Op de openingstijden na is er sowieso geen enkele reden om dat filiaal te bezoeken. Wat een bak ellende zeg. Dan veeeeel liever de Jumbo op de Merelstraat.quote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef probeer het volgende:
Ow en de AH @ amsterdamsestraatweg utrecht (die wel tot 12 uur open is, dat dan weer wel) verkoopt geen goedkope blikjes energydrink meer.
Zogenaamd tegen de overlastgevende hangjongeren, die er voornamelijk hangen omdat ze personeelsleden kennen, maar goed .. Die kopen nu dus blikjes baco, etc etc. en hangen er nog steeds rond.
Maar goed, de goedkope energydrink is uit de schappen verdwenen, en de varianten als bullit ed ook. Nu staat er alleen nog maar de dure redbull. Het gaat die fuckers echt alleen maar om het opdringen van dat bagger a-merk.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat een kutreactie. Ff ook gelijk maar reported
quote:
Vieze Duitserquote:Op zondag 13 april 2014 21:17 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat een kutreactie. Ff ook gelijk maar reported
hema brood ken ik niet. Bij AH is het verschillend. Nam gisteren per ongeluk de verkeerde volkoren bruin mee, en dat was idd niets. 1-2 weken geleden kocht ik zo'n wittig maisbrood, en die was prima.quote:Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef Shadowlyse het volgende:
Het enige kutte aan de AH is eigenlijk dat hun brood niet te kachelen is. Het heeft de structuur van met een water doordrenkte spons en het heeft geen smaak. Laat je het 2 dagen liggen is het meteen weggerot of smaakt het alsof je de krant van gisteren met wat beleg in de magnetron hebt geflikkerd.
Hema brood is lekkerder en veul beter!
Voorheen had men ook nog de goedkopere in een blauwe verpakking chocoladechipkoekjes die verkopen ze bij de vestiging waar ik kom niet eens meer. Daarvoor ga ik dan maar naar de jumbo.quote:Op zondag 13 april 2014 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
De heerlijke AH Chocolate Chip Cookies zijn ook weer duurder geworden, van 1,14 naar 1,19.
Waren oorspronkelijk 99 cent ofzo, paar jaar geleden.
Dat soort grappen flikken producenten wel vaker: Prijs hetzelfde houden, maar inhoud omlaag gooien. Heel vervelend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voorheen had men ook nog de goedkopere in een blauwe verpakking chocoladechipkoekjes die verkopen ze bij de vestiging waar ik kom niet eens meer. Daarvoor ga ik dan maar naar de jumbo.
Wat ook bizar is de dozen grote boterhammenzakjes, in de oude verpakking zaten er 150, die waren gewoon goed, maar nu hebben ze nieuwe zakjes die volgens mij ietsiepietsie dikker zijn maar zitten er nog maar 80 in een doosje, en volgens mij is de prijs per doos hetzelfde gebleven.
Maar bijna een factor 2 is te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat soort grappen flikken producenten wel vaker: Prijs hetzelfde houden, maar inhoud omlaag gooien. Heel vervelend.
twee jaar oude posts quotenquote:
De Marsen en Snickers zijn tegenwoordig toch ook niet meer zo groot als vroeger? Schandalige praktijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar bijna een factor 2 is te bizar voor woorden.![]()
In principe zou de AH ook hetzelfde als dit moeten overkomen.
http://www.mirror.co.uk/n(...)bar-cut-size-1781505
inschrijfformulier voor de nsb nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef Keiichi het volgende:
Ik dacht dat reeksen niet mocht in KLB.
TR voor de zekerheid gemached.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef voederbietel het volgende:
Ik werd een week terug gevraagd om m'n id kaart bij de AH omdat ik sigaretten wou kopen en ben hier nog steeds boos over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |