Oei, daar heb ik echt geen plek voor, tenzij het een Duitse muurkast is met van die ronde schijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Heb je toevallig interesse in een oude gokkast?
Ik weet niet wat een Duitse muurkast isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik echt geen plek voor, tenzij het een Duitse muurkast is met van die ronde schijven.
Een Rotamintquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik echt geen plek voor, tenzij het een Duitse muurkast is met van die ronde schijven.
Oei, nee, hier heb ik echt geen plek voor, ik bedoelde zoiets wat je aan de muur kunt hangen:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een Duitse muurkast isHier is een slechte foto:[ afbeelding ] Hoop dat ie zichtbaar is.
190 hoog, 40 diep, 62 breed
Hij wilde hem wel hebben maar Amsterdam is te ver weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oei, nee, hier heb ik echt geen plek voor, ik bedoelde zoiets wat je aan de muur kunt hangen:
http://www.marktgigant.nl(...)/duitse-gokkast.jpeg
Probeer het eens bij user T42, misschien heeft die wat aan je gokkast![]()
Gewoon een topic openen in FHF of V&A, volgens mij kun je er nooit lang mee blijven zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Hij wilde hem wel hebben maar Amsterdam is te ver weg.
Misschien is er iemand anders die dit leest en interesse heeft..
Versturen (op mijn kosten) een optie? Ik heb momenteel niemand in die buurt.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef LaughingMan het volgende:
Ik heb een bijna complete (geen hd) compaq presario 7110. Het is een 486 dx4(?) 100
Af te halen in Zaandam
Ik ben bang dat ik daar geen plek voor heb, maar doe mij eens een eigen foto danquote:
Qua pc's moet ik me wel gaan beperken, want ik heb er echt al veel staan. Dus dan hou ik het op de echte oudjes, 486 of ouder.quote:Op zondag 15 december 2013 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een aantal oude computers. Stuk of 5 AMD 900mhz machines en ik kwam erachter dat ik volgens mij nog een stuk of 8 P4 of Celeron systeempjes heb. En nog een P3.
Ik weet niet of dat wat voor je is?
Altijd leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef DMania het volgende:
Heb volgensmij nog een Playstation 1 liggen, als je daar wat aan hebt wil ik nog wel is even goed zoeken.
Laatse keer dat ik hem gebruikte, lang geleden , deed die het nog prima. Heb er ook nog spellen bij. Ik zal morgen is kijkenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Altijd leukIk heb een die niet goed is, waar de cd op vast hoort te klikken is los, dus cd blijft niet zitten.
Drukke tijden, snap ik, maar heb je al tijd gehad?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:56 schreef DMania het volgende:
[..]
Laatse keer dat ik hem gebruikte, lang geleden , deed die het nog prima. Heb er ook nog spellen bij. Ik zal morgen is kijken
Mijn excuses bij deze.quote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Drukke tijden, snap ik, maar heb je al tijd gehad?
Dat is niet iets wat ik zoek, wel bedankt voor het aanbod.quote:
Geen probleem, ik wacht het gewoon afquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef DMania het volgende:
[..]
Mijn excuses bij deze.
Ik heb net even gezocht. Heb al de spellen gevonden maar de playstation zelf nog niet.
Deze week ga ik mijn kamer is uitpluizen en alle troep wegdoen. Dus hopelijk vind ik hem daarbij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is niet iets wat ik zoek, wel bedankt voor het aanbod.
[..]
Geen probleem, ik wacht het gewoon af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |