uur snelweg of even 5 min paar stoplichtjes pakken en flink optrekken. Denk dat TS geen werkloze is die voor rest niks anders te doen heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:25 schreef Deetch het volgende:
Uurtje snelweg wil ook wel eens helpen (mits geen file natuurlijk)
Assuptions are the mother of all fuckups.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:35 schreef practics het volgende:
[..]
uur snelweg of even 5 min paar stoplichtjes pakken en flink optrekken. Denk dat TS geen werkloze is die voor rest niks anders te doen heeft.
Ja, dáár snap ik dus heulemaal niks van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zonder overige waardes wordt het koffie dik kijken
dus gaarne het volgende posten
zo wel stationair als op toeren
Co
Co2
HC
O2
lambda
en even uitlezen, foutcodes indien aanwezig (beginnen met een P) hier posten en zowel de long als short feul trim
Da's alles wat ik heb, en voor zover ik weet was de waarde met stationair wel in orde.quote:Lambda waarde tussen 0.9 & 1.03
Stationair Co 0.5%
Op toeren Co 0.3%
dit is toch goed?quote:Lambda waarde tussen 0.9 & 1.03
Stationair Co 0.5%
Op toeren Co 0.3%
ik gok dat ts de vereiste waardes post, en niet de gemeten waardesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dit is toch goed?
lambda moet rond de 1 zijn.
en Co moet onder de 0.4 zijn meen ik, maar dat word altijd op toeren gemeten.
ochja, natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik gok dat ts de vereiste waardes post, en niet de gemeten waardes
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik gok dat ts de vereiste waardes post, en niet de gemeten waardes
nou TSquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij ook.![]()
Maargoed, ieder bedankt vor de antwoorden, dat wordt even flink gasgeven en hopen op het beste dan maar.
Oh, vergeet ik dit topic.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Oh, vergeet ik dit topic.![]()
Dus ik asociaal hoog in de toeren daar naartoe gereden.
Ik heb de waardes op het apparaat niet gezien, maar hij is door de apk.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Oh, vergeet ik dit topic.![]()
Dus ik asociaal hoog in de toeren daar naartoe gereden.
Ik heb de waardes op het apparaat niet gezien, maar hij is door de apk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |