abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:54:59 #181
188728 Lyzio
why do we fall
pi_118443575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat is aan jou om te beslissen :P

Met klein bedoelde ik eigenlijk meer dat er maar twee dingen veranderd zijn. Processor en connector.

De iPad 3 is alsnog de één na beste tablet die er te krijgen is op het moment :P

Voordeel is wel is dat je met de nieuwe iPad 4 maar één kabel bij je hoeft te hebben als je onderweg je iPhone of iPad op wilt laden, en niet twee.
Als de processor dubbel zo snel is, dan vind ik dat wel relevant bij een toekomstige aankoop.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_118443577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat hangt dan volledig af van het model iPhone dat je hebt. De meesten hebben (nog) een 4, 4S of zelfs 3G.
Als je de hele discussie had gelezen en niet enkel mijn laatste reactie had je geweten dat Lyzio een iPhone 5 wil halen
pi_118443590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat is aan jou om te beslissen :P

Met klein bedoelde ik eigenlijk meer dat er maar twee dingen veranderd zijn. Processor en connector.

De iPad 3 is alsnog de één na beste tablet die er te krijgen is op het moment :P

Voordeel is wel is dat je met de nieuwe iPad 4 maar één kabel bij je hoeft te hebben als je onderweg je iPhone of iPad op wilt laden, en niet twee.

[..]

Mwoah, een spec bump vind ik wel ok. Er is niks op de markt wat in de buurt komt. Van mij mogen ze best een jaar de tijd nemen om iets moois te maken als "echte" upgrade. Als ze dan maar niet teleurstellen zoals bij de iPhone 4S
Ik vind dit eigenlijk een soort ipad 3s als ik heel eerlijk mag zijn. De ipad 1 naar 2 was een wereld van verschil. 2 naar 3 ook, en dan is de ipad 4 zo'n stomme speedbump. Natuurlijk komt er niks in de buurt, omdat ze al ver voor liepen, maar in 8 maanden oid had er iets beters op de plank kunnen komen dan "een speedbump".
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 25 oktober 2012 @ 23:56:04 #184
188728 Lyzio
why do we fall
pi_118443622
Hij heeft een processor die -volgens Apple- dubbel zo snel is. Daar is toch niks mis mee lijkt me.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 23:58:37 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118443752
Alle prijzen in de Stores zijn omhoog gegaan.
¤0.79 is nu ¤0.89 en ¤1.59 is nu ¤1.79.

Tweetbot kost dus nu ¤17.99 ipv ¤15.99.. :')
pi_118443768
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:

Lol wut, zelfde seconde :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 oktober 2012 @ 23:59:59 #188
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118443836
quote:
2s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef OverRated het volgende:

[..]

Lol wut, zelfde seconde :')
Das een goede GMTA :+.
pi_118444018
quote:
13s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:

Gaat mijn tegoed ook mee? :(
pi_118444064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:56 schreef Lyzio het volgende:
Hij heeft een processor die -volgens Apple- dubbel zo snel is. Daar is toch niks mis mee lijkt me.
Dubbel zo snel op een schaal van een seconde gemiddeld oid. Ik had beter verwacht, maargoed.
pi_118444346
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:55 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk een soort ipad 3s als ik heel eerlijk mag zijn. De ipad 1 naar 2 was een wereld van verschil. 2 naar 3 ook, en dan is de ipad 4 zo'n stomme speedbump. Natuurlijk komt er niks in de buurt, omdat ze al ver voor liepen, maar in 8 maanden oid had er iets beters op de plank kunnen komen dan "een speedbump".
Bij Apple is het vrij normaal dat een grote upgrade afgewisseld wordt met een "specs" upgrade. Dat zie je bij de iPhone (iPhone 3G, 3GS, 4, 4S, 5). bij OS X (Leopard, Snow Leopard, Lion, Mountain Lion) maar ook bij MacBooks etc.

Daarnaast is een iPad geen telefoon waar je een abonnement bij hebt die je om het jaar/twee jaar kan verlengen en je weer een nieuwe uit mag kiezen. Apple zit wat dat betreft dus minder aan release data vast dan bij de iPhone.

Vergeet ook niet dat naast de nieuwe processor je er ook iOS 6 krijgt. Nou kan je die volgens mij ook prima op de iPad 3 zetten maar dat neemt niet weg dat ook dat weer een best grote upgrade is met veel nieuwe functies. Toen de iPad 3 uit kwam stond daar iOS 5.1 op.

Als je kijkt naar wat Apple de afgelopen 3 maanden aan nieuwe producten/updates heeft uitgebracht:

• iPhone 5
• iPod Nano
• iPod Touch
• MacBook Pro met Retina scherm
• iPad 4
• iPad mini
• Mac Mini
• iMac

En dat is volgens mij nog niet eens alles.

Ik vind dat vrij veel en ook best impressive als je kijkt naar wat voor upgrades het zijn voor de meeste van die gevallen. Dat ze een prima product dan alleen een specs bump geven zit ik niet zo mee. Als je een iPad 3 hebt zit je nog goed en hoef je helemaal niet persé weer een nieuwe iPad en als je een iPad 2 of 1 hebt en je wil upgraden dan is de 4 toch prima?

Dat gezeur altijd :P
pi_118444438
Had ik al verwacht. Laatste keer stond de euro veel hoger t.o.v. de dollar dan nu. Beetje jammer, maar logisch.
pi_118444501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:09 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Bij Apple is het vrij normaal dat een grote upgrade afgewisseld wordt met een "specs" upgrade. Dat zie je bij de iPhone (iPhone 3G, 3GS, 4, 4S, 5). bij OS X (Leopard, Snow Leopard, Lion, Mountain Lion) maar ook bij MacBooks etc.

Daarnaast is een iPad geen telefoon waar je een abonnement bij hebt die je om het jaar/twee jaar kan verlengen en je weer een nieuwe uit mag kiezen. Apple zit wat dat betreft dus minder aan release data vast dan bij de iPhone.

Vergeet ook niet dat naast de nieuwe processor je er ook iOS 6 krijgt. Nou kan je die volgens mij ook prima op de iPad 3 zetten maar dat neemt niet weg dat ook dat weer een best grote upgrade is met veel nieuwe functies. Toen de iPad 3 uit kwam stond daar iOS 5.1 op.

Als je kijkt naar wat Apple de afgelopen 3 maanden aan nieuwe producten/updates heeft uitgebracht:

• iPhone 5
• iPod Nano
• iPod Touch
• MacBook Pro met Retina scherm
• iPad 4
• iPad mini
• Mac Mini
• iMac

En dat is volgens mij nog niet eens alles.

Ik vind dat vrij veel en ook best impressive als je kijkt naar wat voor upgrades het zijn voor de meeste van die gevallen. Dat ze een prima product dan alleen een specs bump geven zit ik niet zo mee. Als je een iPad 3 hebt zit je nog goed en hoef je helemaal niet persé weer een nieuwe iPad en als je een iPad 2 of 1 hebt en je wil upgraden dan is de 4 toch prima?

Dat gezeur altijd :P
Je hebt gelijk, maar ik had beter verwacht van de ipad 4, en dan is minder altijd even jammer. De ipad 1 naar 2 was een echte update en de 2 naar 3 ook. 4 is de eerste echte speedbump, en dat had ik niet verwacht. Ze doen het goed hoor, maar wat de ipad 4 kan kan de 3 ook, behalve syncen op usb 3.0 snelheid en de connector op de kop erin.

Ik had gewoon meer verwacht eigenlijk.
pi_118444645
Het heet trouwens ook niet officieel "iPad 4" maar gewoon "iPad". Of nog beter gezegd "iPad Retina". Als deze nieuwe upgrade een nummer gehad zou hebben, en de vorige ook, dan zou deze 3S heten gok ik zo.

Apple wil volgens mij liever af van die nummers. hier een grappige blog daarover.
pi_118444985
Noem me dom, maar ik weet nu eindelijk waar 'Think Different' vandaan komt :') Terwijl het zo duidelijk is, ook omdat ik van beide merken waar het om gaat veel weet :') !!!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_118445015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:15 schreef TwyLight het volgende:
Het heet trouwens ook niet officieel "iPad 4" maar gewoon "iPad". Of nog beter gezegd "iPad Retina". Als deze nieuwe upgrade een nummer gehad zou hebben, en de vorige ook, dan zou deze 3S heten gok ik zo.

Apple wil volgens mij liever af van die nummers. hier een grappige blog daarover.
Daardoor maken ze het voor iedereen moeilijk. Vooral voor techsupport. Wat voor iPad heb je? Ja de iPad. Maar welke versie? :')
pi_118445157
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Daardoor maken ze het voor iedereen moeilijk. Vooral voor techsupport. Wat voor iPad heb je? Ja de iPad. Maar welke versie? :')
Als je tech support belt vragen ze meestal om je device id (ik heb bijvoorbeeld een iMac9,1), dus echt een "probleem" is het niet. Maar ik snap wat je bedoeld inderdaad :P
pi_118445412
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:29 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als je tech support belt vragen ze meestal om je device id (ik heb bijvoorbeeld een iMac9,1), dus echt een "probleem" is het niet. Maar ik snap wat je bedoeld inderdaad :P
Ik weet niet of ze dat ook bij interne techsupport kunnen (als in, binnen bedrijven zelf).
pi_118445704
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze dat ook bij interne techsupport kunnen (als in, binnen bedrijven zelf).
Mag ik toch hopen van wel. Als ik als hobbiëst dat al weet.

Waarom zou een interne tech support moeten weten of het een iPad 3 of 4 is though? (Al kan je dat al zien aan de connector, maar goed) De garantie vervalt zodra je hem zelf open maakt en qua software is hij identiek.

quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Noem me dom, maar ik weet nu eindelijk waar 'Think Different' vandaan komt :') Terwijl het zo duidelijk is, ook omdat ik van beide merken waar het om gaat veel weet :')!!!
Dat is zowat bij elke Apple gebruiker het geval. Wie heeft er nou nog nooit Windows gebruikt?

Iedereen heeft altijd zijn/haar mening klaar over Apple/OS X maar 9 van de 10 mensen hebben er nog nooit mee gewerkt en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft.
pi_118445765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mag ik toch hopen van wel. Als ik als hobbiëst dat al weet.

Waarom zou een interne tech support moeten weten of het een iPad 3 of 4 is though? (Al kan je dat al zien aan de connector, maar goed) De garantie vervalt zodra je hem zelf open maakt en qua software is hij identiek.

[..]

Dat is zowat bij elke Apple gebruiker het geval. Wie heeft er nou nog nooit Windows gebruikt?

Iedereen heeft altijd zijn/haar mening klaar over Apple/OS X maar 9 van de 10 mensen hebben er nog nooit mee gewerkt en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft.
Geen idee, maar er zal vast een keer zijn dat ze moeten weten om wat voor iPad het gaat.

Jij weet ook niet waar die motto op sloeg blijkbaar _O-
pi_118445998
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]

Geen idee, maar er zal vast een keer zijn dat ze moeten weten om wat voor iPad het gaat.
Als het ding totaal niks meer doet staat het serie- en modelnummer altijd nog achterop de iPad waarmee je ook achter het type kan komen :6 non-issue dus eigenlijk
quote:
Jij weet ook niet waar die motto op sloeg blijkbaar _O-
Volgens mij snap ik prima waar dat motto op slaat maar leg het eens uit wat jij precies bedoeld dan als je er van uit gaat dat de rest hier het niet snapt?

Ik speelde eigenlijk meer in op het feit dat je zei dat je met "beide merken" ervaring had waardoor ik even OS X vs Windows "fanboys" er bij haalde. Misschien bedoelde je wel Apple en Nokia, dat vermeldde je verder niet in je post.
pi_118446705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 00:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als het ding totaal niks meer doet staat het serie- en modelnummer altijd nog achterop de iPad waarmee je ook achter het type kan komen :6 non-issue dus eigenlijk

[..]

Volgens mij snap ik prima waar dat motto op slaat maar leg het eens uit wat jij precies bedoeld dan als je er van uit gaat dat de rest hier het niet snapt?

Ik speelde eigenlijk meer in op het feit dat je zei dat je met "beide merken" ervaring had waardoor ik even OS X vs Windows "fanboys" er bij haalde. Misschien bedoelde je wel Apple en Nokia, dat vermeldde je verder niet in je post.
In die tijd was een grote concurrent van Apple IBM die al heel lang als motto 'Think' had :D (vandaar ook Thinkpad).
pi_118446927
Ah, dat wist ik inderdaad niet :P

Geniaal.
pi_118446954
Off topic maar wat ik trouwens ook geniaal vind is de naam "blik op de weg" van dat tv-programma. Moest ik even aan denken :P.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:16:38 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118448429
Bij tech support vragen ze altijd om je serienummer. Dan weten ze meteen welk product je hebt.

Niks moeilijks aan voor tech support dus ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118450847
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 01:34 schreef TwyLight het volgende:
Ah, dat wist ik inderdaad niet :P

Geniaal.
Ja dat vond ik ook al :D (Beide trouwens).

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 07:16 schreef ook_gek het volgende:
Bij tech support vragen ze altijd om je serienummer. Dan weten ze meteen welk product je hebt.

Niks moeilijks aan voor tech support dus ;)
Het ging me meer om kleinere bedrijven waarbij de werknemers iPads hebben, maar als het toch op de achterkant staat maakt het niet uit natuurlijk.
pi_118451173
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:55 schreef blow... het volgende:

[..]

GPU is nu in ieder geval beter voor het Retinascherm geschikt. GPU was 2× sneller (iPad 2 » 3) terwijl er 4× meer pixels waren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:50:58 #208
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_118451989
quote:
Jammer maar stiekem zou het wel tijd worden. Sinds die prijzen zijn geïntroduceerd in juli 2008 is de euro 18 % in waarde gedaald ten opzichte van de dollar, en er is hier ook nog eens 2 %punt extra BTW bovenop gekomen. Dan valt een stijging in prijs van 12,6% nog mee.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:51:32 #209
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_118452000

Zo bespaar je niet veel plaats.
pi_118452190
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:51 schreef DeMessias het volgende:
[ afbeelding ]

Zo bespaar je niet veel plaats.
Onzin, zo'n foto staat ook gewoon erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo