Yep, Apple had beter wat minder winst kunnen pakken op de mini. Gemiste kans ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik blijf die ipad mini behoorlijk veel te duur vinden.
Zonde wifi kan niet. En als je 3g wil heb je cellular nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef DeMessias het volgende:
Ff een domme vraag stellen, maar er is een verschillende prijs voor de iPad: je hebt wifi en wifi + cellular. Die cellular is er gekomen omdat ze de term 4G niet mochten gebruiken.
Als ik nu de iPad 4 wil kopen en ik wil ermee op internet zonder wifi maar met 3G, heb ik dan de duurdere cellular versie nodig?
Ze verdienen daar echt wel genoeg aan denk ik. Ik denk dat hij eerst nog even populair moet worden, zoals bij alles van apple.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Yep, Apple had beter wat minder winst kunnen pakken op de mini. Gemiste kans dit
Verdomme, dat scheelt 'm 130 euro...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef blow... het volgende:
[..]
Zonde wifi kan niet. En als je 3g wil heb je cellular nodig.
Heb je geen smartphone die je internetverbinding kan delen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Verdomme, dat scheelt 'm 130 euro...
Of een smartphone zoals hierboven idd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Verdomme, dat scheelt 'm 130 euro...
Ja ik heb een iPhone 4S. Hoe werkt dat dan? Voel me nu echt een noobquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je geen smartphone die je internetverbinding kan delen?
http://support.apple.com/kb/HT4517?viewlocale=nl_NLquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja ik heb een iPhone 4S. Hoe werkt dat dan? Voel me nu echt een noob
Updaten naar 6.0 jij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef DeMessias het volgende:
Die personal hotspot vind ik niet terug in iOS 5...
Van zodra daar een jailbreak voor uitkomt en de maps issues ed. gefixt zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef blow... het volgende:
[..]
Updaten naar 6.0 jij.
EDIT: ik zie dat het werkt.
Ooh oke, ik ging er eig vanuit da je die niet had en niet gebruikte.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Van zodra daar een jailbreak voor uitkomt en de maps issues ed. gefixt zijn.
Als je een clean install doet komen niet al die updates in een keer, maar na 2 dgen krijg je er honderd, een dag later weer 100, 4 dagen later 40 etc etc etc...quote:
Yo dawg, I heard you liked updates so I put updates in your updates.quote:
wut? De laatste jaren is alles van apple een instant hit. Ik denk dat dit prijspeil wel eens voor zou kunnen zorgen dat dit geen hardloper wordt in een markt waar ze dat wel verwachten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:37 schreef blow... het volgende:
[..]
Ze verdienen daar echt wel genoeg aan denk ik. Ik denk dat hij eerst nog even populair moet worden, zoals bij alles van apple.
Kwam ik afgelopen week ook al tegen. Meteen maar een zipje van gemaakt. Want die pkg-file is niet echt gebruikersvriendelijk..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:29 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom ik aan die drivers? Om een of andere reden kan je die niet gewoon van de Apple website downloaden ....
Held!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kwam ik afgelopen week ook al tegen. Meteen maar een zipje van gemaakt. Want die pkg-file is niet echt gebruikersvriendelijk..
Die wordt volgens mij gereset bij een SMC reset.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Trackpad van m'n MacBook Pro luistert niet meer. Muis gaat alle kanten op en klikt op van alles zonder dat ik hem aanraak. Kan ik ergens iets resetten ofzo zodat het weer werkt? Of is dit rare gedoe een heel slecht teken?
Oh, sorry. Ik bedoelde dat mensen het een beetje willen proberen en kijken of het goed werkt voor ze het kopen. Was een beetje onduidelijk van mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wut? De laatste jaren is alles van apple een instant hit. Ik denk dat dit prijspeil wel eens voor zou kunnen zorgen dat dit geen hardloper wordt in een markt waar ze dat wel verwachten.
Zou me niets verbazen als hij voor einde jaar al 5 tientjes afgeprijsd wordt naar 279,-
Het jammere is alleen dat er dan niemand aanwezig isquote:We hebben je bestelling met nummer W********* verzonden.
Hieronder vind je de verzendgegevens.
Het leveringsnummer is *********.
Je bestelling zal naar verwachting op of voor 26/10/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
De Apple Store
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |