Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Bespaar je de moeite, Opa is niet te zien want hij was al bij voorbaat ziek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Daar zal hij van opknappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.
Ja of hij maakt zich zo druk dat hij al zijn AJAX attributen vannacht nog bij het vuilnis zetquote:
Oma is degene die het vuilnis buitenzet. Opa is daar voor afgekeurd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja of hij maakt zich zo druk dat hij al zijn AJAX attributen vannacht nog bij het vuilnis zet
Niemand kan zo schelden tijdens een voetbalwedstrijd als Oopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef pos het volgende:
Aah, jammer hoor. Kan Oma dan niet ff invallen? Lijkt me niet moeilijk, beetje in de stoel hangen.
Er is maar één die in die stoel mag zitten, die is speciaal voor hem op maat gemaakt. Van degene die als laatste abusievelijk in zijn stoel plaatsnam, is nooit meer iets vernomen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:15 schreef pos het volgende:
Aah, jammer hoor. Kan Oma dan niet ff invallen? Lijkt me niet moeilijk, beetje in de stoel hangen.
Is ook weer waar .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand kan zo schelden tijdens een voetbalwedstrijd als Oop
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net dat Michael van Praag op ziekenbezoek is bij Oop en dat ze samen de wedstrijd kijken
Nee, het schijnt Marga van Praag te zijn. Arme opa, daar kan geen doelpunt tegenopquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:25 schreef Jian het volgende:
Ik hoor net dat Michael van Praag op ziekenbezoek is bij Oop en dat ze samen de wedstrijd kijken
Maar de manager van MC gaat nu met een koffer geld naar de kleedkamer van de wedstrijdleiding.quote:
Spreekt Oop engels dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Three little birds. Dat is wel hard als je papegaai dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |