Dat gaat echt niet gebeuren. Zo zaaien ze alleen maar verwarring, en voor 330euro word dat ding toch wel massaal verkocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik heb wel op andere blogs gelezen dat ook zij er van uit gaan dat die prijsdaling er komt vanaf 29 oktober, de dag van de Google keynote.
Crisis, what crisis?!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet gebeuren. Zo zaaien ze alleen maar verwarring, en voor 330euro word dat ding toch wel massaal verkocht.
Oktober '13quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Maar kortere productcycles dus.
Wanneer verwachten jullie de iPhone 5s?
Niet dit weer.quote:
Het gaat de iphone 8 heten. Want het is het achste modelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Maar kortere productcycles dus.
Wanneer verwachten jullie de iPhone 5s?
Zou ok zijn want in juni mag ik verlengen en dan issie lekker verkrijgbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens maart kunnen zijn
Ik kan vanaf 1 april verlengen, tegen die tijd toch maar eens checken of de 5s eraan zit te komenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zou ok zijn want in juni mag ik verlengen en dan issie lekker verkrijgbaar.
Alhoewel ik ze tot nu toe allemaal gehad heb, ga ik de 5 maar eens overslaan. Denk ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 1 april verlengen, tegen die tijd toch maar eens checken of de 5s eraan zit te komen
Heb je de achterkant van je 3Gs wel eens bekeken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Kremers het volgende:
Één ding weet ik zeker van Apple, ze zullen nooit plastic gebruiken.
Mispoes van de weekquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef Kremers het volgende:
Één ding weet ik zeker van Apple, ze zullen nooit plastic gebruiken.
Het is wel sterker dan de standaard plastic troep.quote:About 2 years ago apple had a patent for an indestructible ceramic housing for handheld devices that block no wireless frequencies.” That patent is patent #20060268528, and describes a zirconia/Yttrium hybrid that may have an additional silicon coating applied “on the exterior surface to prevent cracking and protect the ceramic shell from undesirable forces as for example when the ceramic shell is dropped.”
En wat zegt dat stuk precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is wel sterker dan de standaard plastic troep.
Whaha, typerend en zo de waarheid!quote:The RDF was said by Andy Hertzfeld to be Steve Jobs' ability to convince himself and others to believe almost anything with a mix of charm, charisma, bravado, hyperbole, marketing, appeasement and persistence. RDF was said to distort an audience's sense of proportion and scales of difficulties and made them believe that the task at hand was possible.
Ik heb ook een iPhone 3G gehad, en een BlackBook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En wat zegt dat stuk precies?
De achterkant van mijn 3g en 3gs waren echt van plastic incl de scheur boven de dock connector. Mijn oude macbookpro was toch echt van plastic. Mijn oude mb white was echt van plastic.
Plastic is overigens een verzamelterm voor allerhande kunsstoffen.
Ze zullen vast iets van keramiek hebben, misschien de achterzijde van de 5? Tussen patent en retail zitten jaren en als die 2 jaar refereert naar 2010 dan zou dat zo maar kunnen kloppen al zou het wat snel zijn.
Riiight. Daarom heeft zo ongeveer elke iPhone 3G een scheur op dezelfde plek zitten. Omdat het zo sterk is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone 3G gehad, en een BlackBook.![]()
Het materiaal van de iPhone 3G is echt wel iets sterker dan het gemiddelde plastic, anders gezegd: ik had dat design niet graag in plastic willen zien wat andere fabrikanten gebruiken.
¤ 1.418,98 incl. BTWquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:56 schreef yupyup het volgende:
Zo, Mac mini is besteld.
Met de volgende configuratie:
• 2,6-GHz quad-core Intel Core i7
• 8 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 4 GB
• Fusion Drive van 1 TB
• Gebruikershandleiding (Nederlands)
• Accessoirekit
+ Apple Keyboard met numeriek toetsenblok - Nederlands en
+ Apple Magic Mouse.
Heb nog even zitten twijfelen om er een Trackpad bij te nemen maar op mijn MBP werk ik ook liever met mijn Magic Mouse.
Kost weer een hoop centen maar icm met mijn 27" Thunderbold scherm wordt dit een mooie combinatie voor de komende jaren lijkt mij.
Standaard 4GB, 8GB is + ¤99,00quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:01 schreef FredVleespet het volgende:
RAM geheugen ook bij Apple? Kan je beter niet doen scheelt hoop centen
Veel geld hé, gelukkig kan ik het zakelijk kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
¤ 1.418,98 incl. BTW
dafuq
Volgens mij heb je voor rond de 65euro 16gb in de winkel. En zelf inbouwen is kwestie van klep opendraaien, stelt geen reet voor. Maar je moet het zelf weten uiteraard, verder een mooie machinequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:30 schreef yupyup het volgende:
[..]
Standaard 4GB, 8GB is + ¤99,00
8GB kit kost ¤ 50,00 in de winkel.
Heb geen zin om voor de ¤ 50,00 zelf te gaan klooien.
16GB = ¤ 300,00 meer.
Gewoon in tweakers pricewatch zoeken naar 1600-MHz DDR3 SDRAM (SO-DIMM)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef yupyup het volgende:
Weet ik wel, heb het geheugen van mijn MBP zelf ook van 4 naar 8GB gedaan.
Maar vond dit bedrag te klein om zelf te gaan prutsen, en daarbij is er een 8GB kit voor de nieuwe Mac mini?
16GB kit ≈¤120 @ MyCom IIRC.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef yupyup het volgende:
Weet ik wel, heb het geheugen van mijn MBP zelf ook van 4 naar 8GB gedaan.
Maar vond dit bedrag te klein om zelf te gaan prutsen, en daarbij is er een 8GB kit voor de nieuwe Mac mini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |