Nee die is een beetje maf!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanwaar de?? had je hem er in willen hebben ?
Ik hoorde het, brok in m'n keelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De toeschouwers zongen al voorafgaand aan de wedstrijd voor Opa.
Die had zich al *warm* gelopen vanmiddag op de Wallequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:59 schreef Poezewoes het volgende:
Aan de andere kant ze hebben Balotelli op de bank
Doe eens liefquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Poezewoes het volgende:
Als feyenoordsupportster kunnen die Ajaxieden van mijn part hard werken vanavond.
Echt tofquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"In heel Europa, m'n ouwe opa ... Niemand zo aardig als hij!"
Prachtig gebaar
Yup, zie het voor mequote:
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, zie het voor me
stelletje kloot .. uche.hommels ucheuuuche, proest, uche! Frank, waarde ..snotter..loze lul, snif
Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Bespaar je de moeite, Opa is niet te zien want hij was al bij voorbaat ziek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:11 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ga de stream wel ff kijken, maar heb moeite met het Haags te verstaan
Daar zal hij van opknappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opa is er niet ligt in Bed AJAX te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |