abonnement Unibet Coolblue
pi_118641961
En alweer 84,4k DPS. *O*

Gaat echt lekker hard nu.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:42:02 #202
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_118642535
Gaat bij mij ook steeds beter, met 41k DPS en 50k HP. In public games ga ik nagenoeg weinig meer dood. Vanmiddag in groep een key-run gedaan op MPL5, dat was toch nog wel andere koek.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_118642812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef Hukkie het volgende:
Gaat bij mij ook steeds beter, met 41k DPS en 50k HP. In public games ga ik nagenoeg weinig meer dood. Vanmiddag in groep een key-run gedaan op MPL5, dat was toch nog wel andere koek.
Ondanks die 50k HP, heb je natuurlijk ook All Res en Armor nodig. Ik ga met mijn 36k HP namelijk zelden dood op MPL5. :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:56:24 #204
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_118643690
Ben nu niet thuis, maar Armor is 4280, Life is 53520. AllRes kan ik niet zegggen, dacht zo rond 600-700 overall. Verder is mijn gear niet onwijs geweldig ( heb nog geen legendaries gekocht, de twee die ik heb heb ik zelf gevonden, natuurlijk wel de rest van mijn gear zo goed mogelijk aangepast).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/OmeHukun-2279/hero/995104
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_118644195
quote:
Ah, je loopt met een ranged Wizard. Ja, dan ga je inderdaad wat vaker dood helaas. Daar is weinig aan te doen verder buiten bakken met All Res en Armor aan te schaffen, en zelfs dan nog.

Je zou wel wat meer LoH of Lifesteal kunnen nemen, dat helpt een beetje. En boots met movementspeed zodat je beter kunt kiten. :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:10:16 #206
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118644761
Iemand nog tips voor mijn Barb? Ging volgens mij allemaal vrij redelijk, maar nu op inferno redelijke moeite om uberhaubt in leven te blijven. :'(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sufkutsafari-2498/hero/5638566

Tevens is de damage niet wat ik hoop als ik online game en andere classes level 60's zie.. Tanken is er niet echt bij omdat ik snel de pijp uit ga (waarsch. scheelt het al als ik wat armour/items vervang door items met hogere LIFE waarde?) en spells doen ook niet zo heel veel schade met m'n barb zo lijkt het wel. :(

Geen specifieke build aangehouden verder omdat dit voorheen ook niet echt nodig bleek. Misschien dan nu toch maar eens overwegen. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:14:48 #207
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_118645081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ah, je loopt met een ranged Wizard. Ja, dan ga je inderdaad wat vaker dood helaas. Daar is weinig aan te doen verder buiten bakken met All Res en Armor aan te schaffen, en zelfs dan nog.

Je zou wel wat meer LoH of Lifesteal kunnen nemen, dat helpt een beetje. En boots met movementspeed zodat je beter kunt kiten. :)
Kiten gaat redelijk goed met Ice Armor, Frost Nova en Cold Blooded, dat is vaak mijn escape. Movementspeed, LoH en Lifesteal moet ik echt tegenkomen. Ben niet zo van het kopen op de AH.

Sterker, vooral in de 'normale' public games fungeer ik nogal eens als tank. Ik duik erin en freez en desintegrate alles wat in de buurt komt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_118645597
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog tips voor mijn Barb? Ging volgens mij allemaal vrij redelijk, maar nu op inferno redelijke moeite om uberhaubt in leven te blijven. :'(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sufkutsafari-2498/hero/5638566

Tevens is de damage niet wat ik hoop als ik online game en andere classes level 60's zie.. Tanken is er niet echt bij omdat ik snel de pijp uit ga (waarsch. scheelt het al als ik wat armour/items vervang door items met hogere LIFE waarde?) en spells doen ook niet zo heel veel schade met m'n barb zo lijkt het wel. :(

Geen specifieke build aangehouden verder omdat dit voorheen ook niet echt nodig bleek. Misschien dan nu toch maar eens overwegen. ;(
All Res is een beetje heel erg laag voor een barb. Daar zul je als eerste in moeten investeren (minimaal 500 unbuffed). De rest van je gear kan ik nu niet beoordelen, ik zit nu mobiel en dan werkt dat niet helemaal fijn. :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:20:49 #209
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_118658014
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Kiten gaat redelijk goed met Ice Armor, Frost Nova en Cold Blooded, dat is vaak mijn escape. Movementspeed, LoH en Lifesteal moet ik echt tegenkomen. Ben niet zo van het kopen op de AH.
Movementspeed is wel van levensbelang... En dan druk ik het nog zacht uit. Neem je wel items aan van andere mensen of dat ook niet? :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_118661903
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Kiten gaat redelijk goed met Ice Armor, Frost Nova en Cold Blooded, dat is vaak mijn escape. Movementspeed, LoH en Lifesteal moet ik echt tegenkomen. Ben niet zo van het kopen op de AH.

Sterker, vooral in de 'normale' public games fungeer ik nogal eens als tank. Ik duik erin en freez en desintegrate alles wat in de buurt komt.
Het eerste wat ik zou doen is public games mijden. :P
Speel gewoon lekker met mensen van Fok! oid in plaats van die randfiguren die je in public games tegenkomt.
Bovendien is het zonde om zonder MP te spelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:48:18 #211
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118662685
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

All Res is een beetje heel erg laag voor een barb. Daar zul je als eerste in moeten investeren (minimaal 500 unbuffed). De rest van je gear kan ik nu niet beoordelen, ik zit nu mobiel en dan werkt dat niet helemaal fijn. :)
Wat items aangeschaft op AH met resist all elements geloof ik. M'n barb doet het direct al een stuk beter qua overleefbaarheid, thanks! :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118663271
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wat items aangeschaft op AH met resist all elements geloof ik. M'n barb doet het direct al een stuk beter qua overleefbaarheid, thanks! :P
En nu uitproberen op MPL5 en hoger. ;)
pi_118663658
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog tips voor mijn Barb? Ging volgens mij allemaal vrij redelijk, maar nu op inferno redelijke moeite om uberhaubt in leven te blijven. :'(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sufkutsafari-2498/hero/5638566

Tevens is de damage niet wat ik hoop als ik online game en andere classes level 60's zie.. Tanken is er niet echt bij omdat ik snel de pijp uit ga (waarsch. scheelt het al als ik wat armour/items vervang door items met hogere LIFE waarde?) en spells doen ook niet zo heel veel schade met m'n barb zo lijkt het wel. :(

Geen specifieke build aangehouden verder omdat dit voorheen ook niet echt nodig bleek. Misschien dan nu toch maar eens overwegen. ;(
Zou zorgen dat je meer all res hebt, en iets van life recovery dus LoH (>=1200) en/of LL (>=2.80).
Voor dmg gaan richten op crit chance (>40%) en crit dmg. Daarnaast je ias omhoog gooien en movement speed.
Dit zijn naar mijn idee wel essentiele dingen wil je een beetje inferno doorkomen. Zou dual wield gaan doen. Zal anders mijn profiel wel even zoeken. Die is nog zeker niet optimaal maar je kunt goed mlvl 5 inferno runs doen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ssebass-2277/hero/18826111
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118663811
Vanavond kan ik weer de hele avond spelen :D
pi_118664286
Ik ben pas laat online. Moet alleen nog de key van Act II, en dan heb ik 2 Infernal Machines. Dus mensen die vanavond laat zin hem om ubers te farmen, mogen zich dan aansluiten. :)

Gisteren nog een leuke amulet voor 2m op de kop getikt, en de oude die een stuk slechter was verkocht voor 3m. :')

Overigens zijn gems extreem in prijs gezakt.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:43:39 #216
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_118664829
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben pas laat online. Moet alleen nog de key van Act II, en dan heb ik 2 Infernal Machines. Dus mensen die vanavond laat zin hem om ubers te farmen, mogen zich dan aansluiten. :)
Graag 8-)

Act2 is wel een waardeloze act maar moet zelf daar ook nog een key van :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_118666082
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben pas laat online. Moet alleen nog de key van Act II, en dan heb ik 2 Infernal Machines. Dus mensen die vanavond laat zin hem om ubers te farmen, mogen zich dan aansluiten. :)

Gisteren nog een leuke amulet voor 2m op de kop getikt, en de oude die een stuk slechter was verkocht voor 3m. :')

Overigens zijn gems extreem in prijs gezakt.
De laatste keer dat ik checkte zaten die gewoon onder de productieprijs (dus alle kosten die je bij de jeweler moet maken opgeteld). :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118666121
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik checkte zaten die gewoon onder de productieprijs (dus alle kosten die je bij de jeweler moet maken opgeteld). :')
Daarom net. ;)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:57:44 #219
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118670577
Awesome, thnx everyone! :)

Wel jammer trouwens dat de stats/build op de battle.net website niet snel bijgewerkt worden.. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118695670
Eindelijk weer eens iets in de AH gezet dat geld oplevert. Ik vind hem niet eens zo denderend;



Stond gisteravond nog op 600,000. :D


En gisteren in de hectiek eraan gedacht om eens een screenshot van m'n 'full damage' te maken, dus met 5 stacks soul harvest en 5 stacks gruesome feast en met big bad voodoo;



Dan gaat ie van 68.958 standaard naar dit. :D


Ik heb nu een build waarbij grasp of the dead met rune death is life zorgt voor meer health globes. Dankzij een grote pickup radius + grave injustice kan ik grasp of the dead redelijk spammen waardoor ik makkelijk gruesome feast vul. Soul harvest vul ik door te spirit walken in een groepje en hem dan te gebruiken, dankzij de rune (soul to waste,duurt ie 2 x zo lang) heb ik er als ie op 5 staat voorlopig geen omkijken naar. Gezien mijn cooldowns per kill 1 seconde omlaag gaan valt de cd van Big Bad Voodoo in de praktijk ook mee. Ik mis life regen / life on hit, maar krijg alles redelijk snel plat en heb spirit walk als great escape, die ook vaak geen cd heeft dankzij grave injustice. Daarnaast heal ik 2% life voor elke kill dankzij GI.

Damage knal ik met zombie bears, vaak ren ik dan in spirit walk vlakbij de enemies en smijt die beren in hun gezicht. }) - rain of toads gebruik ik alleen als mijn mana laag zou raken of bij wallers.

Ben wel blij met deze build, was eigenlijk sinds 1.0.4 zoekende omdat Vision Quest toen op de schop ging. Deze build bevalt wel beter (toen was mijn build zo dat ik steeds probeerde 4 skills op cd te hebben zodat ik vervolgens kon spammen).

[ Bericht 37% gewijzigd door fokking.fokker op 01-11-2012 09:00:29 ]
pi_118695871
Had nog een 75str / 50 res all / 22 chd / 6 ias / socket ring.
Ik zag vergelijkbare items voor buyouts van 10+m e.d. staan, dus had hem erop gezet voor 3m starting bid. Nog geen bid met 3 uur te gaan vanochtend. :'(
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118695919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 08:57 schreef Monolith het volgende:
Had nog een 75str / 50 res all / 22 chd / 6 ias / socket ring.
Ik zag vergelijkbare items voor buyouts van 10+m e.d. staan, dus had hem erop gezet voor 3m starting bid. Nog geen bid met 3 uur te gaan vanochtend. :'(
Duidelijk nog eens proberen! :)
pi_118695958
Gister een paar k dps ingeleverd voor wat pickup-radius en health globe bonus. Moet zeggen dat het wel super relaxed is als je door een health globe / potion gewoon weer full health bent. En even mijn 2 amuletten gecombineerd (de een had chc en chd, de ander allres en 40%MF).

Wat ik wel vervelend vind is dat ik nu al een best lange geen dps-vooruitgang heb. Rondom mij zie ik iedereen beste stappen nemen, maar ik blijf zo rond die 65k unbuffed hangen.

Gister ook begonnen met een Witch Doctor te levelen. Op MP10 met hellfire ring en veel exp-gear (+250% exp dan) ging het wel lekker hard. Nu level 35 en normal gehaald. Nu moet ik nightmare en hell nog :'(. Speelt wel leuk, zo'n WD. Zie ook skills die ik nog nooit bij anderen gezien heb.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_118696106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:01 schreef Timm-E het volgende:
Speelt wel leuk, zo'n WD. Zie ook skills die ik nog nooit bij anderen gezien heb.
Yes! Op naar level 60 er mee, te weinig WD's hier! :P
pi_118696163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:09 schreef fokking.fokker het volgende:

[..]

Yes! Op naar level 60 er mee, te weinig WD's hier! :P
*Valandil checks*
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Valandil-2158/

@Timm-E, als je Acid Cloud blijft gebruiken heb ik nog wel een Visage of Giyua voor je

@fokking fokker, Ik kan je met GI wel Thing of the Deep aanraden. Standaard 20 pickup radius, Mana Regen en crit chance 8 of meer. Kun je voor niet belachelijk veel gold je Mojo upgraden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')