Hoe gaat zo'n veiling op MyCom. Is dat gewoon steeds iets hoger bieden, of kan je ook meteen op een vraagprijs bieden?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:56 schreef blow... het volgende:
[..]
Ohke.
Dan idd 1 jaar.
Ze veilen soms ook demo modellen, ik denk dat die wel werken alleen voor de zekerheid wacht je beter op een nieuwe.
http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:55 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds bij een Apple Store gekocht, dus gewoon 1 jaar.
Dit had ik inderdaad ook gelezen. Maar de vraag is, durf je risico te nemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
Ik heb bijna een jaar buiten de garantie een nieuwe adapter gekregen.
Opbod : steeds hoger bieden, geen vraagprijs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n veiling op MyCom. Is dat gewoon steeds iets hoger bieden, of kan je ook meteen op een vraagprijs bieden?
Oke.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef blow... het volgende:
[..]
Opbod : steeds hoger bieden, geen vraagprijs.
Afslag : een product begint bij... Euro en gaat in ... Uur naar ... Euro. Hoe later je koopt, hoe goedkoper, maar meer kans dat een ander hem koopt. Als het product niet geveild wordt ( wat bij applecare zelden voorkomt) kun je hem niet voor de laagste prijs kopen, maar gaat hij gewoon weg.
Ik vrees dat ik wel applecare moet, omdat media markt.
Wel irritant ja. Maarja, scheelt zo weer 100-150 euroquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Oke.![]()
Wel irritant dat ik dan elke dag MyCom in de gaten moet houden. Maar met een beetje geluk komt hij voorbij.
Klopt, dus daarom probeer ik het even in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Wel irritant ja. Maarja, scheelt zo weer 100-150 euro
Idd. Snachts veilen ze helaas niet, anders had je hem snachts goedkoop kunnen krijgen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, dus daarom probeer ik het even in de gaten te houden.Helaas zal ik alleen zaterdag en zondag tijd hebben om dat te doen
Dan zou ik voor de Nexus 7 gaan, die wordt maandag (uitgesteld wegens orkaan) overigens waarschijnlijk verhoogd naar 32 GB.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef DaMook het volgende:
Ben aan het twijfelen om een mini te bestellen of om te wachten tot mijn oom weer in amerika komt en hem er een mee laten brengen. Scheelt wel geld en op de 4g moet toch nog gewacht worden. Eens goed over nadenken deze week.
Dat is het idee van die veilingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef iFok. het volgende:
Ik zit nu een tijdje MyCom te bekijken, maar alles wat wordt verkocht zijn demo modellen?
Ja, daar kwam ik iets later achter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is het idee van die veilingHet zijn meestal modellen die in winkel op demo hebben gestaan
Simpele oplossing: çquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb even een vraagje tussendoor. Weten jullie hoe ik in een tekst (in een hema fotoboek) de c met cedille kan krijgen? Andere speciale tekens lukken wel door de letter vast te houden en dan het teken te kiezen uit het menu, maar voor de c geeft hij geen opties..
Alvast bedankt!
Als toetsenbordindeling VS Internationaal instellen en dan eerst '-teken en daarna de c intoetsen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Ik heb even een vraagje tussendoor. Weten jullie hoe ik in een tekst (in een hema fotoboek) de c met cedille kan krijgen? Andere speciale tekens lukken wel door de letter vast te houden en dan het teken te kiezen uit het menu, maar voor de c geeft hij geen opties..
Alvast bedankt!
Een deel is nieuw.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik iets later achter.![]()
Maar een demo-model van AppleCare zou gewoon moeten werken.Dus dan maakt het niet zoveel uit.
Holy shit dat is geen jacht dat is een cruiseship.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)gelaten-in-aalsmeer/
Steve z'n boot is te water gelaten.
[ afbeelding ].
Mooi dingetje hèquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Holy shit dat is geen jacht dat is een cruiseship.
Die hele rij 27 inch iMacs is wel baasquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.onemorething.n(...)gelaten-in-aalsmeer/
Steve z'n boot is te water gelaten.
[ afbeelding ].
Je kunt in de meeste programma's ook de toetscombinatie ⌥⌘T gebruiken om karakters in te voeren/kiezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef zeeuws_meisje het volgende:
Alvast bedankt!
Hmm, die shortcut heb je er in de meeste niet-apple programma's niet aan hangen, maar menubalk -> edit -> special characters werkt ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt in de meeste programma's ook de toetscombinatie ⌥⌘T gebruiken om karakters in te voeren/kiezen.
zeker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef iFok. het volgende:
Apple TFT Monitor Thunderbolt Display 27" voor 550 euro. doen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |