Nee http://www.apple.com/benl/imac/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
Onzin, zo'n foto staat ook gewoon erbij
Je bespaart sowieso geen plaats en dat kun je al prima zien aan de voet die gewoon op de foto staat op de site van Apple.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bespaar je niet veel plaats.
Vooral die laatse paragraaf en specifiek de laatste zinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.apple.com/uk/legal-judgement/
In de Apple Store App welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nee http://www.apple.com/benl/imac/
Ja. Alleen niet handig voor dualband clients omdat je dan 2 keer dezelfde netwerknaam in je lijst ziet en dus niet weet welke 2.4 of 5ghz is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:16 schreef n8n het volgende:
Kan je met een Airport Extreme en een express zowel op 5Ghz (n) als 2.4Ghz (b/g) dezelfde SSID gebruiken (dus hetzelfde netwerk)? De routers ondersteunen beide geen dual channel maar we hebben nog wat verouderde apparatuur (3GS, iPad 1 etc.) die 5Ghz niet ondersteunen.
kak, het is ook alleen nodig voor de remote app voor de apple tvquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet handig voor dualband clients omdat je dan 2 keer dezelfde netwerknaam in je lijst ziet en dus niet weet welke 2.4 of 5ghz is.
Het is toch een dualband routeer?? De ssid is alleen maar het naampje, ze zitten hoe dan ook in hetzelfde netwerk. Hij maakt toch geen vlans aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef n8n het volgende:
[..]
kak, het is ook alleen nodig voor de remote app voor de apple tvIs er een manier met 2 SSID's maar dat het toch 1 netwerk is, bijvoorbeeld omdat ze op dezelfde modem aangesloten zijn?
of wellicht makkelijker, een app/utlity/driver voor osx dat 5Ghz kan forceren
nee beide routers kunnen maar 1 band tegelijk aan als ik de specs goed gelezen heb. 2e generatie extreme en ik dacht 2e express. ga het wel proberen, gaan nu eerst even kabels e.d. kopen om alles aan te sluiten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is toch een dualband routeer?? De ssid is alleen maar het naampje, ze zitten hoe dan ook in hetzelfde netwerk. Hij maakt toch geen vlans aan.
Hwet lijkt me sterk dat er 1 5Ghz only is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:40 schreef n8n het volgende:
[..]
nee beide routers kunnen maar 1 band tegelijk aan als ik de specs goed gelezen heb. 2e generatie extreme en ik dacht 2e express. ga het wel proberen, gaan nu eerst even kabels e.d. kopen om alles aan te sluiten.
De nieuwe imac is toch duurder. Je kunt hem natuurlijk wel binnen 7 daen in doos ruilen en alsnog een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef beauterham het volgende:
Baal echt zwaar, had vorige week een nieuwe iMac besteld met het idee "er komt toch alleen maar een iPad mini uit" niet dus.
Wordt na het weekend een ahum oud model 27" geleverd.
Ochja donderdag mijn MP met Retina 15" binnen gekregen en ben zo blij als een kind met kerst.
Ook mijn eerste Mac (ATV2, iPhone en iPad was wel al in het bezit)
Is het die moeite waard? Ik kan nu niet zeggen dat ik hem mooier vind, het lijkt net een omgekeerde lampenkapquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:18 schreef blow... het volgende:
[..]
De nieuwe imac is toch duurder. Je kunt hem natuurlijk wel binnen 7 daen in doos ruilen en alsnog een nieuwe kopen.
Mooi of niet, de voorkant is hetzelfde alleen dunner.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:25 schreef beauterham het volgende:
[..]
Is het die moeite waard? Ik kan nu niet zeggen dat ik hem mooier vind, het lijkt net een omgekeerde lampenkap![]()
Maar dat is natuurlijk smaak, het wordt een dev machine met af en toe een simpel photoshop momentje
Dit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi of niet, de voorkant is hetzelfde alleen dunner.
En je hebt nu een iMac besteld met oude hardware. Ik zou hem gewoon omruilen.
klopt. Bij deze valt het wat meer op, maar apple verbloemt hem te erg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De oude iMac had ook gewoon een bult hoor.
Oke dat is waar,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk juist dat het bij de nieuwe minder opvalt. Je kunt immers vanaf een grotere hoek kijken zonder de achterkant te zien.
extreme ondersteund geen 5Ghz volgens mij, ga er na dit weekend wel naar kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hwet lijkt me sterk dat er 1 5Ghz only is.
Ok, ga jij lekker naar de achterkant kijken. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:46 schreef blow... het volgende:
[..]
Oke dat is waar,
Ik vind de achterkant wel belangrijk, 90 procent van de tijd zie je de achterkant wel.
Als je op de bank oid waar hij ook staat zit, zul je toch wel de achterkant zien. Vind ik wel belangrijk als dat mag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, ga jij lekker naar de achterkant kijken. Lekker rustig.
Ik heb gewerkt slimmert. Maar ik heb idde niet meer genoeg voor een imac.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:04 schreef TwyLight het volgende:
Wat dacht je dan? Dat hij in zijn geheel maar 5mm dik was? We leven in 2012 niet 2020.
En jij krijgt toch niet genoeg zakgeld om een iMac te kopen dus niet zo mokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |