Ja, behoorlijke verschillen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://tweakers.net/categ(...)xfwq_Vfrt9L_m5rTZK0v
¤ 70 incl verzenden.
Thanks, het resetten heeft helaas niet geholpen en mijn adapter is gewoon van Applequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die wordt volgens mij gereset bij een SMC reset.
Maar een het kan zijn dat de batterij tegen de onderkant aanduwt. Check eens of deze opgezwollen is.
Portables and Magic Trackpad: Jumpy or erratic trackpad operation
Handbrake kan geen subs inbranden, subler wel. En subler is veel sneller met omzetten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:33 schreef n8n het volgende:
Met Perian zou je mkv af moeten kunnen spelen. De ondersteuning is volgens mij wel gestopt. Volgens mij gebruikt mijn huisgenoot handbrake voor subs. Om evt. toch af te spelen raad ik mplayerx aan.
https://trac.handbrake.fr/wiki/Subtitlesquote:HandBrake has two methods of subtitle OUTPUT:
Hard Burn: This means the subtitles are written on top of the image permanently. They cannot be turned on or off like on the DVD.
Soft Subtitles: This means the subtitles will appear as separate selectable tracks in your output file. With the correct playback software, you’ll be able to enable / disable these subtitles as required.
voor (mobiele) apparaten die niet de subs erbij kunnen lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zou je subs in willen branden?
dit dus, en handbrake zegt ze in te branden, maar die stopt ze in een door zichtende balk helaas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:06 schreef Adames het volgende:
[..]
voor (mobiele) apparaten die niet de subs erbij kunnen lezen
Subs en branden... Heel even dacht ik dat ik in het Keldertje beland was...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zou je subs in willen branden?
De vorige iPad met Retina-scherm was de zogeheten 'New iPad', of heb ik dat mis? Wat is het verschil met de 'iPad 4' als ze allebei een Retina-scherm hebben?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Zojuist een nieuwe iPad uitgekomen, iPad 4 zegmaar, de tweede inmiddels met Retina scherm. De nieuwe iPad mini die ook net uit is heeft geen Retina scherm. hier kan je ze vergelijken.
En inderdaad net een nieuw iMac model aangekondigd, waarvan de 27" pas in december uit komt. Verstandig om even te wachten dus inderdaad.
Wat betreft de iPhone 5, daar kan ik je niet over adviseren. Dat wordt waarschijnlijk los kopen en dan je Samsung weer verkopen ofzo.
Verder: Welkom. Zie je wel
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De vorige iPad met Retina-scherm was de zogeheten 'New iPad', of heb ik dat mis? Wat is het verschil met de 'iPad 4' als ze allebei een Retina-scherm hebben?
Wat betreft de 27", heb je enige indicatie van de kosten? Heeft Apple daar al iets over bekend gemaakt?
Aldus OMT.quote:Het instapmodel van de 21,5 inch iMac bevat een 2,7-Ghz quad-core Intel i5 processor, 8 gb RAM en is beschikbaar in november voor ¤ 1379. Het 27 inch-instapmodel is beschikbaar met 2,9-Ghz quad-core Intel i5, 8GB RAM, 1 TB HDD en wordt geleverd vanaf december voor ¤ 1899. Bijkomend voordeel is dat de nieuwe iMac 50% minder energie verbruiken.
De vorige iPad was inderdaad de "new iPad" met Retina scherm en alles er op en eraan. Het nieuwe model heeft alleen een (kleine?) specs upgrade gekregen tegenover de vorige. Van buiten is hij het zelfde gebleven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De vorige iPad met Retina-scherm was de zogeheten 'New iPad', of heb ik dat mis? Wat is het verschil met de 'iPad 4' als ze allebei een Retina-scherm hebben?
Dat is dus niet zo'n kleine specs-upgrade, dunkt mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De vorige iPad was inderdaad de "new iPad" met Retina scherm en alles er op en eraan. Het nieuwe model heeft alleen een (kleine?) specs upgrade gekregen tegenover de vorige. Van buiten is hij het zelfde gebleven.
Grootste veranderingen zijn de nieuwe A6X processor (was A5X) en de nieuwe Lightning connector ipv de 30-pins connector die Apple voorheen altijd gebruikte. Volgens Apple is de nieuwe processor dubbel zo snel als de vorige.
Ik vind het maar tegenvallen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo'n kleine specs-upgrade, dunkt mij
Dat is aan jou om te beslissenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo'n kleine specs-upgrade, dunkt mij
Mwoah, een spec bump vind ik wel ok. Er is niks op de markt wat in de buurt komt. Van mij mogen ze best een jaar de tijd nemen om iets moois te maken als "echte" upgrade. Als ze dan maar niet teleurstellen zoals bij de iPhone 4Squote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik vind het maar tegenvallen.
Zeker als dit de 4 is en over een jaar pas de 5 komt, ipv volgend jaar maart.
dat hangt dan volledig af van het model iPhone dat je hebt. De meesten hebben (nog) een 4, 4S of zelfs 3G.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef TwyLight het volgende:
Voordeel is wel is dat je met de nieuwe iPad 4 maar één kabel bij je hoeft te hebben als je onderweg je iPhone of iPad op wilt laden, en niet twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |