Niet alleen het gehakt. Kip, biefstuk, schnitzel. Het is echt allemaal zwaar kut. Enige lekkere vlees bij de AH is vd 'slagersafdeling' in de mega-AH.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:14 schreef chansadres het volgende:
Het gehakt van de AH is echter van zo'n lage kwaliteit dat ze altijd uit elkaar vallen op de grill.
wat een bullshit, al het vlees van elke winkel komt uit 1 grote hoopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet alleen het gehakt. Kip, biefstuk, schnitzel. Het is echt allemaal zwaar kut. Enige lekkere vlees bij de AH is vd 'slagersafdeling' in de mega-AH.
Dat is zeker niet waar. Ik zeg niet dat elke winkel een andere leverancier heeft maar er zijn er zeker meerdere in Nederland. En dan heb je het verschil die elke leverancier maakt tussen A, B, C en D vlees.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat een bullshit, al het vlees van elke winkel komt uit 1 grote hoop
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat een bullshit, al het vlees van elke winkel komt uit 1 grote hoop
ik bedoel dat de kip bij de jumbo dezelfde is als bij de AHquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee.
.
Neem bijvoorbeeld worst en broodbelegvlees. Elke winkelketen komt met eigen eisen en prijzen. Lidl heeft standaard de hoogste eisen voor de laagste prijs.
Dit weet ik omdat ik de leverancier ken.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik bedoel dat de kip bij de jumbo dezelfde is als bij de AH
Hier in Alkmaar heb je bijna alles, behalve de Plus, maar de Jumbo vind ik hier juist ruk. Vrijwel nooit goede aanbiedingen. Die folder iedere week stelt ook geen reet voor,quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:03 schreef JustAsEasy het volgende:
Hier in de buurt de beschikking tot Jumbo, AH, Lidl, Aldi en Plus.
Jumbo steekt er met kop en schouders boven uit. Vooral qua prijs/kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |