niets mis mee. Maar een volwassen zoon die vol spanning naar geënsceneerde oude vrouwen programma's kijkt en anderen over de ontwikkelingen bericht zou voor mij als ouder een reden zijn om hem het huis uit te trappen, onterven en nooit meer aan te kijken. Verman jezelf.
Ik ging al stuk bij hongerneger, maar bij misbruikt kind had ik het niet meer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef Bilge het volgende:
Dat is net zoiets als je eigenwaarde oppoetsen door een hongerneger of misbruikt kind uit te lachen. Als je het daarvan moet hebben ben je sowieso al diep gezakt en nauwelijks beter dan degene die je uitlacht.
Je gaat ervan uit dat zoiets gedaan wordt om de eigenwaarde op te poetsen. Dat kan een bijverschijnsel zijn, dus het hoeft niet de hoofdreden te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef Bilge het volgende:
Dat is net zoiets als je eigenwaarde oppoetsen door een hongerneger of misbruikt kind uit te lachen. Als je het daarvan moet hebben ben je sowieso al diep gezakt en nauwelijks beter dan degene die je uitlacht.
Wijf.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:40 schreef Bilge het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat wij thuis soms naar Bugün ne giysem kijken.Hakan Akkaya
![]()
Je noemde het zelf leedvermaak. Waarom is andermans leed vermakelijk? Omdat jij je daardoor beseft dat je een treetje hoger staat. Maar goed, doe lekker waar je gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat zoiets gedaan wordt om de eigenwaarde op te poetsen. Dat kan een bijverschijnsel zijn, dus het hoeft niet de hoofdreden te zijn.
Daarnaast kom je nu met extreme voorbeelden. Een 20-jarige meid die wil trouwen op Turkse tv en haarzelf daarbij belachelijk maakt is grappig. Of ik mijn eigenwaarde daarmee oppoets of niet.
quote:
Hij is een chickmagneet waar wij veel van kunnen leren.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je noemde het zelf leedvermaak. Waarom is andermans leed vermakelijk?
quote:Omdat jij je daardoor beseft dat je een treetje hoger staat. Maar goed, doe lekker waar je gelukkig van wordt.
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.quote:
Top, daar hou ik van. Gaan wij dan ook nog even -platonisch naturlich- knuffelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dude, buralar böyle, gewoon flamen en doen en daarna weer knuffelen omdat we met z'n allen Turkije missen. Moet kunnen.
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, daar hou ik van. Gaan wij dan ook nog even -platonisch naturlich- knuffelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |